17. up and down SIDE

143 16 0
                                    

,,Já tu spát nemůžu " pousmála jsem se na černovláska sedícího vedle mě.
,,Dovoluju si s tebou nedouhlasit."
,,Nemám tu pyžamo"
,,Smířím se s tím že budeš spát bez něho ." Na rtech se mu usadil puberťácký úšklebek, který naznačoval, že začíná mít svoji hravou náladu.
,,Nemám tu kartáček na zuby."
,,Pumůjčím ti můj."
,,Ne , to by bylo nechutné." narčila jsem znechuceně obličej.
,,Tak se hold smířím s tím, že ti ráno bude smrdět z pusinky." zasmál se se sladkým úsměvem. Jen jsem se na něj zasaženě podívala.
,,A ehm..Jade si o mě bude dělat starosti."
,,Můžeš ji zavolat "
Jen jsem si s lehkým úsměvem povzdechla.
,,Došli ti argumenty."
,,Ne." nesouhlasně jsem se zamračila.
,,To nebyla otázka." ušklíbl se na mě Zayn a výtězně se usmál.

,,Co když tady ale nechci spát.?" Zvedla jsem jedno obočí a snažila se udržet v klidu svoje rty, které se chtěli nekontrolovatelně zvlnit do širokého úsměvu.
,,A co je důsledek to, proč by jsi tu nechtěla spát ?"
,,Ty."
,,Já?" rozesmál se Zayn. ,,To je jen chabá výmluva."
,,To není výmluva." zamračila jsem se nesouhlasně.
,,Ale je. Nechápu jak to můžeš svádět na mě."
,,Vždyť to vidím. Jsi schopný ojet všechno, co se hýbe."
,,Tak to je dost velká pitomost." protočil oči a s naštvaným povzechnutím se zvedl z gauče.
,,Chceš ještě nějaký pití?" věnoval mi krátký pohled před tím než vešel do kuchyně. Super takže je zase naštvaný.

Upřímně, každým dnem jsem Zayna víc milovala, ale přitom i zajišťovala, že začíná být až nesnesitelně naladový.
V jednu chvíli mi šeptá do ucha romantické básničky a v zápětí je na mě naštvaný.
Jak dlouho to tak půjde dál než mi prasknou nervy?

,,Zayne, já myslím že uz toho dneska bylo dost. Uvidíme se zítra." když se Zayn vrátil z kuchyně jeho obličej stále naznačoval nespokojenost.
,, To tu vážně nebudeš spát?" Z jeho výrazu nešly vyčíst téměř zadne emoce. Jen tón jeho hlasu naznačoval, že naštvaný.
,,Už jsem ti to přece říkala."
Zase si mě chvíli jen prohlížel. Několik nekonečných vteřin jsem čekala co na to řekne, ale když jsem pochopila že tím náš rozhovor skončil, vydala jsem se pryč.

Dveře se za mnou zabouchli a v ten moment mi to přišlo jako to nejhloupější rozhodnutí. Proč jsem vlastně odešla?
Zatímco jsem zcházela schody potichu jsem si v duchu nadávala.

Venku už začalo foukat, takže jakmile jsem vyšla ze dveří, ovál mě ledový vitr. Nikde nebyla v dohledu ani noha, proto jsem se za klapání podpadků vydala směrem k hlavní cestě.

Ušla jsem sotva 10 metrů, když se za mnou ozvali kroky.
Super takže mě tu ještě někdo znásilní. Proběhlo mi hlavou. Můj strach byl až příliš silný na to abych se otočila, proto jsem raději ještě přidala do kroku.
,,To mi utíkáš schválně?" Když se jeho hlas rozlehl tichou ulicí, okamžitě mi došlo, kdo je ten obávaný násilník.
,,Já jsem se ti přišel omluvit a ty nejen že se neotočíš, ale ještě k tomu se rozhodneš, že mi utečeš?" V jeho hlase byly stopy pobavení a zároveň lehkých obav. Možná z toho, že skutečně odejdu.

Rychle jsem se otočila na podpadku a tiše sledovala, co hodlá udělat. Svižným krokem přišel blíž ke mě a čekal, že mu asi klasicky vklouznu do náruče, ale něco ve me se při te představě vzepřelo.
Kdy tohle skončí? A začalo už vlastně něco? A má vůbec něco začít?
V duchu jsem se musela začít sama sobě smát, jak stupidní otázky si vlastně sama kladu.

Rychle jsem zvedla rty do lehkého úsměvu a rozešla se Zaynovi naproti.
,,Já jsem nechtěla odejít" Zayn si mě přitáhl k sobě a pevně mě pažemi přimáčkl ,, a- ale už to tak nechci." vykoktala jsem ze sebe potichu a Zaynův stisk v ten moment trochu povolil.

,,Co myslíš tím že už to takhle nechceš?" Jeho zaražený výraz, díky kterému se mu vytvořilo několik vrásek na čele, jasně naznačoval, že opravdu nemá žádné tušení o tom, co se mi honí hlavou.
Jak mám začít? Mám tě ráda ale myslím si, že by sis měl najít nějakou děvku, se kterou bys mohl šukat, a po mě to díky tomu nechtít. Díky. A to celé zakončit sladkým úsměvem.

,,Víš Zayne, já tě mám strašně moc ráda, ale-" tiše jsem se nadechla a trochu se odtáhla ,,- já si myslím, že spolu ještě zkrátka nejsme tak dlouho, abych s tebou spala. Proto mě napadlo, víš je to možná trochu bláznivý, ale prostě, že by sis našel někoho s kým bys spal. Náš vztah by fungoval dál naprosto normálně, jenom s tím rozdílem, že ty by ses odreágoval a já bych neměla výčitky svědomí." Dobře, dobře zvládla jsem to a jak jsem si říkala, vše zakončit milým úsměvem.

Zayn tam chvíli stál a zíral na mě, očekávaje že to byl jenom vtip, ale když jsem dál tiše čekala na jeho reakci, asi mu došlo, že to myslím vážně.

,,No-" zasekl se na začátku věty a rozpačitě si prohrábl vlasy. Zřejmě ho můj proslov dost překvapil, protože se v celku dlouho rozmýšlel, než se nadechl k odpovědi.
,,Páni, upřímně vůbec nevím co ti na to mám říct.'' věnoval mi mírný úsměv a pokračoval dál. ,,Nic šílenejšího jsem popravdě v životě neslyšel, ale na druhou stranu je to od tebe hrozně moc ohleduplný." Úsměv jsem mu oplatila.
,,To ale stejně nevyvrací fakt, že se nemůžu, jak jsi říkala, odreágovat sám." Musela jsem se silně kousnout do rtu abych se široce neusmála. ,,A i když je tvoje nabídka opravdu velice lákavá, musím ti vysvětlit, že mi nejde o to zasunout. Já chci totiž zasunout do tebe."
Přísahám, že kdybych měla v puse  právě teď vodu, nejspíš bych se musela začít dusit. Jeho upřímnost mě  naprosto odrovnala.

Bohužel jsem ale nevěděla, co na to říct, takže jsem tam zkrátka dál přihlouple stála a čekala, co bude dál.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Čau všichni,
Omlouvám se že dnešní díl vyšel večer, ale nějak mi to zkrátka nevyšlo :)

Líbí se vám kam se příběh začíná ubírat?
◇ A co si myslíte o Bethanyiném nápadě ?

Další díl zase příští pondělí xdd

Bye darlings _nellyna_ ♡♡

Teacher | Z.M., FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat