Meraba millet uzun zaman oldu değil mi? Kusura bakmayın cidden çok yoğun zamanlar geçiriyorum ve bi süre hikaye yazmak içimden gelmediği için yazamadım. Umarım bu bölümü beğenip seversiniz yorumlarınızı tahminlerinizi ve tabi ki votelerinizi eksik etmeyin seviliyorsunuz :) ❤❤❤ bu arada medyadaki müzikle beraber okuyabilirsiniz :)
Ha Na: o günden sonra beni bi daha ağlatmadı ama baya iyi tesir etmiş Mi Yun
Şuan hiç öyle biri gibi değil ama narin zarif ve savunmasız bi kuğu gibi...
Khun: ya o kuğu zamanında bizi iyi korkuttu.
Ha Na: neyse neyse size Mi Yundan bi haberim var bakalım buna ne diyeceksiniz?
***
Mi Yun yarın için bizi yemeğe çağırdı ona yemek yemeğe gidicez ben kabul ettim bile
Khun: aaaa yapma ama ciddi misin bari dışarıda görüşmeyi önerseydin bilmiyor musun Mi Yun nasıl yemek yapıyor?
Jun: demek uzun zaman sonra tekrar Mı Yunun elinden yemek yicem
Khun: heyy Jun nasıl yemek yaptığını hatırlamıyorsun heralde?
Heeyyy öyle yapma Khunnie o kadr fena değildi sanki
Jun: bence de sen abartıyorsun
Khun: Tamam o zaman şu anımızı hatırlatayım size
#Flashback#
O gün Mi Yun sırf Junu kendine biraz daha bağlamak için kendi evinde yemek yemeğe davet etmişti mükemmel dörtlü bir araya gelecekti ama bu sefer Mi Yun onlara bişeyler hazırlayacaktı... Hepsi çok heyecanlanmıştı özellikle Jun, yemeklerine ve öğün atlamamaya dikkat eden Jun her zaman hayallerinde güzel ve iyi yemek yapan bi kızın hayalini kurmuştu...
Mi Yunun evine gittikleri zaman açıkçası yemek kokusu cidden iyiydi. Herkes birden gülümsemişti ve yemeği yemek için sabırsızlanmışlardı. Mi yun onlara et kavurma yapmıştı yanında da pilav tabi ki yanına salatayı da eksik etmemişti. Khun eti görünce gözü dönmüştü çünkü ne olursa olsun hiç bi zaman ete Hayır diyemiyordu. Tabağını önüne alır almaz kocam bir lokma alıp kimseyi beklemeden başlamıştı bile ama yüzü pek memnun gibi durmuyordu bunu fark ede Ha NaKhun iyi misin? Yüzün kızardı?
Khun: Oyiyom sizde tadına bakın
Jun: ağzın dolu dolu konuşmasana dışarı fırlatıyorsun ağzındakileri
Khun sadece yiyin yiyin diye işaret etmekle yetinmişti... Birazdan etrafta su diye koşuşan bi Ha Na vardı. Et son derece baharatlı ve tuzluydu pilav lapa salata da sirke oranı fazlaydı yani yemek konusunda tamamen bocalamıştı Mi Yun ne yapacağını da bilmiyordu açıkçası...
Mi yun: i-i-yi misiniz?
Ha na: ölüyordum baharattan. Yoksa sen normalde Hintli filan mısın?
Mi Yun: yoo o kadar acı mı?
Khun: acı neyse tuz!
Herkes Juna bakmıştı onun ne diyeceğini merak ediyordu
Jun: gayet lezzetli olmuş bence siz fazla abarttınız sanki. Oturun yemeğe devam edin.
Mi Yunun yanakları git gide kızarıyordu çünkü böyle bişey beklememişdi Jundan. Diğerleri ise ilk iş telefondan pizzacıyı arayıp pizza söylemek olmuştu. O günden sonra da zaten hiç ayrılmamışlardı Mi Yun ve Jun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEXY DOCTOR!
Teen Fictionİlham ilham ilhammm! Durduramadımmm.... Evet yeni bi hikayeye başladım. Yazmak benim için iç dökmek gibi bişey aslında... Umarım hikayemi beğenirsinizz... Bakalım doktorumuzla neler yaşayacağız... İyi okumalar!