13. travel SIDE

161 13 0
                                    

Velká hromada oblečení na jedné straně a druhá na druhé. Takhle vypadala dnešní den moje šatna.
Poslední den téhle dovolené byl pryč. S většinou třídy jsme se spřátelili a během zábavných večerů i lépe poznali.
Ovšem problém jménem Lili byl ještě pořád nevyřešený.

Denně jsem se jí snažila vyhýbat, co jen to šlo, a pokud jsem byla se Zaynem můj odstup byl dvojnásobný. Samozřejmě to celé stěžovalo to, že jsme spolu byli  pokoji, ale můj hraný úsměv a přeslazený pozdrav, vše jistil.

,,Dobré ráno." milý úsměv věnovaný vysoké postavě, která mi zatarasila cestu v moment , kdy jsem vešla do jídelny, byl typickým pozdravem pro každé ráno.
,,Dobré" věnoval mi sladký úsměv a umístil malý polibek do vlasů.

V jídelně ještě nikdo nebyl, jinak bychom si takovéhle chování logicky nemohli dovolit, ale teď nám v tom nic nebránilo.

,,Mám ti pak přijít snést tašky?" dodal, když se odtáhl a prohrábl si své havraní vlasy.

,,Ne v pohodě, Lili mi s tím pomůže...." vydechla jsem.
To víte, že by se mi jeho pomoc nadmíru hodila, ale kdyby ho Lili náhodou potkala v našem pokoji, hned by si z toho něco odvodila. 
Zayn nevěděl, že o tom Lili ví a já chtěla, aby to tak i zůstalo. Stejně by se tím nic nevyřešilo. Akorát by na světě přibyl další člověk, co nemůže v noci spát.

,,Lili má dost vlastních zavazadel, ne? Já myslím, že bude jednodušší abych ti je vzal já." nechápavě se pousmál a laškovně mi odhrnul pramínek vlasů, který mi už po několikáté spadl do obličeje, a přiblížil své rty k mému uchu.
Jeho horký dech neustupně doléhal na kůži pod mým uchem. Odezvu vytvořil mráz, který přejel celou mou páteř a na tváři se mi nevědomky začali koutky úst zvedat do rozpustilého úsměvu.
Cítila jsem, jak umístil jeden ze svých oblíbených vlhkých polibků těsně pod mé ucho. 

,,Mám teda už.." z chodby se ozvaly hlasy, což způsobilo,  že jsem se od Zayn doslova odrazila. Jen mi věnoval pobavený pohled, ale víc to neřešil.
Pomocí několika svižných kroků jsem přemístila ke krajnímu stolu.

Sluníčko bylo v prostřed oblohy, což všem napovídalo, že je jen pár minut po poledni.
V autobuse se Lily vecpala vedle mě, prý aby mě to nelákalo jit za ním. Upřímně, měla jsem obrovskou chuť vyškrábat ji oči.
Pořád jsem absolutně nechápala, čeho tím chce docílit, ale věděla jsem, že i kdybych se ji už po několikáté zeptala, její odpověď by byla pořád stejná. Do toho ti nic není.

Černé vlasy na mě vykukovali z předního sedala, které bylo jen o pár míst vzdálené od toho mojeho. Několik minut jsem je hypnoticky pozorovala, přemýšleje o tom, jaké to asi bude až se vrátíme domů.

Díky bohu už nebydlím s rodiči, takže není důvod se bát, že by to zjistili.
Jade se o to snad nějak zabývat nebude a s jejími zkušenostmi, bych se ani nedivila tomu, kdyby mi to schválila.
No a ve škole, tam se budeme muset chovat, co nejnenápadněji, aby se to neprovalilo hned první den.

Už jsem se chtěla nějak nenápadně vymanit z Liliina věznění, ale můj mobil,který ohlásil, že přijal novou SMS, mě zastavil.

Zvu tě dneska ven. -Z

Musela jsem se pousmát,  ale úsměv mi z tváře rychle zmizel, protože se ho všimla Lili.

Přeměřila si mě nechápavým pohledem.

,,Nic" mávla jsem nad tím rukou a mobil strčila do kapsy, otáčejíc se k okýnku.

Zayn si nejspíš myslel, že jsem si jeho smsky nevšimla, proto mi poslal další.

Teacher | Z.M., FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat