03. sore SIDE

394 30 3
                                    

Věnováno: Cattiexoxo
Nekontrolováno.!!!!

,,Ještě 5 minut..." zamrmlala jsem a víc se zachumlala do peřiny. Někdo vedle mě se uchechtl. Trošku jsem se zamračila a otevřela oči.
Když jsem před sebou uviděla prostor autobusu okamžitě jsem se vymrštila do sedu. Svůj pohled jsem natočila směmrem,  odkud se ozýval tlumený smích.
,,Jsme tady.." řekl náš černovlasý učitel s lehkým úsměvem a začal se zvedat se sedadla.
Všichni včetně mě začali vystupovat z autobusu a shromáždili se na malé příjezdově cestě.
,,Takže..." vydechl Zayn dost hlasitě na to,  aby ho slyšeli všichni a díky tomu na sebe upoutal pozornost. ,,..teď si všichni vezmou tašky a půjdou k hotelu, tam počkáte na mě a potom se půjdeme ubytovat." dodal a všichni se vhrhli k uložnému prostoru autobusu. Postupně si začali všichni odnášet tašky až jsem tam zbyla opět jen já. Popadla jsem svoji asi stokilovou tašku a začala ji tahat ven. Proč jsem si toho sakra balila tolik?!! nadávala jsem si snažila se tašku dovléct až k hotelu. Po několika minutové snaze se mi to nakonec povedlo a já se spokojeně usmála a vysíleně dopadla na tašku.
,,Kluci to jste ji někdo nemohli pomoct.?" zeptal se pohoršeně učitel, který ještě před chvíli řešil něco v autobuse. Kluci jen něco zabrblali a protočili nad jeho míněním oči.

,,Emily má pokoj s Jessy, Bethany s Lili, Lewis s..." dál jsem neposlouchala a s klíčem od našeho pokoje a vysokou brunetkou se vydala k mapce hotelu, kde byli zakresleny všechny pokoje.
,,Náš pokoj je ve 3 patře..." usmála se Lili a přesunula se k výtahu.
,, Co s tim k sakru je...? To si děláte prdel .! " nad jejím slovníkem jsem se jenom ušklíbla a přesunula se k ní. Výtah byl mimo provoz, to znamenalo vytahat naše tašky do 3 patra. Jen jsem si povzdechla a začala svoji tašku pomalu předávat z jednoho schodu na druhý...když jsem byla v polovině ucítila jsem pálivou bolest z svého kotníku a lehce se přikrčila pod náporem bolesti.
,,Lili.!" křikla jsem nahoru a zvedla svůj pohled k vyšším patrům.
,,Hej.! Lili.!" zkusila jsem to znova, ale odpovědí mi bylo jen ticho. S povzdechem jsem se posadila na vrchní schod a koukala se jen tak před sebe. Ticho, které už jsem zmiňovala, bylo ale náhle přerušeno krokama, které se ozývaly z chodby.
Přesunula jsem pohled z protější stěny na osobu, která právě procházela. Chtěla jsem vstát, ale ohnivé bodnutí v kotníku mě s  dopadem hned posadilo zpátky na schod.

,,Stalo se něco.??" stočil Zayn pohled k moji maličkosti a sjel mě zamračeným pohledem.
Jen jsem se pokusila o chabý úsměv a soustředěně sledovala jeho oříškové oči.
° ° ° ° °

,,Bolí to.?"  zvedl Zayn můj kotník a opatrně si ho prohlížel, jakoby se snad bál,  že se mu zlomí v rukou na dvě části.
Jen jsem zakroutila hlavou na náznak nesouhlasu a dál ho tiše sledovala.
,,Hmm..co.?" zvedl pohled od mojí nohy a podíval se mi do očí. Pohled jsem mu opětovala a ztrácela se v jeho čokoládových očích. Byla to neuvěřitelně tichá situace. Ani jeden z nás nic neříkal a proto se moje myšlenky začínali ubírat do jiných končin. ,,Bolí.?" vyrušil mě z mého přemýšlení lehce chraplavý hlas. Rychle jsem zatřepala hlavou a vyhrkla primitivní ,,ne".
Znova začal zkoumat můj natekly kotník. Jen jsem znuděně seděla a čekala,  co bude dál...
,,Au.!" vyjekla jsem, když se můj kotník dostál do jiného úhlu. ,,Omlouvám se..." naše oči se na okamžik střetli, ale hned na to se jeho pohled opět stočil dolů.

,,Nemohla by sis sundat ty džíny.?"promluvil po chvíli ticha. Jen jsem na něj upřela svůj překvapený pohled a čekala na oční kontakt...kterého jsem se ale nedočkala. ,,Prosím.?" skřivila jsem rty do pobaveného úsměvu a nechápavě natočila obočí. Zayn okamžitě zvedl pohled, a když viděl můj nechápavý výraz, tak mu asi došlo, jak jsem to pochopila.
,,Máš je moc uplé a nejdou vyhrnout.." dodal s cukajícími koutky. ,,Aha.."řekla jsem se značnou dávkou ironie a slezla z postele.
Ano byli jsme v Zaynově pokoji. A to hned ze dvou důvodů. Za 1. můj pokoj byl ve 3.patře a za 2. nebylo jiné místo,  kde by mě mohl ošetřit.
Po pár nekonečných vteřinách zapasení s knoflíkem jsem si nakonec kalhoty sundala. Sakra.! Nemám oholené nohy.! křiklo na mě něco uvnitř A jaké jsem si dneska ráno vlastně vzala kalhotky.?" moje starosti byli v tu chvíli opravdu výstavní.

Jakmile se Zaynovi sametové prsty dotkli mé nohy, dech se mi zadrhl v plicích a srdce vynechalo úder. Pomalu přejel konečky prstů k rýsující se modřině a jemně uchopil kotník do dlaně.
Opatrně s ním začal hýbat a pokusil se ho naklonil víc dopředu.
,,Auu.!" křikla jsem a tím zkazila tuhle nádherně romantickou chvilku.
Zayn mi věnoval jen omluvný úsměv a znova začal prsty přijíždět po mé noze. Moc jsem sice nechápala, co tím sleduje, ale když se jeho prsty najednou odklonili ze své obvyklé dráhy, přesunula jsem k němu veškerou svoji pozornost. 
Jeho dlaň se najednou ocitla na mém koleni. Pomalu jsem ani nedýchala a jen si užívala každičký okamžik téhle nezapomenutelné chvíle. 
Nemyslela jsem na následky,  ani na to co se bude odehrávat za pár vteřin. Prostě jsem žila přítomností.
Svalnatá ruka se každou setinu posouvala výš a výš. Najednou se ale zastavila.
Naše pohledy se střetli a já měla možnost vidět ty nejčokoládovější oči s planoucíma jiskřičkama. Zayn mi několik dlouhých desítek vteřin pohled opětoval, dokud ho nepřemístil na moje rty. Začal tikat pohledem nahoru a dolů a nakonec se až mučivě pomalým tempem začal přibližovat. Snažila jsem se co nejvíc uklidnit své divoce bušící srdce, ale marně. Každou chvíli jsem jen čekala, kdy mi vyskočí z hrudi.
Zaynovi ruce lehce uchopili mou bradu, stále mi hledíce do očí. Rty se o sebe pomalu otřeli, jakoby mi ještě dával možnost výběru, a nakonec se spojili do opatrného polibku. Byl to úžasný pocit. Tolik vášně, chtíče a napětí jsem ještě nikdy v životě nezažila.
Náš polibek se začal postupně prohlubovat. Už to nebyl ten nevinný a jemný polibek jako na začátku. Teď to byla válka jazyků doprvázena občasným kousnutím.
Svoje ruce jsem přesunula z postele na Zaynův zátylek a tím si ho přiblížila víc k sobě. Tenhle dravý způsob vášně trval do chvíle než se ozvalo hlasité zaklepání.
Naše rty se od sebe v tu ránu odplepili. Jen jsem mu věnovala vyděšený pohled a potom rychle slezla z postele, oblékajíc si zpátky svoje džíny.
,,Dále.." rozezněl se celým pokojem Zaynův chraplavý hlas a dveře se následně otevřely. ,,Dobrý den pane učiteli, já-" vešla dovnitř vysoká černovláska a zaraženě si mě prohlížela.
,,Jak jsem říkal Bethany...já s tím kotníkem nic neudělám, takže zajedeme radši do nemocnice.." rychle jsem přikývla a s klasickým nashledanou splašně vyběhla z pokoje.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Woow...tak co na to říkáte.?
A mimochodem už jste překonali 100 přečtení ♡♡ , za což jsem vám opravdu neskutečně vděčná.

With love

♡ nell_b ♡

Teacher | Z.M., FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat