18. appeasement SIDE

168 14 1
                                    

,,Ehm..." zmáčkla jsem mezi zuby spodní ret a zamyslela se. Moc jsem nečekala, že o tom se mnou bude diskutovat. Čekala jsem to nějak tak, že přikyvne a půjde si hledat někoho, do koho by mohl zasunout. ,,No ale já nechci abys zasunul do mě. Jako nemyslím nikdy, protože to ne ale- já , třeba nevím, někdy možná. Ale ne teď." V půlce jsem se zakoktala ale nakonec jsem ze sebe dokázala vyspat to, co jsem chtěla.
,,Dobře, dobře. V klidu." přitáhl si mě Zayn zpátky na sebe. Nosem jsem se přilepila k jeho tričku a az ted si všimla, že nemá bundu.
Tak krásně voněl. Nemyslím si, že to byl nějaký parfém, prostě to byl on. Jeho typická vůně sprchoveho gelu a modrých zvýkaček orbit.
,,Není ti zima?" Zaklonila jsem hlavu abych mu viděla do očí a nesouhlasně se zamračila.
,,Není" pousmál se nad mým výrazem ,, Chceš jít zpátky? " jeho otázka mě zaskočila i přes to, že jsem ji podvědomě čekala.
,,Já nevím." s povzechnutím jsem se nervózně ošila a stále se zvednutou hlavou hleděla Zaynovi do očí.
,,Nic nebude'' Černovlásek naprosti mě, stále neúnavně oslňoval svým zářivým úsměvem. Fajn, fajn, fajn.
Sama jsem nevěděla, co vlastně chci. Půlka mého já byla rozhodnuta stát si za svým a rozhodně se nepodvolit. Ovšem ta druhá půlka byla samozřejmě proti tomu.
A zatímco se moje podvědomí hádalo, já jsem začala jednat i bez něho.
,, Opravdu?" zvedla jsem jen jemně koutky úst.
,,Opravdu." sklonil se ke mě blíž a pomalu se mi přilepil na rty.
,,Takže se nemusím bát že mě svážeš a připoutáš k posteli.'' nemohla jsem si odpustit narážku, která mi jen tak prolétla hlavou. A aby to nebylo málo, zahákla jsem sve zuby o spodní ret a vsála ho dovnitř svých úst.
,,Teď ale nevypadáš, že by ses toho nějak bála." ušklíbl se Zayn a naklonil se víc ke mě. ,,Naopak mám chuť, tě tu ohnout přímo na to zábradlí a šukat tě tak, že si ve škole ani nesedneš. "
Jeho slova mě shodila zpátky na zem. Možná že jsem to s tím škádlením přehnala?
,,Teď mě trochu děsíš."
,,Tak už mi příště nevnucuj takové nápady prosím." Zhluboka si oddechl a chytil mě za ruku.
Vyštrachal klíče z kapsy svých kalhot a jako gentleman mi podržel dveře.

Pomalu jsme se doloudali až zpátky k známým dveřím od jeho bytu.
,,Slibuješ?" Položila jsem mu ruku na jeho, když s ní odemykal dveře.
,,Co mám slíbit?" Zaynovi oči se střetli s těmi mými a nechápavě se zamračili.
,,Že nic nezkusíš." Nervózně jsem polkla. ,,Znovu.."
Zase se mi po těle začal rozlevat ten nepříjemný pocit nejistoty, kterou už jsem znala.
Připadala jsem si jako rozmazlené dítě, které neví jestli chce nanuk nebo zmrzlinu a není spokojené, dokud nedostane obojí.
Stále jsem měla obrovskou chuť Zayna různě provokovat a škadlit, ale jakmile by on zareagoval, stáhla bych se a měla chuť se zase někam schovat.
,,Beth, věř mi. Něco jsem slíbil, tak to splním." Hned jsem se cítila mnohem, mnohem líp. Díval se na mě upřímným pohledem, který jen podporoval jeho slova. To ve mě vyvolalo pocit bezpečí.
"Nejsem žádný pedofil." Sice to byla vcelku nemístná poznámka, která mi nepřipadala jakkoli vtipná, ale i tak jsem zvedla rty do mírného úsměvu.

