ÖNCELİKLE BU HİKAYEYİ BİR FİLMDEN UYARLADIM.ÇOK ESKİ BİR FİLM.İZLEYENLER VARDIR MUTLAKA.BENDE JUSTIN VE BAŞKA İNSANLARLA DEĞİŞİK BİR VERSİYON AYARLADIM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
GEÇEN YAZ NE YAPTIĞINI BİLİYORUM.
‘’Harikasın bebeğim devam et.’’ Arabanın arka koltuğunda ki sesler midemi bulandırıyordu.Bugün okul bitmişti ve karnaval sonrası bir eğlence planlamıştık.Ben ve Jack birbirimize bakıp sırıtırken arka koltukta ki George ve Samantha ikinci aşamaya geçiyorlardı.Justin ve Candice ise… Tamam,gerisini getiremeyceğim çünkü miğdeniz bulanır.Yüzümü ekşiterek arkaya baktığımda Justin’le göz göze gelmiştim.Hep bu altı kişilik grubumuzla takılmamıza rağmen Justin’le pek bir diyalog yaşamamıştım.Zaten Jack olmasa hepsiyle ilişkimi kesebilirim.Arabayı son süratle sürerken bende onun kusursuz yüzünü inceliyordum.Sarkmış dudakları ve uyuşturucu almaktan mahvolmuş gözleriyle Justin ve George’u aratmıyordu.
‘’Beni incelemeyi kesmelisin,Melek.’’ Jack bana tuhaf bakışlar atarken Justin, Candice’ı öyle bir inletiyordu ki dışarıdan gören konuşmamızı bilerek engelliyor falan sanar.
‘’Nedenmiş o?’’ Dedim ve onu incelemeye devam ettim.Jack kahkaha atarken geriye yaslandı.
‘’Çünkü kendime engel olamayabilirim.’’ Ona gülümsedim ve tekrar önüme döndüm.Jackle birkaç defa beraber olmamıza rağmen sürekli o işi yapmıyorduk.Ah,iş dediğim şey; seks.
Arkamda ki tuhaf tıkırtılarla beraber Justin’in arabanın üst camından kafasını çıkarıp bağırdığını anladım.
‘’Artık son sınıf olduk s*ktiklerim! Ben dünyanın kralıyım!’’ O bağırıp kahkaha atarken elinde tuttuğu içki şişesi Jack’in kafasına düştü.Araba birkaç kez sola dönerken hızlı bir hırıltı sesiyle Jack frenlemişti.
‘’Az önce ne s*kim oldu öyle?!’’ Hepimiz arabadan korkuyla inerken Samantha’nın çığlığıyla kendime gelmiştim.
‘’B-burada bir bot var!’’ Gözlerim korkuyla açılırken Jack’e döndüm.Justin arabasının önünde ki içe geçmiş yerleri inceliyordu.
‘’Bir geyik falandır,Jack ne s*kime araba kullandın sen?! Babama ne hesap vereceğim ben ha?’’ Justin Jack’in üstüne yürürken onu korumak için önüne dikildim.
‘’Jack’in hatası değildi.Senin içki şişen kafasına düşmeseydi-‘’ Sözümü yarıda kesip çenemi iki eliyle tutmuştu.
‘’Fazla kaşınıyorsun,Rain.O lanet çeneni kapa!’’ Jack Justin’e yumruk atıcakken onu tuttum ve geri adım attım.
‘’Sakin ol Justin,kimsenin hatası değildi.’’ Candice Justin’i sakin tutmaya çalışırken o hala bana bakıyordu.Gelen sesle beraber yerimde çakılı kalmıştım.
‘’Kavganıza bir son verin çocuklar,daha önemli bir sorunumuz var!’’ George bağırarak ilerde ki çalılığı gösterdi.Candice ve Samantha’nın çığlıkları birbirine karışırken yerde yatan adama bakıyordum.Bahçivan giysilerinin üstü kanla dolmuştu.
‘’Polise haber vermeliyiz.Aman tanrım,biz katiliz.’’ Kelimeler ağzımdan yavaşça çıkarken ağladığımı fark ettim.
‘’Biz katil falan değiliz! Adamı denize fırlatacağız ve bu konu hiç olmamış gibi davranacağız.Anladınız mı beni?!’’ Justin gür sesiyle bağırırken herkesin ağzından ‘’evet’’ onayı çıkıyordu.
‘’Justin belki de Rain haklıdır-‘’ Jack’in devam etmesine izin vermeden hızla önünde ki ağaca tekme atmıştı.
‘’Bu yaşta hapsi mi boylamak istiyorsun Jack?! İstediğin bu mu?’’ Justin o kadar sert bağırıyordu ki hıçkırıklarım bütün boş caddede yankılanıyordu.
‘’Sende ağlayıp durma s*ktiğimin fahişesi.George yardım ette garaja taşıyalım.’’ Bu piçle arkadaş olduğum hala aklımı almıyordu.Birinin kollarını bana geçirmesiyle bunun Jack olduğunu anladım.Göz yaşlarımı silerken uzakta gözüken farlar hepimizin dikkatini dağıtmıştı.Ah,hayır olamaz! Abimin burda ne işi var? Justin gözlerini ilerden gelen arabaya çevirdiğinde sessizce bize emir vermişti.
‘’George’la ben onu bagaja koyuyoruz,Jack,Samantha ve Candice arabanın arkasının görünmemesini sağlayın.Rain sende şu p*ç abini buradan gönder!’’ Herkes kafasını sallarken arabaya ilerledim.Bizimkilerin birkaç metre ötesindeydik.Arabanın camları açılırken öksürmüştüm.Sigara kokusu ciğerlerimi yakıyordu.
‘’Senin burda ne işin var James?’’ Arabanın içinde ki p*ç arkadaşları beni süzmeye çalışırken ortalarında duran fahişe dikkatimi çekmişti.
‘’Artık lise sonuz.Biraz eğlenelim dedik.Asıl senin ve şu ibne arkadaşlarının burda ne işi var?’’ İçerdekiler beni süzüp gülerken altımda ki kısa şorta lanet ettim.
‘’Bizde eğleniyorduk.Gece gelmeyebilirim.Anahtarın var mı?’’ Siyah gözleri beni bulduğunda torpidoyu açıp anahtarı salladı.
‘’İyi eğlenceler kardeşim.’’ Kelimeleri bastırarak söylemişti.James ve ben aslında gerçek kardeş değildik ,üveydik.Ama herkes gerçek olduğunu zannediyordu.Arabanın camını hızla kapattı ve etrafta ki sisle beraber görüş alanımızdan çıktılar.Jamesle aynı yaşta olmaya lanet ediyorum.Hepimiz lise üçü bitirmiştik ve ben Jamesle farklı sınıflarda okumuştum.Ondan hoşlanmadığımı herkes bilirdi.Fazla belalı bir tip,ama Justin’le kıyaslarsak az bile kalır.
‘’S*keyim böyle işi! Hadi,gidiyoruz.’’ Aklıma tekrar olanlar geldiğinde Jack’e döndüm.Bu sefer arabayı Justin kullanıyordu.Yanına da Candice oturmuştu.George kucağında oturan Samantha’yı sakinleştirmeye çalışırken ben Jack’in omzuna yaslanmış bu olanların bir kabus olmasını diliyordum.
‘’Kimseye söylemeyeceksiniz,anladınız mı beni?!’’ Samantha ve Candice’ın gözlerinde ki korku anlaşılırken George ve Jack soğukkanlılıklarını koruyorlardı.
En son Justin’le dikiz aynasında göz göze gelmiştik.Öyle sinirli bakıyordu ki korkmuştum.Gözlerimi kapadım ve iyice Jack’in omzuna sokuldum.Tamam,belki lise üçe kadar kavgalara gitmiştik,uyuşturucu satıp eroin almıştık ama birini öldürmek?! Hayır,bunu yapmamıştık…