2

121 7 0
                                    

Hajnal kettőkor arra keltem,hogy valaki motoszkál a szobámban. Először nagyon megilyedtem, de aztán csak belegondoltam,hogy senki nem tud bejönni a házba, az ajtót bezártam, minden ablakon rács van, mármint csak az alsókon. A hang irányába fordítottam a fejem, és egy apró alakot láttam akire illett Dóra testfelépítése. Megszólaltam,de mintha a hangom valaki más szájjából csengett volna, olyan ismeretlen volt. Egy repett fazéknak is jobb hangja van.
-Dóra?
-Hagyjál békén, nem én voltam.
-Dóra-szóltam hozzá újra
-Nem én loptam el,higyj már nekem, Feri nem én voltam.
-Dóra-órdítottam rá kicsit hangosabban,mint szerettem volna
-Miiii?? Hol vagyok
-Nálam-válaszoltam a roppant egyszerű kérdésre. -Megint alvajártál.
Vissza kísértem a szobájába, majd benéztem Tomihoz,hogy nem ébredt e fel, aztán visszamentem a szobámba,hogy visszaaludjak,de nem sikerült,így hosszú ideig bámultam a plafont,majd inkább lámpát gyújtottam és olvastam. Megint a vekkerem csörgésére ébredtem, és elég sok időbe telt míg rájövök,hogy sikeresen elaludtam a könyvemen. Lekapcsoltam a lámpáta,ami úgy maradt, aztán elmentem a fürdőbe,hogy rendbeszedjem magam. Gyorsan megnéztem magam a tükörben,majd megállapítottam,hogy pocsékul nézek ki. Megnyitottam a zuhanyzóban a vizet,levettem a pizsamámat,ami egy sortból és egy trikóból állt. Felkötöttem a hajam es beáltam a forró víz alá. Eleinte csak folyattam magamra a vizet, aztán rájöttem,hogy nem szeretnék újra elkésni,ezért kicsit felturbóztam magam és seperc alatt elkészültem. Visszabatyogtam a szobám relytekébe, elhúztam a gardróbom ajtaját, aminek belsején egy, már megfakult fotó volt anyuékkal. Végig simítottam rajta, aztán kerestem egy kék sortot, egy szürkés kékes trikót, vettem fel egy zokniz, bepakoltam a tatyómba az irodalom cuccot, német, biosz, töri, matek,föcifüzetet, a szekrényből vettem elő egy fehér pólót,meg egy fekete rövidgatyát, bedobtam egy két tollat, de imádom,hogy soha bem találom a tolltartómat, ezért nálam a toll is fogyóeszköz. Lementem reggelizni. Hála Tominak már volt reggeli az asztalon. Piritós és narancslé. Dórának szóltam,hogy jöjjön mert elkésünk. Lassan lejött, nagyon lassan.
-Már így is késésben vagyunk.- mondtam neki.
Ő csak egy vállrándítással elintézte a dolgot, majd csigalassúsággal elkezdte megenni a piritósát.
-Tomi el tudsz vinni minket suliba?-kérdezte bűbánóan.
-Persze, de még két osztálytársamért is el kell mennjek, úgyhogy Amy be tudsz menni?-kérdezte.
-Igen.
Ha má egyedül kell mennjek felrohantam a fülhallgatómért, bedugtam a fülembe, aztán elindultam. Magyarral kezdünk. Mindig ilyen jól indul az év. Tavaly azt mondta Szeghő Gáspár tanár úr, mivel nem tudtuk befejezni rendesen a tananyagot, még van belőle körülbelül két fejezet most befejezzük, kicsit gyakorlunk és esszés dolgozat lesz. Felmentem a termünkbe, én voltam az első. Szokás szerint mindig én érek be leghamarabb. A sötétségben elmentem a katedráig, ott egy nagyot lépve feljutottam, majd tovább a redőnykapcsolókhoz. megnyotam őket,majd ledobtam a táskám az első padba és lehuztam a kabátom cipzárját, levettem magamról aztán a szekrényhez menve elővettem a kulcsomat kinyitottam a szekrényt, beakasztottam a kabátomat meg a tornazsákomat, aztán visszazártam bementem a terembe elővettem a telóm, és elkezdtem nyomkodni. Horváth Márk üzenetet küldött!
-Szia! Hol a bánatban van óránk.
Nevetve írtam vissza:- a termünkben.
Márk szeret szabadon írni. Mindig Danival jön, de most egyedül lépett be a terembe.
-Jó reggelt
-Szia
A nap gyorsan eltelt. Magyar után töri jött, Kassai tanárnővel, majd osztálybontásban német/angol Düffo tanárnővel aztán biosz Lamaron tanárnővel,matek Kelemen tanárnővel, föci Varga tanár úrral, és egy jó kis tesi Kertész tanárnővel. Suli után egyedül slatyogtam haza, otthon pedig bátyus fogadott isteni illatokat varázsolva a konyhába.
-Mi lesz ez?
-Borsó leves, bolognaival.
-Nyammm
A válaszomat megerősítve hatalmasatt kordult a gyomrom.
-Hű te aztán nem vagy semmi, mint aki egy hete nem evett.-jegyezte meg Tomi
- Úgy is érzem magam.
Nem bírtam ki míg Dóra haza jön ő négyig van, ezért a konyhaszekrényből vettem magamnak tányért és gyorsan megebédeltem,aztán tanultam németre,azt soha nem úszom meg. Ráadásul holnap dupla óra lesz. Aztán mivel nagyon el telt az idő elmentem vacsorázni, majd lefeküdtem aludni.

Maradj VelemWhere stories live. Discover now