Sİ-6

9 1 0
                                    

Şarkıyı 11 yaşından küçükler dinlemesin. psikolojiniz için. 😊😊😊 Şarkıyı nerede başlatacağınızı yazdım. Şarkıyı multiye yükleyemedim. 😲😲😲

Bölüm Şarkısı 1:Beta/Ebenin A*ı

Bölüm Şarkısı 2:Fifth Hormony/Worth It

Bölüm Şarkısı 3:Hadise/Nerdesin Aşkım

Bölüm Şarkısı 4:Can Bonomo/Tastamam
(soy adı sanırım böyle yazılıyor)

Sinem in ağzından

Serdar çökmüş bir şekilde dışarı çıktı. Oydu içeride yatan Azra ydi. Yanan gözlerime aldırmadan Serdar a baktım.

"O mu? "

"Hayır."

"Peki niye bu kadar üzüldün o değil işte. Sevinsene. "

"İçeride teyzem...  "

"Ne? "

"O, onu bir kaç gündür hiç bir yerde bulamıyordum. O içeride.. "

"Emin  misin"

"Evet"

"Ölmüş müydü "

"Bu ne biçim soru Sinem " ( Sinem in annesi )

"Hayır ölmemişti. İçeriyi temizliyordu." (Serdar)

"Öfff Serdar. Hadi başhekime gidelim. "
Koşarak bashekimin odasına gittik.

"Kişilerin karışacağını sanmıyorum. " (Doktor)

"E nerede o zaman bu kız. Buraya kendim getirdim. "(Serdar)

"Hastaların karışma ihtimali yok denecek kadar az ama o gün hastanemize giriş yapan hastalara ve saatlerine bir bakalım. "(Doktor ) Masanın başına geçen başhekim bilgisayarında araştırma yapıyordu.

"Evet o gün o saatlerde iki hasta gelmiş birini kaybettik biri de sizin hastanız olmalı ikisi karışmış olabilir. "

5 gün sonra Azra nın ağzından

"Geliyor yine tipini siktiğim. "Serdar ın homurtusu ile istemsizce ağzımdan bir kahkaha çıktı. Gelen bahadır dı. Benim buradaki Sinem den sonraki en yakın arkadaşım. Şebek. Hızla yanıma geldi.

"Azra biri sana çıkma teklifi etmiş? "

"Kim lan o piç" Serdar in sert sesiyle irkildim.

Bahadırla Serdar öncesinde de arkadaşlarımış. Çocukluktan bu yana hiç ayrılmamışlar takı Bahadır İngiltere ye okumaya gelinceye dek."Asansööör" Bahadır a bön bön bakarken" hadi ama o kadarda kötü değil. " demesiyle yüzüne şakacı bir tokat attım.

Hastaneden çıkmamıştım. Durumum kötü değilmiş ama doktorlar hastaları karıştırınca bu şapşikler benim öldüğümü sanmışlar. Kafamı kaldırıp topuklu ayakkabının çıkardığı sesin sahibine baktım. Vay sürtük. Bide utanmadan geliyor. Gelen Oya ydı. Karşı takımın kaptanı.

"Merhabaaa" Sesi bile ben sürtüğüm gel beni sik anlaşılırken benim böyle düşünmem anormal değil. Ya resmen sesinden sürtüklük akıyor.

"Merhaba " (Serdar)

"Nasılsın canım. İyi misin. "

"Kötüyüm seni gördüm daha kötü oldum."

*****************************************

Sinem yanıma koşarak geldi.

"Hadi gel bir yer bulduk seni taburcu edip oraya gideceğiz. "

"Ora nere"

Sen İstanbulsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin