09. looking SIDE

302 25 5
                                    

Věnováno: emmapastrnakova

,,No a on mi napsal, že jestli ne dneska, tak..." Liliin monolog, který už dobrou čtvrt hodinu vedla o jakémsi klukovi, kterého potkala minulý týden, jsem vnímala asi jako učitelku v hodině chemie.

Myšlenkami jsem byla v absolutně jiných končinách, proto mi hrál na tváři potutemělý úsměv, kterého si ale Lili díky bohu nevšimla.

,,Které.?" vrazila jsem ji před obličej dva kusy oblečení.

,,Co na tom záleží...stejně tady nikdo není.." zmkla konečně a nechápavě se zamračila.

S mlasknutím jsem jen převrátila oči a zatřepala tričkem a svetrem, který jsem měla v ruce.

Svůj prst zabodla do volného svetru. Poslušně jsem si ho přetáhla přes hlavu a zkontrolovala svůj vzhled v zrcadle.

Měkkoučký kus oblečení mi končil těšně pod pupíkem, takže když jsem jen malinko zvedla ruce, každý mohl obdivovat mé ploché břicho. Dobře...sice jsem neměla postavu, jako modelka Victoria's secret, ale stydět jsem se za ni taky nemusela.

,,Kde jsem to skončila.? Jo a najednou to věděl i Jeremmi.." pokračovala Lili ve svém šíleném žvatláni. Já jsem proto nastavila jen kývací režim a společně jsme se vydali na snídani.

Krom nás tu bylo jen pár našich spolužáků v podobě skupinky holek, které o něčem zapáleně diskutovali a dva kluci, kteří jen nepříčetně hleděli do mobilu.

Stůl, kde měl sedět náš učitel obýval jakýsi cizí chlap ve středním věku. Slušně jsme ho pozdravili, protože jak jsme následně zjistili, byl to jeden z učitelů naší školy , který sem přijel na výpomoc.

Rychle jsme si s Lili nandali na talíř snídani a šli se posadil k jednomu ze zadních stolů.

,,Dobré ráno..." po pár minutách už byla jídelna zcela zaplněna. K učitelskému stolu tedy konečně zasedl i Zayn a díky tomu se mi nevědomky na tváři vykouzlil šťastný úsměv.

,,...takže dneska bude trochu náročnější den.." začal mluvit ten učitel, o kterém jsem stále nevěděla jak se jmenuje. Snažila jsem se ho vnímat, ale když Zayn po pár vteřinách vyhledal můj pohled, veškerá moje pozornost se soustřeďovala do jeho oříškových očí.

Nevinné úsměvy, které jsem mu každou chvíli věnoval, ve mě vyvolávali pocit nekonečného štěstí. Jeho typický křivý úsměv, pro mě byl to nejhezčí, co jsem mohla vidět. Nedokázala jsem od něj odlepit pohled, ale Zayn najednou náš oční kontakt přerušil.

Překvapeně jsem zatřásla hlavou a sledovala jeho zvedající se tělo.

,,Takže, dobré ráno." věnoval všem milý úsměv a pohledem přejel celou jídelnu.

,,Jak už bylo řečeno, dneska půjdeme na oběd do jednoho z hotelů, který je kousek od tud. Tam je i velký bazén, sauna a podobně. Nezapomeňte si vzít plavky prosím vás.! Sraz je u recepce v půl 10." posadil se zpátky na židli.

Znova jsme spojili naše pohledy, dokud je nepřerušil druhý učitel, který vecpal svoji plešatou hlavu rovnou před Zaynův obličej.

,,A abych nezapoměl, ten včerejší večer. Všichni, kdo se na tom podíleli zůstanou i potom co dojí sedět u stolu." dodal Zayn ještě z židle a věnoval všem přísný pohled.

,,Myslíš, že tu musíme zůstat taky.?" pošeptala potichu Lili a nervózně se ošila.

,,Asi jo ... tak byli jsme tam, takže.." pokrčila jsem nejistě rameny a věnovala ji rozpačitý pohled.

Teacher | Z.M., FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat