Rozdział 3 Stracić przyjaciółkę zyskać przyjaciela

357 23 3
                                    

Oczami Laury 

Ross jest taki kochany , opiekuńczy i czuły  przy nim czuje się na prawdę bezpieczna . 

Mam pomysł jak poprawić Ci chumor- powiedział zadowolony chłopak 

Jaki ? -spytałam zaciekawiona 

chodźmy na spacer rozerwiesz się wyluzujesz co ty na to ? 

 No dobrze zgadzam się 

w takim razie chodźmy 

Chłopak chwycił mnie za ręke i pobiegliśmy w stronę parku . Podczas spaceru cały czas się wygłupialiśmy , śmialiśmy i rozmawialiśmy miałam wrażenie że z Rossem znam się od dziecka i czułam że mogę z nim porozmawiać o wszystkim .Po chwili dostrzegłam moją PRZYJACIÓŁKĘ z moim największym wrogiem Cassidy . Śmiały się i rozmawiały tak jakby były najlepszymi przyjaciółkami .Postanowiłam to olać i jutro porozmawiać z Rain . Po mile spędzonym dniu razem z Rossem ustaliliśmy że pójdziemy jutro razem do szkoły . Gdy weszłam do domu przebrałam się , umyłam i zasnęłam ..

NASTĘPNEGO DNIA

Po wykonaniu porannych czynności i zjedzeniu śniadania usadowiłam się na kanapie .Po chwili zadzwonił dzwonek do drzwi , otworzyłam a w nich stał oczywiście blondyn . 

No hej -przywitał się wesoło

Cześć-odpowiedziałam i ruszyliśmy do szkoły .

Przed szkołą stały ONE : Cassidy , Alice i RAIN .Nie wierzyłam własnym oczą nie wytrzymałam i postanowiłam podejść do nich . 

Rain co ty wyprawiasz!? zapytałam wkurzona

O Laura posłuchaj mam Cię już dość Cassidy jest o wiele lepsza od Ciebię nie potrzebują Cię ! wykrzyknęła

Po moich policzkach powoli ciekły łzy . Uciekłam do mojego ulubionego miejsca o którym nikt nie wie ...

Oczami Rossa 

Obserwowałem całe zdarzenie ta przyjaciółka Lau nie wiem jak się nazywa potraktowała ją na serio chamsko , postanowiłem za nią pobiec wiedziałem że mnie teraz potrzebowała .Usiadłem koło niej i przytuliłem . 

Wiem że teraz jest Ci trudno ale pamiętaj że ja zawsze będę i nigdy Cię nie opuszcze nawet gdy nie będziesz chciała mnie widziać ja i tak będe przy Tobie  - powiedziałem czule 

Jesteś najlepszym przyjacielem na świecie - odpowiedziała i się uśmiechnęła 

Chwilę jeszcze posiedzieliśmy i postanowiliśmy wrócić na lekcje ..

Ross i Laura - czy to przeznaczenie  ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz