''Bir daha benim kızıma orospu demeye kalkışırsan-'' Sözünü kesip zar zor nefes alan Jack gözlerini devirmişti.
''Bir zamanlarda benim kızımdı.Unutma Justin.'' Onları uzaktan izlerken ayağa kalktım.Yanlarına gidip Justin'i üzerinden çektim.
''Lütfen,değmez.'' Diye fısıldadım.
''Haklısın.Sana da ona da değmez.Nasıl olsa eski sevgilin.İlkin o.Benim karışmaya hiç hakkım yoktu.Dün için üzgünüm.'' Justin hızla merdivenlere yönelirken sessiz hıçkırıklarım beni sürüklüyordu.Ama nereye sürüklediğinden hiç bir fikrim yoktu...
***
Yüzüme çarptığım su gözlerime kadar ilişmişti.Aynada kendime bakarak derin bir nefes aldım.
Artık hep gördükleri Rain'i oynamayacaktım onlara.
Zor olucaktım.
Çok daha zor.
Bir p*çin elde edip hemen bıraktığında ağlayan kız olmayacaktım.
Ya da eski sevgilinden kaltak damgası yediğinde zayıf düşen.
En yakın arkadaşımı kaybetmiştim ve şu an tek düşündüğüm intikamdı.
Bunu yapanı bulmak.
Aldığım nefesi verdim ve aynada oluşan buharı umursamayarak tuvaletten çıktım.
Bana verilen odaya girdim ve o günü düşündüm.
Bizi tehdit edenin kim olduğunu...
-‘’Artık son sınıf olduk s*ktiklerim! Ben dünyanın kralıyım!’’ O bağırıp kahkaha atarken elinde tuttuğu içki şişesi Jack’in kafasına düştü.Araba birkaç kez sola dönerken hızlı bir hırıltı sesiyle Jack frenlemişti.
‘’Az önce ne s*kim oldu öyle?!’’ Hepimiz arabadan korkuyla inerken Samantha’nın çığlığıyla kendime gelmiştim.
‘’B-burada bir bot var!’’ Gözlerim korkuyla açılırken Jack’e döndüm.Justin arabasının önünde ki içe geçmiş yerleri inceliyordu.
‘’Bir geyik falandır,Jack ne s*kime araba kullandın sen?! Babama ne hesap vereceğim ben ha?’’ Justin Jack’in üstüne yürürken onu korumak için önüne dikildim.
‘’Jack’in hatası değildi.Senin içki şişen kafasına düşmeseydi-‘’ Sözümü yarıda kesip çenemi iki eliyle tutmuştu.
‘’Fazla kaşınıyorsun,Rain.O lanet çeneni kapa!’’ Jack Justin’e yumruk atıcakken onu tuttum ve geri adım attım.
‘’Sakin ol Justin,kimsenin hatası değildi.’’ Candice Justin’i sakin tutmaya çalışırken o hala bana bakıyordu.Gelen sesle beraber yerimde çakılı kalmıştım.
‘’Kavganıza bir son verin çocuklar,daha önemli bir sorunumuz var!’’ George bağırarak ilerde ki çalılığı gösterdi.Candice ve Samantha’nın çığlıkları birbirine karışırken yerde yatan adama bakıyordum.Bahçivan giysilerinin üstü kanla dolmuştu.
‘’Polise haber vermeliyiz.Aman tanrım,biz katiliz.’’ Kelimeler ağzımdan yavaşça çıkarken ağladığımı fark ettim.
‘’Biz katil falan değiliz! Adamı denize fırlatacağız ve bu konu hiç olmamış gibi davranacağız.Anladınız mı beni?!’’ Justin gür sesiyle bağırırken herkesin ağzından ‘’evet’’ onayı çıkıyordu.
‘’Justin belki de Rain haklıdır-‘’ Jack’in devam etmesine izin vermeden hızla önünde ki ağaca tekme atmıştı.
‘’Bu yaşta hapsi mi boylamak istiyorsun Jack?! İstediğin bu mu?’’ Justin o kadar sert bağırıyordu ki hıçkırıklarım bütün boş caddede yankılanıyordu.