,,Víš co pořád nechápu?" položila jsem černovláskovi řečnickou otázku a poupila ze svojí skleničky s colou.
,,Copak?" usmál se uličnicky.
,,Že i když tobě je 25-",, 26" opravil mě. ,, dobře 26, a mě 17, funguje to mezi námi pouze na bázi psychickeho vztahu."
,,Psychického vztahu?" zasmál se. ,,Jako myslíš bez sexu?" dodal stále se usmívaje jako měsíček na hnoji.
,,Ano přesně tak.." potvrdila jsem s úsměvem a za tričko si ho přitáhla blíž k sobě.
,,To co se ale chystáš udělat je spíš fyzické" usmál se, když naše rty byli vzdálené jen pár milimetrů.
,,A vadí to?" skousla jsem si spodní ret a pustila jeho triko.
Jen zakroutil hlavou a přiblížil se ještě víc, až se naše rty spojili do jemného polibku.
Ten se hned po chvíli samozřejmě prohloubil a vznikla jako vždy vášnivá válka jazyků.
Zaynovi ruce, které až do teď spočívali na mých líčkách, díky čemu držel moje rty na tich jeho, se přesunuli k mému tričku, kde nahmatali lem a začali ho zvedat.,,Zase to kazíš? " odlepila jsem se od něj a poupravila si tričko, které jsem měla vyhrnuté těsně nad pupík.
,,Jak už jsem říkal jednou na to stejně přijde.." zakroutil hlavou a věnoval mi křivý úsměv,těsně před tím než zmizel do kuchyně.flashback
(Na adaptačním kurzu , když se Bethany vyplížila z pokoje)Polibky, které Zayn umísťoval na mé tělo, byli čím dál intezivnější. Jeho ruce začali zkoumat každičkou křivku mého těla, a tím místa kde bych nikomu, koho znám cca dva týdny, nedovolila aby se dotýkal.
,,Ehm Zayne..." zaskučela jsem když mě položil na postel. Rukama mi začal stahovat triko, což mě okamžitě vymrštilo do sedu. Zayn se ale skláněl nade mnou, díky čemu se celým pokojem rozlehla tupá rána, když jsme se srazili hlavami.
,,Au.." zaskuhrala jsem a rožla velké světlo.
,,Promiň, vím na čem jsme se domluvili.." věnoval mi významný pohled. ,,..jen jsem se nechal trochu unést." Na tváři mu hrál jeho typický uličnický úšklebek, tím jsem pochopila, že si z toho asi nic moc nedělá.End of flashback
,,Co ti na tom nesedí, když s tebou holka nechce spát hned v 17..?" položila jsem mu otázku, která mě upřímně zajímala, a s krátkým 'děkuju' si vzala od Zayna další skleničku s colou, kterou mi právě přinesl.
,,Ne já tě samozřejmě chápu, ale jde o to, že ty si ještě jakoby ve stádiu dítěte, takže to pro tebe není samozřejmost jako u dospělých." Nad tím označením jsem protočila oči. ,,Ale vzhledem k tomu, že to bez sexu dokážu překousnout, je naprosto zbytečné tě do něčeho nutit." věnoval mi krátký úsměv a pevně mi stiskl ruku.
,,Děkuju" i když mu vlastně nebylo za co děkovat mírně jsem se usmála, a po chvilce přemýšlení nad tím, co řekl nakonec úsměv jeste víc rozšířila.
,,Já vím, jsem prostě úžasný.." vydechl spokojeně, přehazujíc si ruku kolem mých ramen, a celou váhou se opřel do sedačky.
Jen jsem sarkasticky mlaskla a zakoulela očima.Pár dlouhých desítek vteřin jsme tam jen tiše seděli a oba hleděli zamyšleně před sebe.
,,Nechceš si pustit nějaký film?" Jako první z nás promluvil on a začal se těžce zvedat z kožené sedačky.
,,Lepší zábava by se asi nenašla.." povzdechla jsem si a lehce přikývla.
,,Našla" odpověděl se svým typickým úšklebkem.
,,Říkala jsem zábava..." odkašlala jsem si a zamračeně nakrčila obočí.
,,Jak můžeš vědět že by to zabavné nebylo?'' zeptal se řečnické Zayn a posadil se zpátky ke mě.
