İkizlerin Röportajı

17.9K 795 74
                                    

Selamunaleykum arkadaşlar. Bu hafta bildiğiniz üzere bölüm yok. Bende hafta boyunca kalan röportajları bitireyim dedim. 

Facebook'da yazar sayfası açtım. Linki profilimde mevcut. Hepinizi sayfaya bekliyorum. Şu süre desteklerinize çokça ihtiyacım var. ❤

O zaman Esin'den başlayalıım. 

Güzel Okumalar. ❤❤❤

1- Nasıl birisiyle evlenmek istersin?

Karizmatik ve hafiften sert duruşlu biriyle sanırım. 

2-Kız sen ne zaman kapanacaksın?

Meral teyze konuştu sanki şuan :) Hayırlısı diyelim bende istiyorum. Bana dua edin.

3-Kankan evlenirken kıskandın mı?

İmrendim valla. Bende istiyorum evlenmek.

4-Esil'le anlaşabiliyor musunuz?

İnsanlar tek yumurta ikizimle muhteşem anlaştığımı düşünür hep. Ama biz iki ayrı dünyanın ikizleriyiz. 

5-Ev halinle Nesil'le pencereden konuşurken hoşlandığın beyaz atlı prensin mahalleden geçerse ne hissedersin?

Ona o halde yakalanmamayı tercih ederim ama diyelim yakalandım Nesil gibi o işten sıyrılmak için dua ederim. Malum o da tülbentle yakalanmıştı.

6-Bana pasta yapar mısın?

Yaparım tabi kız.

7- Esil evde nasıl? Ev hali bizim gibi mi?

Arkadaş her yerde aynı. Bizimle aynı bardağı kullanmaz, özel havlusu falan vardır. Odasına çekilir kitap okur. Saatlerce kendisine ulaşamayız. 

8- İkizini kıskanır mısın?

O beni kıskanır :))))

9-Kalbini çalan bir babayiğit oldu mu? Yada kalp kırıklığı?

Neden hatırlattın ki şimdi. 

10-Kız siz ikizsiniz hiç aynı kişiden hoşlandınız mı?

Allah muhafaza. Hem zaten tarzlarımız farklı. Esil benim zevkimi sevmez. :D

11- Sen birine aşık oldun diyelim ve kapanmanı istedi. Kapanır mısın?

Sadece o istedi diye kapanmam. Bende istemeliyim. Ve kapanma nedenimin en önceliği Allah'ın isteği olmalı. 

12- Makyaj yapıyor musun?

Evet azıcık. :)

13- Seninde mi hikayeni okusak?

Ona Zeynep karar verir ama bence benimkide çok eğlenceli olurdu :)

14- Nesil'in düğününde kardeşinle aynı kıyafetleri giyip nedime olacak mısınız?

Kız Amerikan filminde miyiz nedime ne? Kimseyle aynı kıyafeti giyemem vallaa.

Sorularınız için çok teşekkürler canlar. Çok eğlenceli bir röportaj oldu. Ben sizi çok seviyorum ve beni sevdiğinizi de biliyorum. Öpüldünüz. ❤

Esil'in röportajı

1-Esin'i kıskanıyor musun?

Bu soru eminim ona da soruldu ve Esil beni kıskanıyor dedi. Hayır tabi. 

2- Nesil'i mi daha çok seviyorsun Beyza'yı mı?

Şimdi bu soruya nasıl cevap vereyim  ki ben. İkisinin de yeri ayrı.

3- Niye bu kadar sakinsin?

Mizacım böyle :)

4- Sizi birbirinizle karıştıranlar oluyor mu?

Hemde çok. Bizi birbirimizden ayırt eden net özellik de yok. Bizimle zaman geçirdikçe ancak bilebiliyorlar.

5- Esin'i Nesil'den kıskanır mısın?

Hayır tabiki. Nesil'de benim kardeşim gibi. Çok iyi anlaşırız ve kendisini çok severim. Ama onlar birbirlerine çok benzedikleri için paylaşımları daha fazla. 

6- Soğuk olmanın sebebi ne?

Esin ve Nesil'in yanında çok soğuk gözüküyorum evet. Haksızlık :)

7- Kitap okumayı ne kadar seversin?

Kitap okumadan geçirdiğim günü eksik sayacak kadar çok severim.

8- Senden ricam biz fanilerle de ilgilen.

Hahahaha. Tamam söz, uzay gemimle dünyaya iniş yapacağım :)

Nesil beni size soğuk olarak anlatmış ama yanlış anlatmış arkadaşlar. Sadece onlar çok fazla hareketliler. :) Sorularınıza çok teşekkür ederim, beni daha iyi tanımışsınızdır umarım. Kendinize iyi bakın. 

Sosyal Medya Hesapları:

Bendeniz: zeynebinyeri/zeynebinkitapligi

Ask fm:degirmencizey

Facebook grubumuz: Sevgili Gelecekteki Kocam Wattpad

İnstagram hesabımız: Sevgili Gelecekteki Kocam

Yazar sayfamız:

İyiki varsınız, hep olun. ❤❤❤

Sevgili Gelecekteki Kocam; *MÜPTELA YAYINLARI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin