4.Bölüm '' I'm Really Bitch. ''

3.2K 128 11
                                    

  (Hala George'un ağzından devam ediyor.)

 Kapının önüne geldiğimde hava sert bir şekilde esmişti.Şu an korku filmlerinde olsak ölüceğimi falan ilan ederdim ama onun yerine neşeli bir şekilde ıslık çalmaya başladım.Anahtarı deliğe sokarken ayağımın altında ezilmiş bir şey hissettim.Yere eğildim ve neyi ezdiğime baktım.Bir not parçası.Hangi orospu çocuğu koydu bunu buraya?! Kağıdı açtığımda gözlerim korkuyla büyümüştü.

‘’GEÇEN YAZ NE YAPTIĞINI BİLİYORUM.VE ARKADAŞLARINLA POLİSE GİTMEZSENİZ KÖTÜ OLUCAK.’’

 Şimdi hangi s*kim yiyicez merak ediyorum.Bu benim uyuşturucu satıcılığından yakalanmamdan daha kötü.Telefonumu cebimden çıkardım ve rehbere göz attım.Bu saatte Candice’ı rahatsız edemezdim.Ama belki kondom götürebilirdim.Malum yiyiştiği herifle ona lazım olabilirdi.Samantha’yı asla arayamazdım.Zaten eski sevgiliyiz,ebemi s*ker bu kız kesin.Jack büyük ihtimalle babasıyla iştedir.Yazdan sonra kendini üniversite için işine ve dersine verdi ibne.Sanki bi b*kuna yarayacakta.Zaten Justin’i arasam ebemi düzer, o yüzden ‘’Rain’’ yazdım ve arama tuşuna bastım.

‘’Alo? George bir sorun mu var?’’ Sesimin endişeli çıkmamasına özen göstererek konuştum.

‘’Evet.Hemde büyük bir sorun.’’

-

‘’N-nasıl yani?’’ Rain ve  Jack karşımda şüpheyle beni süzüyordu.Rain’i aradıktan sonra Jack’e de haber vermiştim.

‘’Gördün işte.Bu notu bırakmış.’’ Elimdeki kağıdı sallayarak onlara döndüm.

‘’Ne s*kim yiycez?!’’ Jack elindeki kağıdı buruşturup sinirle bağırdı.

‘’Bence polise gidelim.Zaten gitmezsek o ihbar edicek!’’ Rain saçma sözleriyle evi inletirken sessiz olması için kapıyı kapadım.

‘’Rain deli s*kiyormuş gibi bağırmayı kes.Polise falan gitmiyoruz.Şu gerizekalıyı bulup bir güzel benzetelim.’’ Dedim ve elimdeki sigarayı dudaklarıma yerleştirdim.

‘’Dostum,bu iş gereğinden fazla uzadı.Yarın okulda bir şey olucak mı diye bekleyelim.’’ Jack’e onay veren bir bakış attım ve evden çıkmalarını izledim.Yine ben,bana haber vermeden gitmiş olan ailemin s*kik evi ve son model televizyon.Süper üçlü!

 Candice’ın Ağzından

  ‘’Hadi kızlar! Büyük maç için hazırlanmamız gerek.’’ Dedim ve üzerime ponpon kız kıyafetlerimi geçirdim.Herkes soyunma odasından hızla ayrılırken antremanın başlamasına az kaldığı anlaşılıyordu.

‘’Hadi Candice.Çok yavaşsın.’’ İlerde gitmek için bekleyen Bonnie’ye gözlerimi devirdim.

‘’Sen git ben hemen geliyorum.’’ Kafasını sallayıp diğerleriyle soyunma odasından çıkarken yalnız olduğumu anlamıştım.Açıkçası ürkmüyor değildim.Sonuçta peşimizde bizi takip edip saçma notlar bırakan bir herif vardı.Ya da kadın.Ne biliyim ben?

  Neredeyse giremeyeceğim kadar küçük olan eteğe zıplayarak girmeye çalışıyordum.Küçük tıkırtılar duymamla olduğum yerde kaldım.

‘’Kim var orda?’’ Sesim titremişti.

‘’Bak eğer şu olayı bilen sapıksan-‘’ Sözümün bitmesine neden olan şey bacaklarımın yerden kesilmesi ve burnuma baskı yapıp bayılmama neden olan peçeteydi.

Rain’in Ağzından

‘’Ah,yeter Fred.Gülmekten gerçekten çene kaslarımı hissetmiyorum.’’ Gülmeyi kestiğimi başardığımda Fred’te gıdıklamayı kesmişti.

‘’Bir daha beni buna zorlama,Melek.’’ Tekrar gülümseye çalışırken aklıma o geldi.Jack.Bana eskiden hep ‘’Melek’’ derdi.Eski anılar beynimde canlanırken önümde sallanan elle kendime geldim.

‘’Hey, orda mısın?’’ Fred elini çektiğinde derin bir nefes alıp başımı salladım.

‘’Fred ben İspanyolca notlarımı alıp geliyorum.Dolapta kaldılar.’’ Başını sallayıp sınıfa girdi.Dolabıma yürürken zil çalmıştı.S*keyim!

  Herkes sınıflarına dağılırken hızlı olmaya çalışıyordum.Dolabın kapağını açtığımda yere bir fotoğraf düştü.İçimden beklediğim şeyin olmamasını dilerken yine yanılmıştım.Fotoğrafın arka kısmı düşmüştü ve bir yazı vardı.

‘’BU FOTOĞRAFIN HERKESE GÖNDERİLMESİNİ İSTEMİYORSAN ARKADAŞLARINLA POLİSE GİT.HEMDE HEMEN.’’

  Gözlerim korkuyla büyürken koridorda tek olduğumu fark ettim.Fotoğrafta kimin olduğunu merak etsemde ellerim korkudan titriyordu.Yavaşça arkasına çevirdim.İşte şimdi sıçtım!

 Jamesle benim öpüştüğümüz fotoğraflar vardı.Hemde ben Jack’le çıkarken.O gece çok içmiştim ve o beni teselli ediyordu.Ne teselli ama! Üvey kardeşimle öpüşmüştüm.Mide bulandırıcı bir durum ve birinin eline geçerse biterim.

  Titreyen ellerimle telefonumu çıkarttım.

Kime; Candice,George,Jack,Justin,Samantha

OKUL ÇIKIŞI DAVİNSON PARKINDA.SORUN FAZLA BÜYÜK.

Hızla bir şeyler saçmalayıp gönderdim.Peki bu fotoğrafı Jack ve diğerleri görünce nolucaktı?GERÇEKTEN  TAM BİR SÜRTÜĞÜM.LANET OLSUN!

Meraba :D Bu bölümde Candice'a bişey oldu ama söylemeyeceğim.Merak etmeyin ölmedi dfgh Daha bunlar ne acılar çekicek.Öncelikle diğer bölüme yapılan yorumlar için teşekkür ederim :D Hepinizi çok seviyorum,umarım bu bölümde beğenilir. -Duygu

I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin