Evet meraba millet uzun süredir yb yazamadım kusura bakmayın çünkü hem okumalar biraz düşüktü hemde biraz tepkisizdiniz sanki o yüzden yazamadım ve sınav dönemim gibi sıkıntılar dolayısıyla yazamadım ama artık yazıcam bakalım. Sizden istediğim beğendiniz mi beğenmediniz mi yorum yapın bildirin ki bende daha iyi yazmaya çalışayım... Şimdiden okuyan herkese teşekkürler. Neyse gevezelik ettim sizi artık yb ile baş başa bırakayım iyi okumalar! :)
(https://youtu.be/k0hiQJWeRtk) Bu şarkı ile okumanızı tavsiye ederim medya eklenti yerinde sıkıntı vardı ekleyemedim kusura bakmayın)Çarptığı omzu hafif sızlamıştı ama bu acıya pek bi önem vermemişti çünkü, gördüğü insan karşısında daha çok şok olmuştu. Bu karşısında duran genç bayan doktor en son lise de gördüğü en yakın arkadaşı Ha Nadan başkası değildi tabi ki...
Mi Yun: sen sen cidden o musun?
Beni tanıyor musun?
Mi yun: Ha Na Lee Ha Na değil misin?
Evet ama sen nasıl?
Mi yun: iyi misin? Neden böyle tepki veriyorsun ki?
Hi hiç bişey yok iyiyim ben. Gel biraz konuşalım istersen. Vaktin var mı?
Mi yun: şuan randevum var ama çıktığımda boşsan olabilir
Peki. Çıktığında başhekim odasına gelir
Mi yun: oldu anlaştık
ㅁㅁㅁ
Mi yun saf ve masum bi gülümseme ise ile birlikte Ha Nayı arkada bırakmıştı lakin arkasında bıraktığı Ha Na ne kadar şok ve anlamsız düşünceler içindeydi haberi bile yoktu şuan sadece hastanenin yakışıklı doktorunu görmeye odaklanmıştı. Kapının önüne geldiği zaman o onda kapıya tam vurmadan önce buraya ilk geldiği gün aklına gelmişti bitkin ölüme yakın mutsuz kocaman kocaman göz halkaları olan beyaz tenli bir kız, şimdiye baktığı zaman bu doktor onun cidden mucizesiydi kimsenin yapmadığını yapıp onu hayata başlamıştı adeta. Biranda yanından geçen hastayı hissetmesiyle kendine gelmişti istemsiz olarak eli kafasına gitmişti kafasındaki düşünceleri tekrar beynindeki rafına kaldırdıktan sonra heyacanla kapıyı çaldı ve içeriden gelen sesi duymasıyla bir kez daha ağzı kulaklarına varmıştı...
Jun: buyrun
meraba doktor bey
Jun: meraba. Buyur otur orda kaldın
Teşekkür ederim nasılsınız?
Jun: iyiyim sen nasılsın? İyi gördüm seni ama şu sizli bizli konuşmayı bitirmiştik sandım ben
Kusura bakma hastanede olunca değişik hissediyorum sen ki şimdiki sen sen değilmiş de başka biriymişim gibi... Evet daha iyiyim
Jun: Evet hastane içindeki tutumun biraz daha değişik o yüzdendir muhtemelen
Şey benden cv mi istemiştiniz, mesajınızı gördüm ama cevap yazamadım kusura bakmayın. İşte buyrun
Jun: Hmm anladım önemli değil. Bit bakalım neler varmış burda
Jun eline Mi Yunun cvsini almış inceliyordu ama yüzü git gide tatsız ve memnuniyetsiz bir hal alıyordu
Jun: mi yun kimlikte yazan anne baba adın ile bu cv de yazan anne baba adın aynı değil neden?
Şey o mu? O zamanlar bana kimlik almak için gittikleri zaman amcam teyzemler götürmüş eniştemle, oradaki memurda beni onların çocuğu olduğuma inanmış böyle yazmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY DOCTOR!
Teen Fictionİlham ilham ilhammm! Durduramadımmm.... Evet yeni bi hikayeye başladım. Yazmak benim için iç dökmek gibi bişey aslında... Umarım hikayemi beğenirsinizz... Bakalım doktorumuzla neler yaşayacağız... İyi okumalar!