,,Narvi si do prdele dvou litrovou lahev na pití a pak mi dej vědět jak moc zábavný to bylo" odpověděla jsem sarkasticky a unaveně potlačovala zívnutí.
Nad tím Zayn jen protočil oči a na chvíli se zahleděl na zeď. ,,Nepředstavuj si to" uchechtla jsem se a lehce do něj bouchlo loktem. ,,Proč by ne.." pokrčil rameny a začal vytahovat notebook.,,Takže co si pustíme?" hupl zpátky ke mě.
,,Nevím.." pokrčila jsem lhostejně rameny a zívla.
,,Třeba nějaký horor.?" zeptal se Zayn a najel na sekci s již zminovanymi filmy.
,,Ani náhodou" začala jsem rázně kroutit hlavou a obrátila pohled na Zayn, protože už jen ty obrázky mi naháněli hrůzu.
,,Ty jsi takový malý strašpitel." rozplýval se Zayn nad mou reakcí a přitáhl si mě silně k sobě.
,,Na jaký horor se teda kouknem?" houkl rozesmátě a já ho nesouhlasně bouchla pěstí do ramene.
,,To už se můžem podívat radši na porno." zakoulela jsem oči. Zaynův smích najednou ustál a v očích se mu nebezpečně zablesklo.
,,Nenenenenenenene..." začala jsem znova kroutit hlavou nad čím se Zayn znova rozesmál.
,,Nebudem se koukat" vydechl nakonec. Jeho smích stále nebral konce,ale teď už se alespoňtrochu uklidnil a s pouhým úsměvem mě pozoroval. ,,Ještě nejsi plnoletá..." dodal ,, takže by to byl trestný čin." Nesouhlasně jsem nad jeho podctivostí protočila oči a přetáhla si notebook k sobě. Zamyšleně jsem tikala pohledem mezi obrazovkou a klávesnicí.,,Mám nápad'' ozval se můj černovlasý společník ,,Dej tam ten horor" jen jsem se na něj ušklíbla. Do vyhledavače jsem naťukala House Bunny a s úsměvem zmáčkla enter.
,,Horor?" zamračil se na oko naštvaně Zayn a upřel pohled na obrazovku nooteboku, kde právě začínal film.
Zakroutila jsem hlavou na znamení nesouhlasu a posunula obrazivaku víc mezi nás.,,Nechceš se začít oblíkat stejně jako ona?" namířil prst na hlavní hrdinku s pohledem upřeným na její přednosti.
,,Mám začít nasit ouška?" Zvedla jsem pobaveně obočí a prohrábla si blonďaté vlasy.
Zayn se na mě jen uličnicky usmál.
Uběhlo několik desítek minut a s hodinami odbijejícími 11 film skončil.,,Páni..." vydechl Zayn a zaklapl notebook ,,..větší chujovinu jsem v životě neviděl. To už se příště radši podíváme na to porno.'' namíříla jsem na něj svůj překvapený pohled a pravou rukou si prohrábla vlasy.
,,Příště? Čekáš že po dnešku budu ještě někdy tak šílená, abych se nechala zlákat k tobě domů ?" černovláskův široký úsměv rázem zmizel a měřil si mě zamračeným pohledem.
,,Já jsem tě sem zlákal?"
,,Ano" souhlasně jsem přikývla.
,,Myslel jsem že si do mého auta nasedla dobrovolně."
,,To sice ano, ale se záminkou, že půjdeme ven. Místo toho ale sedíme u tebe na gauči."
,,Nevypadáš ale že by ti to nějak výrazně vadilo." poznamenal s náznakem úsměvu.
Zmohla jsem se jen na slabý úsměv, protože mi došli veškeré výtky.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Ahoj lidi
Opět se sem hlásím s novou částí. Dopředu vám musím oznámit, že jsme tenhle příběh trochu pokazila, takže se začal ubírat jiným směrem než jsem měla původně v plánu, proto se omlouvám za případné nesrovnalosti a detaily :DD♢Zásadní otázka, zůstane Bethany přes noc?
Bye darlings _nellyna_ ♡♡
ČTEŠ
Teacher | Z.M., FF|
Fanfiction▪ zakázaná láska proti které je celý svět ▪ Student&Teacher ♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢ 15.1.2016 5:44 Made by: s...