Arkadaşlar yeni bölümün bu kadar geç kaldığı için üzgünüm çok yoğun bi sınav haftasının içindeyim anca vakit ve kafa rahatlığı bulup yazabildim kusura bakmayın iyi okumalar..
Tuvaletten geldiğinde Junun yüzü daha sakin gözüküyordu bi o kadar da soğukkanlıydı... Min in hareketlerine baktığımızda biraz garipleşmişti ama karşısında uzun yakışıklı bi o kadar da soğuk doktoru görünce içi rahatlamıştı.
Jun: yemeği böldüm kusura bakma
Önemli değil. Sen yokken denizi inceledim görmeyeli uzun zaman olmuş cidden keyif vericiydi
Jun: o zaman cidden rahatladım sıkıldığını düşünmüştüm
Yok hayır gayet iyiyim
Jun: yemiyorsun
Uzun zamandır bu kadar çok yememiştim daha fazla yersem fena olacak gibi geliyor
Jun: ama tabağındakinin yarısından çoğu duruyor
Ben tek öğün beslenen bi insandım ve sadece kahve içiyorum o da tok tutuyordu zaten... Bu kaçıncı öğünü bilmiyorum hastanede de iki de bir bişeyler gelip duruyordu
Jun: şimdi neden bu kadar zayıf ve güçsüz olduğun anlaşıldı. O gün bayıldığım zaman vücudunda enerji kaynağı hiç bişey kalmamış bi nevi vücudun iflas etmiş. Seni durdurmak istemiş
Hıı... Şimdi anladım.
Jun: o gözlerin altındaki halkalarda besinsizlikten
Tamam en kısa zamanda normal biri olarak yaşamaya başlayacağım
Jun: normal?
Öğünlerimi atlamadan dışarı çıkarak spor yaparak. Bu fitliği kaybedemem. Sen yokken kaç kişi konuşmaya çalıştı. Bilsen
İkisinin arasında su sızmamıştı. Kahkalar gülücükler havada uçuşuyordu cidden Min Yu en son ne zaman böyle gülmüştü en son ne zaman bu kadar rahatta en son ne zaman geçmişi tamamen geride bırakmıştı? Herkes rüya gibiydi, psikolojisi yerle yeksan olan kızımız birden karnında çabalamaya çalışan kelebekler engel olamıyordu aslına bakarsanız engel olmakda istemiyordu çünkğ herkes doyasıya gülmek isterdi... Jun ise mutluydu ama kafasında dönen şeylerden yüzünden kendini rahat hissetmiyordu. Ne olduğunu çözmeye çalıştıkça canı daha çok yanıyordu sanki Yunun gülümsemesi onu mutlu ederken diğer taraftan zehirliyordu çünkü içindeki gerginlik dinmek bilmiyordu. Ne olursa olsun günü bozmalısısın diyip kendini tutmaktan başka bişey gelmiyordu elinden.
Artık kalkalım mı geç oluyor
Jun: uykun geldi sanki
Evet biraz çok geç yatmaya alışık değilim kusura bakma
Jun: önemli değil ama bi daha ki sefere kahve ısmarlarsanda hiç sorun olmaz
Tamam en kısa zamanda haber vereyim ben sana
Jun: oldu anlaştık o zaman
Restorandan çıkmaya karar verilmişti bile Jun hemen çalışanlara teşekkür edip hesabı ödemişti Ödemiş ama arkasında ilk defa bi kızla buraya gelişi acaba bu kız kim diye düşünen bi çok çalışan bırakmıştı...
***
Kapıdan çıktıkları zaman, Hava o kadar serinlemişti ki birden Mi Yunun içi ürpermişti sağ eliyle sol elini ovuşturarak kendini ısıtmaya çalışmaya başlamıştı bile arabaya doğru giderken...
Jun:üşüdün mü?
Evet biraz hava cidden soğumuş galiba üstüme bişey daha almam gerekiyormuş
Jun: al bakalım benim ceketimi giydirelim sana
Araba şurada zaten sen üşütürsün hastalarının sana ihtiyacı var
Jun: bişey olmaz bana merak etme hadi bakalım
Teşekkür ederim
Bunu yapmaya nasıl cesaret etmişti kendi bile bunun cevabını bilmiyordu. Arabaya gidene kadar ikisi de utanmış olacak ki Jun sadece arabaya odaklanmış Yun ise yere baka baka yürümeye devam ediyordu...
***
Arabaya geldiklerinde ise Mi Yun ceketi vermeye çalışmıştı ama Jun üstünde kalması için ısrar etmişti. Gittikleri yer şehrin biraz dışına doğruydu... İlk başta ikiside konuşmaya çalıştılar ama Mi Yun birden uykuya dalıvermişti cidden erkenden yatıyordu. Jun uyuduğunu farkedince klimayı da çalıştırmıştı.
***
20 dakika sonra eve gelmişlerdi ama ama Jun ne kadar seslensede Mi Yun uyanmıyordu en son çare olarak arabadan inip onu kucağımda evine taşıımaktı. Bi kere de kucağına almıştı bile Mi Yunu zaten bi deri bi kemikti Mi Yun. Eline önceden aldığı anahtarla kapıyı açmıştı bile iyi ki sadece şiddetle eve giren insanlardan değildi... Kapısının önünde "My Room :)" yazan odanın kapısını açıp kontrol etmişti yatak odası orası mı diye ama içeri girince görükleriyle bir adım ne ileri ne geri gidebilmişti sadece olduğu yerde dikile kalmıştı...
Umarım beğenirsiniz votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Diğer hikayeme de göz atmayı unutmayın :) Teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY DOCTOR!
Teen Fictionİlham ilham ilhammm! Durduramadımmm.... Evet yeni bi hikayeye başladım. Yazmak benim için iç dökmek gibi bişey aslında... Umarım hikayemi beğenirsinizz... Bakalım doktorumuzla neler yaşayacağız... İyi okumalar!