YAKIN ZAMANDA BÖLÜMÜ PAYLAŞABILECEĞIMİ UMUYORUM...
SAYGILAR :)****
...
Hırsla ittim onu. "Kafayı yemişsin sen!!""Yemiş olabilirim." Dedi düşünceli bir ifade ile. "Hele ki seni o adamın kollarında gördüğümde. Sana zarar verdiği düşüncesi beni delirtti."
"Beni korudu." Dedim dürüstçe. "Güçlerim kontrolden çıktı. Camları patlatım. Tuna beni korudu. Hiç düşünmeden kendini bana siper etti."
...
***
..."Ayy!" Diye cırlayan sesle birlikte ayrıldı dudaklarımız. "Çok özür dilerim! Ama Angel birden ağlamaya başlayınca ne yapacağımı bilemedim!" Meleğin çığlıkları o zaman doldurmuştu kulaklarımı. Melanie'nin kızıl saçlarını çekiştirerek içli içli ağlıyordu meleğim.
"Teyzem nerde?" Melek'e uzandım. Beni gördüğünde anında kucağıma atlamıştı.
"Boris'in annesi ile görüşüyor." Daha fazla açıklamasına gerek kalmamıştı. Geçmişimi çekiştirdikleri bariz bir şekilde ortadaydı.
...
***
..."Yüz yıllar önce müziğin gücünü kullanan büyücüler için bir yasak konuldu. Evlenen çiftler asla ikinci çocuğa sahip olamayacaklardı. Böyle bir durum söz konusu olursa ikinci çocuk, ailenin gözleri önünde öldürülecekti." Arkasına yaslandı. Derin bir iç çekişin ardından devam etti. "Benimle ilgisi ne diye soruyorsun ya. Seninle ilgisi ikinci çocuk olman. Yani tam anlamıyla ikinci çocuk olmaman."
"Kafa karışıklığına sebep oluyorsun blues. Düzgünce açıkla şunu."
"Babanın ikinci, annenin birinci çocuğusun. Bu da seni istisna yapıyor."
"Yani babam olduğunu söyleyen adamın bir çocuğu daha var öylemi? Beni bırakmaları fazla sorun teşkil etmemiştir o zaman!"
"Anlamıyorsun!" Bana doğru eğildi. Gözlerinden ateş çıkaracak gibiydi. "Seni bırakmak zorunda kaldılar! Eğer bırakmasalardı zamanı geldiğinde anlaşmayı uygulamak zorunda kalacaklardı."
"Anlaşma yaşamam için yapılmadı mı?"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNLU MELODİ
FantasyBüyü gücünüzün olduğu fantastik ve bir o kadarda gizemli bir dünya düşünün. Hayal ettiklerinizi gerçekleştirebiliyorsunuz. Yaşantınıza onunla birlikte yaşamaya devam ediyorsunuz. Peki onca zaman boyunca ne ile besleniyor bu büyü? Bir karşılığı olm...