Znáte ten beznadějný pocit, kdy ve spěchu něco nemůžete najít a pak zjistíte, že si to vaše spolubydlící přivlastnila.?
Já od dnešního dne můžu hrdě prohlásit, že ano.Už několik minut jsem totiž marně hledala svoje oblíbené triko. Lili byla ve sprše, takže jsem ji tam nechtěla lézt, ale když následně vyšla ven v onom triku, myslela jsem že ji stáhnu z kůže.
,,No dobře...mohla jsem se tě alespoň zeptat, jenže ty jsi se z té jídelny pořád nevracela a já se bála že to jinak nestihnu.." převrátilo oči vysoká bruneta, která se skláněla nad svou rozházenou taškou, a urputně uvnitř něco hledala.
Už jsem se nadechovala s tím, že vyštěknu nějakou jedovatou poznámku, ale Lili mě předběhla.
,,Cos tam vůbec dělala tak dlouho.? Byla jsi tam nejmíň čtvrt hodiny.." otočila se směrem ke mě a zvědavě pozvedla obočí.
Co jsem tam dělala tak dlouho.? Ale nic moc. Jen jsem líbala se svým učitelem. To by asi nebyla zrovna nejvhodnější odpověď.
,,No...učitel se mnou potřeboval probrat ještě tu nohu. Jako nějaké potvrzení a tak..." mávla jsem lhostejně rukou, jako by to bylo něco naprosto nezajímavého.
,,Aha.." přikývla.
,,Počkej...ty se ale přece nemůžeš se sadrou koupat..!" dodala a zamyšleně se zamračila.
,,Pane učiteli..!!!" Lili se rozběhla rovnou za černovlasou osobou, co byla o pár kroků před námi.
Zayn se za ní automaticky otočil. Jeho výraz byl neutrální, ale když si všimli, že za ukřičenou brunetkou stojí ještě moje maličkost, rty se mu lehce zvlnili do samovolného úsměvu.
,,Co se děje.?" zeptal se starostlivým hlasem, až jsem se nad tím musela uchechtnut.
Svým šmajdavým krokem jsem se stále víc přibližovala k oné dvojici a udýchaně nakonec došla až k nim.
,,No je tu jeden problém..." vysypala ze sebe Lili.
,,Co se stalo.?" zděsil se lehce Zayn,protože v jejím hlase byl nepatrný a také naprosto zbytečný náznak hysterie.
,,Nic.. jenom, že já si asi dneska moc nezaplavu." dodala jsem okamžitě, snažíc se tak celou situaci uklidnit, a zamávala se svojí obalenou nohou.
Zaynův vyděšený výraz okamžitě vystřídal pobavený úšklebek.
,,Aha.." snažil se skrýt uchechtnutí ,,..tak to se nic neděje. Můžeš si tam lehnout třeba na lehátko, nebo něco takového. Nemusíš zrovna plavat...můžeš dělat i spoustou jiných činností.." Jeho úsměv se o něco rozšířil, podobě jako ten můj, který už mi dobrou chvíli hrál na tváři.
Po chvíli jsem ale uhla pohledem, protože tohle vyměňování úsměvů už muselo být pro Lili malinko podezřelé.
,,Dobře...tak vidíš. Já ti říkala, že to až moc řešíš." drkla jsem lehce loktem do usměvavé dívky po mém boku a věnovala ji krátký úsměv.
ČTEŠ
Teacher | Z.M., FF|
Fanfiction▪ zakázaná láska proti které je celý svět ▪ Student&Teacher ♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢ 15.1.2016 5:44 Made by: s...