Justin üzerime doğru gelirken ayaklarım geriye gitmiyordu.Ne yapıcağını bildiğim için yerimde bekledim ve dudaklarımı birleştirmesine izin verdim.
Soğuk dudakları benden izin isteyince izni veridm ve saçını kavradım.Şu anki hislerimi tarif edemiyordum ama kesinlikle tutkuyu hissediyordum.
Bacaklarımı beline doladı ve dudaklarımı ayırıp boynuma yöneldi.Diğerlerinin uyanmaması için sessiz olmaya çalışırken dayanamayıp inlemiştim.
Justin kıkırdayıp beni büyük koltuğa uzandırdı.
Soğuk dudakları göğsüme gelince duraksadı sütyenime dokunmadan beri boynuma çıktı.
Kulağıma yaklaşıp fısıldadı.
''Bu anı ne kadardır beklediğimi tahmin bile edemezsin.'' Fısıldayan sesi beni daha da tahrik ederken altında inlemeye devam ettim.
Üstğndeki tişörtünü eteklerinden tutup çıkardım ve ben onun üstüne çıktım.Saçlarımı geriye atıp erkekliğine oturdum.Kendinden geçmiş olduğunu görünce gülümsedim.
''Ah,Rain.'' O mırıldanırken kaslarına minik öpücükler konduruyordum.
Bir ses duyunca duraksamıştım.
''Bir şey mi oldu?'' Justin doğrulduğunda kafası çeneme değmişti.
''Sanırım bir şey duydum.'' Dediğimde kıkırdadı.
''Şu olaylardan dolayı fazla paranoya yaptık.George rüyasında bir kaç kızı becerdiğini görünce banyoya gidip işini halletmeye çalışıyordur.'' O alayla mırıldandığında rahatlayıp gülümsedim ve dudaklarımızı birleştirdim.Ellerini yanaklarıma koyup öpücüğümü derinleştirdi.
Duyulması gereken bir gürültüyle birbirimizden ayrılmıştık.
''Bence George işini bu kadar gürültüyle yapmazdı.'' Dedim ve Justin'in üzerinden kalktım.İkimizde birbirimize bakıp yukarı kata çıktık.Ses büyük olasılıkla banyodan gelmişti.
''Hey?! Sesi duydunuz mu?'' Kırmızı geceliğiyle odasından çıkan Candice bizi görünce duraksadı.Üstüme baktığımda sadece iç çamaşırlarımla olduğumu gördüm.Justin'in de boxerıyla.
Ah,s*ktir!
''Bu konuyu daha sonra gerçekten konuşmalıyız.'' Candice bir iç çekerek mırıldandı.
George uykulu gözlerle ileriden bize yaklaşırken söylendi.
''Ah,3lü mü yapıyordunuz?! Gürültünüzü s*keyim adamım.Uyuyordum.'' George esnerken kızarmıştım.
''Saçmalama George.Ses banyodan geldi.Samantha nerede?'' Candice hepimize bakarken Justin konuştu.
''Şey,biz salondaydık.Bilmiyoruz.'' Ben iyice kızarırken George banyoya yürümüştü.
''Samantha! Bebeğim,orda mısın?!'' Banyonun kitli kapısını zorlayan George bağırıyordu.
''Geri çekil.'' Justin,George'a seslendi ve kapıya omzuyla vurdu.Hızla açılan kapıdan yansıyan loş ışık gözümü almıştı.
İçeriye göz atınca nefesim kesilmişti.
Yerde kanlar içinde yatan Samantha ve aynaya kanlarla yazılmış bir cümle.
BENDEN VE GEÇMİŞİNİZDEN KAÇAMAZSINIZ.HER HATA 1 BEDEN.CEZANIZI ÖDEYİN.
Hıçkırıklarım birbirine girerken Candice'ın çığlığı tüm evi doldurmuştu...