HAKKIMDA 20 ŞEY (Meydan Okuma Etkinliği)

25.6K 1.2K 403
                                    

Selamunaleykum gençler. Hemen heyecanlanmayın bölüm değil. Bildiğiniz üzere bölüm günleri Cuma. Don't panic:))

cikolataliBrowni beni bir etkinliğe davet etti bende tabiki kabul ettim. Hakkımda 20 şey yazmam gerekiyormuş. Bakalım bakalım neler varmış. Size sırlarla dolu hayatımı sunuyorum. :)

Güzel Okumalar. ❤

1-3 tane yeğenim var. 2 kız 1 erkek. Teyzelik ciddi anlamda çok özel birşey. Ve tabiki emek istiyor. Sadece sevmek yetmez gönlünü de yapmak lazım.

2-Kendimi bildim bileli kitap okumayı çok severim. Hatta şuan bookstagramlik yapan kardeşim de benim sayemde kitap okumaya başladı. Havamı da atarım:)

3-Birçok bayanın aksine futbol maçı izlemekten büyük keyif alırım. Koyu Fenerliyimdir ama sınırımı bilirim, herhangi bir tartışmaya girmem. Spor dostluk ve kardeşlik sonuçta:)

4-Tarihi yerleri gezmekten çok hoşlanırım. Yani tarihi okumaktansa gezmeyi tercih edenlerdenim.

5-O kadar sözelciyim ki geçen sene 6×6'ya 35 dedim :D

6-Ortaokul ve lise yıllarımda yazdığım günlüklerim hala duruyor. Bir genç kızın gizli defteri serisinden çok etkilenmiş ve yazmaya başlamıştım. İyiki de yazmışım. Hatıralara çok değer veririm.

7-Genelde yabancı şarkı dinlerim. Kulağıma hangisi hoş gelirse. Ve alışkanlık olmuş her yeni dinlediğim ve sevdiğim yabancı şarkının çevirisini okurum. Bilerek dinlemek lazım:)

8-Wattpad'de çok güzel insanlarla tanıştım ve çok tatlı dostlarım oldu.

9-İğrenç esprilere bayılırım. Yapmayı da bir yerden okumayı da severim. Saatlerce gülebilirim hatta. Yadırgamayın derim. Herkes alıştı sizde alışın. :))))

10-Yemek yemeyi çok severim, hiç ayırmam. Hepsi benim evlatlarım.

11- Mutfağa girip pasta, börek, kurabiye yapmayı çok severim. Hatta annem yemek yapmıyorum diye kızıyor :D

12-Önce 4 yıllık ilahiyat okudum şimdi Halkla İlişkiler okuyorum. İkisini de iyiki okumuşum diyorum. Biri ahiretimle ilgili diğeri dünya hayatımla ilgili çok şey öğretti bana.

13-Mizah yazmayı sevdiğim kadar romantikli şeyler yazmaktan da çok hoşlanıyorum. Mizah benim iç dünyamdaki eğlenceyi, romantikli sahneler duygusal hayallerimi yazmamı sağlıyor.

14- "25 yaşında durmuyorsun." dendiğinde çok mutlu oluyorum. :D

15-Küçükken fazla çekingen ve hiç konuşmayan bir kızdım. Derste hocanın sorduğu soruya cevap vermeye bile utanırdım o kadar. Şimdiyse sustur susutabilirsen. :))

16-Babam küçükken bana çiğ yumurta içirdiği için sesim fazla gür ve yüksek tondadır. Birgün karşılaşırsak bağırıyorum sanmayın o benim normal sesim. :))

17-SGK'yı okuyan insanlarla bir araya gelip muhabbet etmek, tanışmak en yakın zamandaki hedeflerimden. Bu nedenle CNR'ı iple çekiyorum.

18-3 kız kardeşiz. Ben ortancayım. Annemle babam en çok beni seviyor. :D

19- Genelde olayların hep iyi yanından bakmak gibi bir huyum var. Pollyanna'ya öyle olmayı ben öğrettim:))

20-Neler yazacağım diye düşünürken 20'lere kadar gelmişim. Umarım olmuştur. Hakkımdaki son şey de bu yazıyı sonuna kadar okuyup sabreden SGK severe gelsin. Seviliyorsun. ❤

Bu arada çekilişin bitmesine 2 gün kaldı, cumartesi son. Başta tanıtım kısmına etiketleyin demiştim ama etkinlik bölümüne de etiketleyenler olmuş onları da kabul edeceğim. Ancak 1 kişiyi etiketleyenleri malesef sayamayacağım. Kontrol edin olur mu?

Haydi hayırlı geceler. Cuma görüşürüz inşallah.

He şey. Benimde birilerine meydan okumam gerekiyormuş bende visnelikapkekk
lyssanthn
pillikutuphane ye meydan okuyorum. Haydi sizi de göreyim gençlik:)

Sosyal Medya Hesapları:

Bendeniz: zeynebinyeri/zeynebinkitapligi

Ask fm:degirmencizey

Facebook grubumuz: Sevgili Gelecekteki Kocam Wattpad

İnstagram hesabımız: Sevgili Gelecekteki Kocam

Sevgili Gelecekteki Kocam; *MÜPTELA YAYINLARI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin