Tiché naÅ¡lapovánà a zadržený dech. Takhle jsem proÅ¡la celé patro hotelu a pustila se potichu po schodech. I pÅ™es to, že moje noha byla zatÞena, v podobÄ› 4 kilové sádrové dláhy, moje kroky byli tiché a nenápadné.
Snažila jsem se projÃt bez povÅ¡imnutà okolo nÄ›kolika desÃtek zavÅ™ených dveÅ™Ã, až jsem doÅ¡la k tim, které zdobilo pro mÄ› známe zlaté souÄÃslÃ.OÄima jsem rychle pÅ™ejela prázdné prostory chodby a nehty lehce zaklepala na dveÅ™e. Pár vteÅ™in jsem jen tiÅ¡e pÅ™eÅ¡lapovala na prahu, dokud se neozvalo tlumené klapnutà zámku a pÅ™ede mnou se objevila vysoká svalnatá postava.
I pÅ™es slabé svÄ›tlo, které osvÄ›tlovalo jen Äást chodby, jsem mohla spatÅ™it jeho typický úsmÄ›v.Zaynovo kývnutà hlavou mi jasnÄ› naznaÄilo, že mám jÃt dál.
,,VÃÅ¡ na co jsem celé dneÅ¡nà odpoledne Äekal.?" DvÄ› silné paže se ovinuli okolo mého pasu. Jeho prsty lehce pÅ™ijeli můj krk a odhrnuli vlasy. Na tváři se mi koutky zaÄali nevÄ›domky zvedat do potutemÄ›lého úsmÄ›vu.
Jeho horký dech se pravidelnÄ› odrážel od mého krku, dÃky Äemu zaÄalo moji kůži spalovat horko.
Každý jeho polibek po sobÄ› zanechal razpálenou znaÄku. Moje nádechy se zaÄali zadrhávat a srdce mi chtÄ›lo každou chvÃli vyskoÄit z hrudi.
Zaynovi ruce peÄlivÄ› zkoumali každiÄkou kÅ™ivku mého tÄ›la a náležitÄ› si mÄ› prohlÞel,i když na celou mÃstnost doléhalo jen slabé svÄ›tlo z malé lampiÄky na noÄnÃm stolku.
Pokojem se rozléhali jen naÅ¡e trhaná nadechnutà a ani jeden nemÄ›l za potÅ™ebà cokoli Å™Ãkat. VÅ¡e bylo naproto jednoduché. Ani jednoho nezajÃmalo nic vÃc než ten druhý. VeÅ¡kerá má pozornost se soustÅ™edila
jen na sametovÄ› rudé rty, které se každou chvÃli lehce otevÅ™eli, ochromenÄ› lapajÃce po dechu.â—‹ Lili's view â—‹
,,Ahh....- eÅ¡tÄ›.! Zayne.!" sama jsem nevěřila tomu co právÄ› slyÅ¡Ãm. Ale právÄ› v tÄ›chto sekundách se potvrzovala moje Å¡Ãlená teorie, které jsem i tak nemohla věřit.
Moje kamarádka si to právÄ› o jen pár metrů dál rozdávala s mým, teda naÅ¡im uÄitelem.
Nemohla jsem se ani hnout. Jen jsem tam nÄ›jakou chvÃli pÅ™iblbe stála a Äekala snad na zázrak. Nakonec jsem se rozeÅ¡la zpátky k svému pokoji a ulehla zpátky do postele.
Moje vÃÄka byla už dobrou chvÃli pevnÄ› pÅ™ilepena k sobÄ›, i tak jsem ale slyÅ¡ela pÃskavé vrznutà dveřà a tiché kroky.
NechtÄ›la jsem to s nà řeÅ¡it teÄ. V noci a potmÄ›. Lehce jsem se zavrtÄ›la a dál dÄ›lala, že spÃm.
â—‹ Bethany's view â—‹
Pravidelné bzuÄenà mého telefonu mÄ›lo za pÅ™ÃÄinu zniÄenà mého spánku. S tichým povzdechnutÃm jsem se pÅ™evalila na druhou stranu a zaÄala se pomalu soukat na nohy.
Rychlá ranà hygiena a sprcha, byl jeden z lepÅ¡Ãch způsobů probuzenÃ, i tak jsme ale z koupelny vyÅ¡la se vzhledem ala zombie style.NamÃÅ™ila jsem si to rovnou ke své skÅ™Ãni, v mé cestÄ› mÄ› ale zastavil pronikavý pohled, který na mÄ› upÃrala vysoká brunetka na protÄ›jÅ¡Ã posteli.
,,DÄ›je se nÄ›co.?" uchechtla jsem se nad jejÃm vražedným výrazem a vytáhla si ze skÅ™ÃnÄ› svetr.
,,Jsi normálnÃ.?!" vyÅ¡tÄ›kla a prudce se zvedla z postele. VÄ›novala jsem ji jen nechápavý pohled. ,,Tolik kluků na celý Å¡kole a ty musÃÅ¡ Å¡ukat zrovna s naÅ¡im uÄitelem.?" mé zorniÄky se v tu chvÃli okamžitÄ› rozÅ¡ÃÅ™ili a dech se mi zadrhl v plicÃch.
,,C-co.?" vykulila jsem pÅ™ekvapenÄ› oÄi a nechápavÄ› zakroutila hlavou. ,,DÄ›láš si ze mÄ› srandu.? Já bych v životÄ› nemÄ›la nÄ›-" ,,Nevymýšlej si tady.!'' pÅ™eruÅ¡ila mou snůžku lžÃ, která byla z nevysvÄ›tlitelného důvodů nedostateÄnÄ› pÅ™esvÄ›dÄivá a naÅ¡tvanÄ› si dala ruce v bok.
