6.Bölüm ''Scared.''

3.1K 141 28
                                    

MERABA :D ÖNCELİKLE BİR AÇIKLAMAM VAR.1 HAFTALIĞINA TATİLE ÇIKIYORUM.EVE GERİ DÖNÜNCE HEMEN YENİ BÖLÜMÜ KOYACAĞIM.SİZDE O SÜRE BOYUNCA BOL BOL YORUM YAPIN ASDF -DUYGU

1 HAFTA? JUSTIN’İN KIŞLIĞINDA? BİZİM GRUP?

İYİ ŞEYLER OLMAYACAK.

-

‘’Hey! Benim iç çamaşırlarımı gördünüz mü kızlar?’’ Candice,Samantha ve bana bakarken kıkırdamıştık.

‘’Candice kışlığa sevişmeye gitmiyoruz,sapıktan kaçıyoruz.’’ Dedim ve yerdeki çantamı sırtıma geçirdim.

‘’Hadi ağaç olduk burda!’’ George aşağıdan bize bağırırken adımlarımı hızlı atıyordum.

‘’Ne bağırıyosun geldik işte.’’ Samantha,George’a söylenirken aklıma eski anılarımız gelmişti.Samantha hep George ile kavga ederdi.Ben ve Candice ayırmaya çalışırken 4’ümüzde yaptığımız saçmalığa gülerdik.

‘’Pşt.Daldın sanırım.Hadi gidiyoruz.’’ Jack ellerini belime götürünce titremiştim.Anlamaması için ondan uzaklaştım.Ama s*ktiğim herif gülüyordu.Lanet.

-

 Jack ile dip dibe oturduğumuzdan dolayı  rahatsız olmuştum.Çünkü sürekli beni izliyordu ve kızardığıma eminim.

‘’Neden ayrı arabalarla gitmedik ki?’’ Candice ön taraftan bize seslenirken olayı hala kavrayamadığını anlamıştım.

‘’Anlamadın mı? Bu arabayı Justin yeni aldı.Sapık bizi tanıyorsa takip edebilirdi.Şimdilik korunuyoruz.’’ Dedim ve kafamı cama yasladım.Ön tarafta araba süren Justin’le ayna da göz göze gelince hemen kafamı çevirdim.Uykum gelmeye başlamıştı.

‘’Yaslanmak ister misin?’’ Jack ortamda ki sessizliği bozunca kafamı yavaşça salladım.Arabada ki herkesin bize odaklandığına emindim.Ben kafamı Jack’in boynuna gömünce araba ani hız yapmıştı.

‘’Justin,yavaş!’’ Candice ön tarafta bağırırken kafamı Jack’in boynundan kaldırdım.

 Araba yavaşladığında aklımda farklı düşünceler vardı.Bu Justin beni mi kıskanıyor?!

-

‘’Neden yavaşladın?’’ George’un arabayı dolduran sesi ile hepimiz Justin’e dönmüştük.

‘’Bilmiyorum.Sanırım bir şey yerinden oynadı.’’ Justin arabadan çıkıp ön tarafın kapağını kaldırınca bütün her yeri duman sarmıştı.

 Hepimiz arabadan inerken etrafı süzüyordum.Neredeyse hiç araba yoktu.Ormanın içinden geçen bir otoban gibiydi.Ürksem bile belli etmemiştim.

‘’Ne yapıcaz?’’ dediğimde bütün gözler bana döndü.

‘’S*ktiğim.Ne yapıcaz? Şurda bir ev var sanırım.Bacasından duman çıkıyor.’’ Justin sinirle konuştuğunda kafamızla onaylamıştık.

‘’Sabah bir yolunu buluruz.’’ Jack hepimizi rahatlatmak için konuştuğunda pek başarılı olamamıştı.

 En arkadan yürürken çalının sallandığını görmüştüm.Çığlık attığımda önümde ki Jack telaşla bana döndü.

‘’Ne oldu?!’’ Ellerimi ağzıma götürdüm ve mırıldandım.

‘’Çalı oynadı.’’ Jack bana rahatlatıcı şeyler söyleyip saçlarımı öperken Justin bağırmıştı.

‘’Acaba bir tavşan ya da sincap olucağı aklından geçti mi?! Gerizekalı gibi davranıyorsun Rain.Canımı sıkma.’’ Bu salak insanların kalbi olduğunu bilmiyor muydu? Hemde benim gibi hassas birinin hemen kırılabileceğini.Aptal.

‘’İstersen seni taşıyayım.Korkmuş görünüyorsun.’’ Jack’e cevap vermeden beni kucağına aldığımda kollarımı boynuna doladım.

‘’Birde s*kseydin kızı.’’ Justin öfkeyle bağırırken herkes şaşkın bakışlarla ona dönmüştü.

‘’Y-yani şey yaptı da o yüzden.’’ Justin olayı geçiştirmeye çalışsa da olmamıştı.Önümüzde beliren elinde sopayla duran adam tekrar çığlık atmama –herkesin çığlık atmasına- neden olmuştu.

‘’Bu saatte buraya ölmek için mi geldiniz çocuklar?’’ S*Kİ YEDİK.

I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin