PART 8 : HYUNA TELAH DI.....

308 36 0
                                    

Hyuna membuka matanya perlahan. Kepalanya terasa berdenyut-denyut. Hyuna memandang sekeliling.

"Kenapa rasa macam lain macam je tempat ni?", kata Hyuna dalam hati.

Hyuna memandang di sevelah kirinya. Hyuna membulatkan matanya. Leo?! Hyuna memandang dirinya. Tidak berpakaian. Hyuna menarik selimut untuk menetupi tubuhnya.

"Aniyo!!", jerit Hyuna.

Leo terjaga daripada tidur nyenyaknya. Leo memandang Hyuna yang sedang menangis teresak-esak.

"Wae awk menangis sayang?", kata Leo sambil mengusap pipi Hyuna namun ditepis oleh Hyuna.

"Kau jangan berani nak sentuh aku!! Apa kau dah buat dekat aku hah?!!", marah Hyuna.

"Apa yang saya buat?", tanya Leo.

"Kau rogol aku kan?!", jerit Hyuna.

Leo meletakkan jarinya di bibir Hyuna.

"Huish, sayang ni. Boleh pulak kata saya rogol awak. Berasmara lagi sedap dengar.", kata Leo.

Hyuna menangis dengan kuat. Leo mencium bibir Hyuna untuk membuatkan Hyuna senyap. Bila Hyuna menjerit, high notenya boleh pecahkan kaca macam penyanyi opera. Hyuna terkejut dengan tindakan Leo.

"Apa kau buat ni?!! Tak cukup lagi ke kau rogol aku malam tadi?!!", marah Hyuna.

"You're sexy, Hyuna. Mana cukup setakat semalam je. Kalau boleh hari-hari.", kata Leo sambil tersenyum nakal.

"Kau setan!! Neo michyeosseo!! (Awak gila)", jerit Hyuna.

"Saya memang gila Hyuna. Gilakan you.", kata leo tersengih.

"Kau berambus!! Aku tak nak tengok muka kau!", kata Hyuna sambil menendang Leo supaya turun dari katil.

"Ok ok. Saya pergi. Gomawo for last night. That makes me more loving you.", kata Leo menggoda.

"Aku kata berambus, berambus la! Blah!!", marah Hyuna.

Hatinya panas mendengar kata-kata Leo. Hyuna jadi benci kepada Leo. Sanggup dia gunakan taktik kotor untuk mendapatkan Hyuna. Hyuna menangis semahu-mahunya.

"Apa yang aku dah buat ni? Eotteohke? Eotteohke?", kata Hyuna dalam hati.

Hyuna memeluk tubuhnya. Menggeletar apabila memikirkan dirinya telah diperkosa oleh Leo.

*******

Di ruang tamu, Jimin mundar mandir. Risau sejak malam semalam Hyuna tak balik lagi. Dah laporan polis tapi polis cums terima masa kehilangan lebih 24 jam. Hyuna hilang 15 jam yang lalu. Jimin terdengar bunyi loceng,

DING DONG!!

Jimin berlari ke pintu lalu membuka pintu itu. Tiada siapa. Jimin ingin menutup pintu kembali tapi dia terperasan ada sampul berwarna coklat bersaiz A4 di atas lantai depan pintu. Jimin mengambilnya lalu membuka sampul itu dengan berhati-hati.

Hampir luluh hatinya melihat gambar-gambar adegan Leo dan Hyuna di atas katil. Sungguh berahi. Jimin melihat setiap gambar itu satu per satu.

"Arghh!!!", jerit Jimin lalu membaling gambar-gambar itu.

Jimin menolak semua barang-barang di atas meja makan. Lauk pauk yang dimasak oleh Jimin khas untuk Hyuna yang bekerja keras di tempat kerja bersepah di atas meja. Pinggan mangkuk pecah berderai.

Jimin menendang kerusi dan meja. Kemudian, Jimin menumbuk dinding dengan kuat berkali-kali sehingga tangannya berdarah. Jimin terduduk dan bersandar du dinding.

"Wae Hyuna?!! Wae kau tipu aku?!! Aku percayakan kau tapi.. Ni bukti kau curang di belakang aku!!", jerit Jimin.

Jimin mengoyakkan gambar-gambar itu sehingga menjadi beberapa cebisan. Jimin menutup matanya yang sedang menangis dengan menggunakan lengannya. Mata Jimin merah kerana menangis. Jimin memijak-mijak cebisan gambar itu lalu menendangnya. Berterbangan cebisan gambar itu.

Di sebalik pintu, sejak tadi Chorong perhatikan Jimin. Chorong tersenyum.

"Yes, akhirnya! Misi aku berjaya jugak! Mampuslah kau, Hyuna!", kata Chorong dalam hati.

~To be continue~

 REVENGE PROJECT | ✔Where stories live. Discover now