Pomalu jsem se zaÄala soukat do volných tepláků a pÅ™es hlavu si krom lehkého tÃlka pÅ™etáhla jeÅ¡tÄ› chumdelatý svetr.,,Já si nevymýšlÃm.!" okamžitÄ› jsem pokraÄovala dalÅ¡Ã lžÃ, ale pÅ™iznejme si že to bylo vÃc než nutné.
Nemohla jsem ji pÅ™ece jen tak pÅ™ikývnout a s klidem pÅ™iznat, že do mÄ› dÄ›lá náš tÅ™Ãdnà uÄitel.,,JasnÄ›..." zakroutila nevěřÃcnÄ› hlavou "..dám ti 30 vteÅ™in na to, abys mi vysvÄ›tlila, kam ses vÄera veÄer odplÞila a následnÄ› si málem vyÅ™vala hlasivky v pokoji ÄÃslo 12."
A to byl konec. VÅ¡echny mé dopÅ™edu vymyÅ¡lené výmluvy byly v tu chvÃli k zahozenÃ.
Zjistila to, byl tu ale jeden problém.
Mým hlasivkám doÅ¡la slova.,,Ty jsi mÄ› Å¡pehovala.?!" zdÄ›sila jsem se po chvÃli, abych se z toho Å¡lo pÅ™ece jen alespoň trochu dostat. I když pÅ™iznejme si, moje Å¡ance byli minimálnÃ.
,,VážnÄ›.?" zeptala se s ironickým podtónem ,,Ty teÄ budeÅ¡ Å™eÅ¡it to, jestli jsem tÄ› Å¡pehovala.?" odfrkla si dotÄenÄ›.
,,Hele, já nechci aby to vyznÄ›lo Å¡patnÄ›.. ale kurva vzpamatuj se.! On je o 10 let starÅ¡Ã, a nejen že uÄà na naÅ¡Ã Å¡kole, ale je to i náš tÅ™ÃdnÃ."V ten moment mi doÅ¡la jedná dost podstatná vÄ›c.,,Lili já nevÃm jak ty, ale já se do tvých vztahů nepletu, takže ty se nestarej o tom kdy Å¡ukám, kde Å¡ukám a hlavnÄ› s kým Å¡ukám." dodala jsem nasupÄ›nÄ› a chystala se odejÃt.
,,OkamžitÄ› to skonÄit, nebo se o tom dozvà půlka mÄ›sta." tahle vÄ›ta mÄ› zastavila v půlce kroku. NevěřÃcnÄ› jsem se otoÄila a vÄ›novala Lili nechápavý pohled.
,,O co ti jde.?" pozvedla jsem oboÄà a radÄ›ji zavÅ™ela dveÅ™e.
,,Do toho ti nic nenÃ, jen tÄ› varuju. JeÅ¡tÄ› tÄ› a nÃm nÄ›kdy zahlÃdnu a bum.! On i ty jste na tý Å¡kole skonÄili." dodala s ledovým klidem a zmizela za dveÅ™mi koupelny.
S otevřenou půdou, kdy mi musela sletět brada až ke kolenům, jsem tam stálá a koukala před sebe.
Můj mozek byl naprosto zmatený.Absolutně jsem nechápala, o co ji jde.
A nenapadala mÄ› ani ta nejÅ¡ÃlenÄ›jÅ¡Ã teorie, které jsem mÄ›la vÄ›tÅ¡inou v podobnÄ› bizarnà situaci pÄ›knou zásobu.V mžiku jsem se namalovala a s mobilem v ruce vybÄ›hla ze dveÅ™Ã. LetÄ›la jsem svým Å¡neÄÃm krokem k tolik známému pokoji a zaÄala zuÅ™ivÄ› klepat na dveÅ™e.
Po pár vteÅ™inách mÄ› už zaÄÃnala bolet ruka, ale nikdo mi nepÅ™iÅ¡el otevÅ™Ãt.Svižným krokem jsem se rozeÅ¡la jeÅ¡tÄ› o jedno patro nÞ, doufajÃc že bude v jÃdelnÄ›.
K mému zklamánà byli ale všechny stoly prázdné.
Cestou zpátky na pokoj jsem jeÅ¡tÄ› nakoukla do kuchynÄ›, jestli se tam jako poslednÄ› nevybavuje s kuchaÅ™em.Kulhavým krokem už jsem dobrých pár minut vylézala schody a tiÅ¡e pÅ™emýšlela, jak vlastnÄ› dál žÃt.
Pořád mi neÅ¡lo do hlavy, o co Lili jde. VždyÅ¥ je to pÅ™ece jen náš uÄitel.
S povzdechem jsem pokraÄovala v cestÄ› nahoru, kdyz jsem se ale z vrchnÃho schodů zastavila.Až teÄ mi doÅ¡lo jak moc ukvapenÄ› jsem se zachovala. I kdyby to Lili nahlásila na vedeni, možná bychom z toho mÄ›li pár nepÅ™Ãjemných rozhovorů, ale kdo nám dokáže, že jsme spolu doopravdy nÄ›co mÄ›li?
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
ZdravÃÄko ♡
OpÄ›t se hlásÃm s novým dÃlem a už po nÄ›kolikáté opakovanou omlouvou za opravdu dlouhé aktualizovánÃ.Nechci tu svoji neschopnost uz vÃc obkecávat, takže papa u dalÅ¡Ãho dÃlu :)
With love
♡ nell_b ♡
ČTEŠ
Teacher | Z.M., FF|
Fanfiction▪ zakázaná láska proti které je celý svět ▪ Student&Teacher ♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢ 15.1.2016 5:44 Made by: s...