Oczami Laury
Usiadłam na schodach przed szkołą rozmyślając o tym całym zdarzeniu aż nagle ktoś zasłonił mi oczy .
Zgadnij kto – powiedział tajemniczy głos
sorry ale nie mam ochoty z nikim gadać – odpowiedziałam , wstałam i już miałam odchodzić ale osoba która mnie zaczepiła pociągnęła w swoją stronę .
Nawet ze mną ? - spytał Ross a ja bez wahania wtuliłam się w jego tors .
Laura co jest ? - spytał zmartwiony jeszcze bardziej mnie do Siebie przytulając
nic... - odpowiedziałam chcą ukryć prawdę .
Widziałaś Cassidy ktoś jej musiał nieźle przywalić – powiedział a ja się zarumieniłam
to byłam ja – powiedziałam spuszczając głowę
wow Lau serio ? - spytał zdziwiony
a chcesz się przekonać – spytałam szykując się do zamachu lecz blondyn chwycił moją ręke i przyparł do ściany .
Nigdy w Ciebie nie wątpiłem a teraz odpowiadaj co się stało – powiedział zachęcając mnie do tego swoim ślicznym uśmiechem nie miałam wyboru opowiedziałam mu całą sytuacje a on słuchał tak jak prawdziwy przyjaciel a nie jak Rain , która zawsze udawała moją przyjaciółkę , którą zresztą nigdy nie była przy Rossie czuje że mogę zrobić wszystko puki on jest przy mnie .
Słuchaj Rain nie była Ciebie zachowała się podle a Cassidy to zwykła pusta lala czyhająca na czyjeś nieszczęście i uważam że postąpiłaś bardzo dobrze należało się jej właściwie gdybym tam był to zrobiłbym to samo nie pozwolę poniżać mojej przyjaciółki – powiedział stanowczo .
Awwww dzięki – odpowiedziałam dając mu buziaka w policzek a on się zarumienił bosz jak on się słodko rumieni zaraz stop Laura to twój przyjaciel ogarnij się !
Nie ma za co zawsze możesz na mnie liczyć a teraz chodź pokaż tym dziunią że nie jesteś jakąś szarą myszką , którą można tak Sobie pomiatać – chwycił mnie za rękę i wróciliśmy do szkoły .
CZYTASZ
Ross i Laura - czy to przeznaczenie ?
RomanceHistoria miłosna opowiadająca o pewnej parze nastolatków czyli Laurze i Rossie .