,,Chovej se trochu..." uchechla jsem se ,,co když nás někdo uvidí." a s úsměvem na tváři se otočila.To co jsem uviděla můj úsměv ovšem hned zmrazilo.
Nevím co mě to popadlo. V životě jsem nikdy nic podobného neudělala. Byla to zkrátka akce a reakce.
Moje dlaň se dala do pohybu a s hlasitým plesknutím dopadla na tvář hnědovlasého chlapce.
Uličnický úsměv, který se záhy změnil na překvapený, byl jasný náznak toho, že kučeravý chlapec takovouhle reakci opravdu nečekal.,,Ouuu..." většina lidí se na nás hned otočila a napjatě sledovali, co bude dál. Dokonce i prodavač, který právě něco účtoval se zastavil a pozoroval nás.
,,Tak za sedla." zasmál se bloňďatý kamarád Harryho a pobaveně kýval hlavou. Harryho hlava byla stále skloněná a jeho pohled přilepený k zemi, asi přemítal, jak na mou reakcí reagovat.,,Přiznávám. Mohl jsem si za to sám." Zvedl ruce ve smířivém gestu a s jeho typickým povýšeným úsměvem se otočil na skupinku kluků stojící za ním.
,,Nedostupná." poznamenal Louis a vrátil pohled zpátky na Harryho. Harry se na něj zamračeně podíval, něco mu zašeptal a pak se obrátil zpátky na mě. Věnoval mi pouze úsměv a nic víc neřekl.Chvíli jsem ho jen nechápavě sledovala a uvažovala nad jeho náhlým chováním. A nakonec dospěla k závěru, že si to u mě chce nejspíš vyžehlit.
,, Víš o tom že jsi právě šlehla facku nejhezčímu klukovi na škole?" objevila se přede mnou najednou Lili neskrývajíc překvapený úsměv. Najednou mi připadala fajn, jakoby ani nekazila to, co je mezi mnou a Zaynem.,,Zase nepřeháněj." mlaskla jsem a s převrácením očí upřela pohled do jedné z uliček, kudy se zrovna vracel Zayn.
,,Vydělas ten jeho zadek?!" zasmála se Lili a natočila hlavu stejným směrem jako já.
Úsměv ji v ten moment s tváře opadl a opět nasadila svůj ledový výraz.
,,Asi neviděla,co." Dodala a odkašlala si, nejspíš abyh vrátila pohled zpět na ni, což jsem také potom, co do mě dloubla loktem, udělala.Zayn viděl, že se zrovna bavím s Lili, proto se radši postavil o pár metrů za nás a začal si prohlížet nějaký časopis.
》 》 》,,Díky bohu." zaúpěla jsem, když sem zabouchla vchodové dveře a vyzouvaje si svoje bílé adidasky se nahla do kuchyně.
,,Ahoj" věnovala jsem Jade přeslazený úsměv a vydala se za ní k lince.
,,Ahoj" můj úsměv napodobila a sevřela mě v lehce infantilním objetí.,,Tak jak bylo?" posadila jsem se na barovou stoličku a natáhla se pro colu na kraji stolu. ,,Normálně" pokrčila jsem znuděně rameny a napila se rovnou z hrdla lahve. ,,Aha." kývla Jade zamíchala smažené vajíčka, které se pomalu začínala pálit.
,,Takže jak se jmenuje?" Obrátila se na mě a s úsměvem na tváři čekala na mou odpověď.
,,Jako kdo?"
,,Nedělej, že to byl nejnudnější týden tvého života, když ti jasně na očích vidím, že nebyl." Jak vidím, Jade mě měla úplně přečtenou. Sice jsem spolu nebydleli ani 3 měsíce, ale už tak poznala, že ji lžu přímo do očí.
,,Vůbec nevím, o čem to mluvíš" Zasmála jsem se pobaveně a seskočil z barové židličky s plánem uklidit svůj kufr z předsíně.
,,Jo tak ty nevíš" Zasmála se.
,,Úplně stejný výraz jsi měla, když ses vrátila z prvního rande s Jackem, kdy jsi mi mimochodem řekla, že jdeš s nějakou tvojí kámoškou, a dělala jsi jakože nic. Takže to vysyp..'' založila si Jade ruce naprsou a postavila se přede mě, čímž mi zatarasila cestu do obýváku.
Už jsem se chtěla nadechnout, že něco řeknu, ale v ten moment jsem si vzpomněla na Jacka. V hlavě se mi začali vracet všechny vzpomínky,které jsem už dávno pohřbila uvnitř sebe.,,Hm?" luskla mi Jade prsty před nosem, stále se dožadujíc odpovědi.
,,To je tajné" vyplázla jsem na ni jazyk a i přes její protesty se vydala do svého pokoje.Se spokojeným vydechnutím jsem dopadla na svoji měkkou postel a chvíli jen tupě koukala do stropu.
,,Kdo to teda je?" objevila se u dveří menší černovláska a se zvídavým výrazem se ledabyle opřela o rám dveří.
,,Jak jsem říkala" usmála jsem se a podepřela na loktech ,,je to tajné.",,Však já to z tebe dostanu..." dodala a se vztyčeným prostředníčkem se mi vytratila z dohledu.
Malý budík položený na mém nočním stolku ukazoval pár minut po 7, což ovšem nebyl pravda, protože jsem ho ještě stále nebyla schopna přetočit. Ve skutecnosti bylo něco po 6 a já se už několik minut rvala do uplých džín.
Dlouhou půlhodinu jsem zvažovala, co si oblíct a nakonec jsem dospěla k názoru, že černými skinny a šedým roláčkem nic nezkazím.
Protože jsem si toho nebrala moc, měla jsem sebou jen malé červené psaníčko, a když jsem si svůj konečný vzhled přihlížela v zrcadle, napadl mě další nápad jak to ještě celé doladit.
Na rty jsem si začala nanášen rudě červenou rtěnku.
Až po pár minutách, kdy už moje pusa byla rudá jako rajče, mi došlo že rtěnka není zrovna nejlepší nápad. Představa toho, že by Zayn měl půlku obličeje od mojí rtěnky byla sice velmi vtipná, ale na druhou stranu vůči němu i dost neohleduplná.
Proto jsem to raději odlíčila a rozjodla se svůj make- up už víc neřešit.,,Ty někam jdeš?" zarazila se Jade, když jsem procházela okolo obýváku s rozhodnutím jít už si vybrat boty, abych se na poslední chvíli nemusela zbrkle rozhodovat.
,,Jen tak ven.." odpověděla jsem jednoduše a dál pokračovala směrem na chodbu.
,,Aha.." objevila se Jade v předsíni ,,..a jen tak ven si chceš vzít ty lodičky, které jen tak mimochodem nenosíš, protože jsou podle tvého mínění až příliš nóbl?"
Zrovna jsem zvažovala jestli si vzít bežové lodičky nebo tenisky.
,,Přesně tak..." přikývka jsem s povzdechnutím a dál se prohrabovala našim botníkem.,,Aha..." zívla černovláska stojící za mnou a podle vztahujících kroků se vytratila z mé blízkosti.
Nakonec jsem se po dlouhém zvažování rozhodla pro ony nóbl lodičky a začala se do nich rovnou obouvat.
,,To by asi moc nešlo holka.." Jade se najednou vrátila a v ruce držela lesklé páskové sandály na na můj vkus možná až moc tlusté platformě.
,,Proč ne?" nechápavě jsem se zamračila a po poslední úpravě lodiček se narovnala.
,,Mohla bych ti vyjmenovat rovnou několik důvodů, ale vzhledem k tomu, že už máš na mobilu 7 nepřijatých hovoru od skrytého čísla, ti řeknu jen jeden. Neumíš na podpadkách chodit."
7 nepřijatých hovorů? Okamžitě jsem ve svém psaníčku začala hledat svůj telefon, který jak jsem později zjistila ležel celou dobu na lince.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Ahoj všichni 👐
Mám pro vás zase nový díl a i celkem dost nových událostí.♢ o co se náš badboy Harry snaží?
♢ jak bude Jade reagovat až se dozví o Zaynovi?Možná jdete si všimli že jsem si změnila jméno. nell_b jsem sice používala od samého začátku me tvorby ,ale vzhledem k tomu, že jsem si dala celkem dlouhou pauzu, tak jsem se rozhodla nejen pozměnit svouji tvorbu, ale i své jméno 💕
Bye my darlings _nellyna_
ČTEŠ
Teacher | Z.M., FF|
Fanfiction▪ zakázaná láska proti které je celý svět ▪ Student&Teacher ♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢ 15.1.2016 5:44 Made by: s...