,,Chceš si pustit zase nějaký film?" zeptal se a zavřel za mnou dveře.
,,Ten jeden uz mi dneska stačil, spíš bych šla spát." schválně jsem si na znamení mé únavy ještě zívla a unaveně si protřela obličej.
,,No jo, já zapoměl že jsi vlastně ještě malá holčička, která je zvyklá jít spát hned po večerníčku."
S úsměvem jsem protočila oči.
,,Mám nápad." dodal Zayn a omotal mi ruku kolem beder. ,,Půjdeme si lehnout ke mě do postele a já nám tam pustím televizi.
,,To se mi líbí." Následovala jsem Zayna do zadního pokoje, kde se v málem pokoji mocně vyjimala manželská postel.
,,Chceš tričko na spaní?" natáhl se Zayn do skříně a vytáhl bílé tricko.
,,Děkuju"
S novým kouskem oblečení jsem se vydala do koupelny.
Nejprve jsem se vyslékla z kalhot, pak si pres hlavu přesáhla rolák a nakonec po dlouhém zvažování si rozepla i podprsenku.
Navlíkla jsem na sebe Zaynovo tričko a koukal na sebe rychle do zrcadla.
Kurva. Pod bílou látkou jasně prosvítali moje bradavky. A to si myslím že nebylo zrovna vhodné.

Rychle jsem na sebe natáhla zpátky podprsenku a vyšla z koupelny.
Zayn ležel na posteli a mačkal tlačítka na ovladači.
Podlaha tiše vrzla, když jsem překročila práh dveří, a to okamžitě upoutala jeho pozornost.
Vlezla jsem si k němu a položila si na něj hlavu. Hrudník se mu zvedal v pravidelných intervalech a do nosu se mi opět vkrádala jeho vůně. Fascinovaně jsem si prohlížela jeho triko s velkým barevným potiskem.
Pohledem jsem přejížděla pořád tam a zpátky, az můj pohled sklouzl k jeho obličeji.
Tak zblízka jsem si všimla jemného strniště, které se mu neslo po celé čelisti, černé vlasy mu spadali do tváře a jeho soustředěný pohled směřoval k televizi.
Pomalu jsem se zvedla na loktech a ze zašustěním peřiny se k němu natáhla.
Rty se mi vytvarovali podle tich jeho a svoji pozornost zase přesměroval na mě.

Pomalu jsem ho začala líbat a náš polibek postupně prohlubovat.
Jeho rty se posunovali podél mých a pomalu přecházeli až k mým spánkům.
,,Pane bože.." zhluboka se nadechl naproti mým vlasům ,,..tak krásné voníš" zabořil nos do nich nos a několik desítek vteřin jenom vdechoval mou vůni. 
,,Ty taky." zašeptala jsem pro sebe oproti jeho tričku a znova se nadechla, aby mě do nosu udeřila jeho vůně.
Jeho tichý smích mi ale naznačil že to slyšel.

,,Tenhle díl miluju." Zayn se ze široka usmíval s pohledem upřeným na televizi, kde právě běželi Přátelé. Taky miluju tenhle seriál. Takže samozřejmě znam všechny díly.
Byla to zrovna ta část, kdy Rachel dělala moučník na Den Díkuvzdání.

Leželi jsme se Zayn jeden na druhém a s úsměvem sledovali nekonečný seriál.
To by ale samozřejmě nebyl on, kdyby neudělal něco nevhodného.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Týden se nám trochu protáhl a stal se z něho měsíc o:) opět se omlouvám všem co čekali na nový díl a opět slibuji že už se pokusím psát pravidelně.

Co si myslíte že náš nedočkavý Zayn zase provede ?

Bye darlings _nellyna_ ♡♡♡

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 05, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Teacher | Z.M., FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat