-
‘’Bizi burda neden tuttuğunuzu açıklar mısınız?’’ Justin’le birbirimize bakıp bize garip bakan dört kişiye gözlerimizi devirdik.
‘’Senin s*kik tiyatro klübünde size bir şey anlatmaya çalışmaya meraklı değiliz Samantha!’’ Justin’in kolunu dürterek sakinleşmesini sağladım.
‘’Bakın,olay şu ; Justin’le beraber soyunma odasındaydık.Elektrik birkaç dakika gitti ve geri geldiğinde duvarda ‘Geçen yaz ne yaptığınızı biliyorum.’ yazıyordu.Anladınız mı? Biri biliyor.’’ Dedim ve kenardaki sandalyelerden birine oturdum.
‘’N-nasıl yani?’’ Candice korkmuş sesiyle teker teker hepimize baktı.
‘’O gece sadece biz vardık.Hatırlamıyor musunuz?’’ dedi Jack ve şüpheyle hepimizi süzdü.
‘’Bakın bu o lanet şakalarınızdansa-‘’George , Samantha’nın sözünü kesmişti.
‘’James.Kardeşin James,o ve arkadaşları da ordaydı.Görmüş olmalılar.’’ Herkes George’a bakarken ayağa kalktım.
‘’James asla öyle bir şey yapmaz!’’ Kimse bana inanmış gibi gözükmüyordu.
‘’Öyle mi dersin? O s*ktiğim gece de başka biri var mıydı? Biraz düşün,kardeşini de bize savunmaya kalkma.’’ Şu an orada oturup ağlayasım vardı ama ne işe yarardı ki? Olanları değiştiremezdim.
‘’Ne yapıcaz?’’ Candice’ın sorusu üzerine tekrar sessizliğe gömüldüm.
‘’Bence tekrar dağılalım.Bunu bilen kişi bütün yaz polise gitmediyse şimdi de gitmez.O yüzden bekleyelim.Etrafa şüphe saçmayın yeter.’’ Jack onay almak ister gibi beklerken başımı salladım.
‘’Haklısın,ben gidiyorum.’’ Ayağa kalktığım sıra da Justin kolumu tuttu.
‘’Ne zamandan beri kararları Jack veriyor?!’’ Bağırarak kolumu sıktı ve herkesin korkmasını sağladı.
‘’Sen gerizekalılık yapıp grubun dağılmasına sebep olduğundan beri.’’ Hızla kolumu kendime çektim ve Tiyatro Salonunun büyük kapısından çıktım.Hava kararmak üzereydi.Ve bana kalırsa bu gece hiçte güzel geçmeyecekti.
George’un Ağzından
‘’S*çayım Derek!’’ Elindeki buruşmuş torbayı çekiştiriyordum.Eğer otu almazsam deliricektim.
‘’George,bugünlük fazla aldın.Başına bir şey gelecek.’’ Derek hızla elimden torbayı aldı ve yere tükürdü.
‘’Şimdi burdan s*ktir git ve geceyi ailenle geçir!’’ S*ktiğimin piçi.Şu an dövüşmeyi kaldıramayacağımdan dolayı dediğini yapıp hızla o sokaktan ayrıldım.Aklıma bir saat öncesi geldi.Justin ve Rain’in bizi kandıracağından şüphelensem de Rain dürüst bir Hristiyandı.Ne s*kim bir olay ama.Kesin babası papaz bunun.Ama kızda da iyi vücut var.Beş ay öncesinde falan olsaydık Justin ve ben gibi aptallık yapmaz Rain’i sikerdim.Sam ve Candice’dan daha iyi.Jack niye bu kadar şanslı ki? Her neyse.Sokağı yarılarken evimi görmüştüm.
Kapının önüne geldiğimde hava sert bir şekilde esmişti.Şu an korku filmlerinde olsak ölüceğimi falan ilan ederdim ama onun yerine neşeli bir şekilde ıslık çalmaya başladım.Anahtarı deliğe sokarken ayağımın altında ezilmiş bir şey hissettim.Yere eğildim ve neyi ezdiğime baktım.Bir not parçası.Hangi orospu çocuğu koydu bunu buraya?! Kağıdı açtığımda gözlerim korkuyla büyümüştü.
‘’GEÇEN YAZ NE YAPTIĞINI BİLİYORUM.VE ARKADAŞLARINLA POLİSE GİTMEZSENİZ KÖTÜ OLUCAK.’’
Şimdi hangi s*kim yiyicez merak ediyorum.Bu benim uyuşturucu satıcılığından yakalanmamdan daha kötü.Telefonumu cebimden çıkardım ve rehbere göz attım.Bu saatte Candice’ı rahatsız edemezdim.Ama belki kondom götürebilirdim.Malum yiyiştiği herifle ona lazım olabilirdi.Samantha’yı asla arayamazdım.Zaten eski sevgiliyiz,ebemi s*ker bu kız kesin.Jack büyük ihtimalle babasıyla iştedir.Yazdan sonra kendini üniversite için işine ve dersine verdi ibne.Sanki bi b*kuna yarayacakta.Zaten Justin’i arasam ebemi düzer, o yüzden ‘’Rain’’ yazdım ve arama tuşuna bastım.
‘’Alo? George bir sorun mu var?’’ Sesimin endişeli çıkmamasına özen göstererek konuştum.
‘’Evet.Hemde büyük bir sorun.’’
Meraba :D Bu bölüm kısa oldu,George'un ağzından yazdım zaten çoğu yeri sdfgh Merak etmeyin 3-4 bölüm sonra iki kişi ölücek sdfg Spoiyi uzun yorum yapana verebilirim.Umarım beğenirsiniz,diğer bölümde Justin hakkında ilginç bir sır öğreneceğiz. -Duygu