08. morning SIDE

339 21 4
                                    

Existují dva druhy pocitů, které cítíte ráno, když se probudíte a otevřete oči.
Za 1. Vstáváte s představou o tom, jak moc perfektní celý váš den bude. To je druh pěkného vstávání.
A pak je tu to 2. kdy vám trvá nejméně 10 minut, než se vůbec dokážete donutit otevřít oči a pomocí něčeho, co by mělo připomínat chůzi, se přemístíte ven z vaší teplé, měkké a vyhřáté postýlky. To jsou ty horší rána.

A dnešní ráno bohužel nebylo to první.

Už několik minut jsem se marně přemáhala k tomu, setřepat ze sebe peřinu a doplahočit se do koupelny. Moje tělo se ale rozhodlo nespolupracovat, proto mi nezbylo nic jiného než dál ležet s hlavou někde mezi spánkem a plným vědomím.
Moje oči byli stále pevně nalepené na sobě, a v nejbližší době se zrovna naplánovali rozevřít. Proto jsem zvolila nejjednodušší řešení. Pokračovat ve spánku.

Sluníčko ovšem nebylo na mé straně a napalilo jeden se svých ohnivých paprsků rovnou do mého obličeje. Se zamrmlání jsem se automaticky převalila na druhý bok a z hluboka se nadechla ve snaze pokračovat se sladkém spánku. Moje čichové buňky ovšem napadla silná vůně výrazného, sladkého a hlavně pánského parfému.

Rychle jsem otevřela oči, a hned toho samozřejmě litovala. Ale to co jsem viděla vedle sebe mě překvapilo.
Pro jistotu jsem ještě zamrkala,abych si byla jistá tím, co vidím, ale i tak tam stále byl.

Havranově černé vlasy se mu každou chvíli třepetali ve vzduchu, to když z jeho pootevřených rudě červených rtů vyšel nepotřebný oxid uhličitý, a potetovaná hruď vyrýsovaná mohutnou stavbou svalů, vytvářeje tak z jeho těla velkolepý obraz, se mu zvedala v pravidelných intervalech, jako přesně nastavené hodiny.

Několik minut jsem jen facsinovaně pozorovala osobu ležící velde mě, se strachem, že kdybych se snad pohla, mohlo by se ono spící stvoření probudit.

Moje oči byli přilepené k jeho srdcovitým rtů, zatímco já opět přemýšlela, jak asi chutnají. Po pár minutách jsem se nakonec odhodlala a začala se pomalu přibližovat, stále nespouštějíc svůj pohled z jeho úst.

Ty se ale najednou z ničeho nic skřivily do pobaveného úsměvu.

Ty se ale najednou z ničeho nic skřivily do pobaveného úsměvu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Baví tě mě pozorovat.?" jeho hořce kakaové oči se automaticky střetli s těmi mými. Na tváři mu hrál stále pobavený ušklebek a hravě si zkousl spodní ret.

,,Ani nevíš jak moc.." úsměv jsem mu bez váhání oplatila.
Svoji dlaň jsem posunula na jeho zvládající se hrudník a začala konečky prstů obtahovat jeho vyrýsované svaly. Každý jeho sval zdobil nesmazatelný inkoust, který dohromady vytvářel dokonalou mozaiku. Byl to nezapomenutelný pohled.

,,Kolik je hodin..?" celým mým tělem projela vlna elektrického proudu, který malba svědomí jeho chraplavý hlas. Neuvěřitelně sexy chraplák.

Teacher | Z.M., FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat