Selamunaleykum gençler. Bu kez ben gevezelik etmeyeceğim. Sorularınıza vereceği cevaplarla Nesil gevezeliğin dibine vurmaya hazırlanıyor.
Güzel okumalar o zaman. ❤❤❤
1- Bedir'in gözleri kahverengi olsaydı onu sever miydin?
Ben Bedir'i gözleri mavi diye mi sevdim mayonezli kek. Aşkolsun. :)
2-Bedir'i bana verir misin?
Üzgünüm. Sözlümü kimseyle paylaşamam. Ay, böyle sözlüm demek de çok tatlı. Darısı başınıza. :)
3-Bedir için herşeyi yapar mıydın? İşkembe çorbası bile içer miydin?
Bedir'i çok seviyorum. Ancak herkesin olduğu kadar benimde sevmediğim şeyler var. Nasıl ki ben Bedir'e 'Şunu illa yap.' demeyeceğim için o da bana demez. Ama gönlü olsun diye bir kaşık içebilirdim sanırım. :)
4-Başörtülerinin markası ne?
Marka kullanmam çok. Sık gittiğim bir başörtücüm var, kaliteli satıyor. İki tanesini 60'a alıyorum.
5- Bedir seni sevmeseydi sen onu sevmeye devam eder niydin? Yoksa yoluna mı bakardın?
O ihtimali düşünmek bile istemiyorum. Ama sevgi bu. Vazgeçeceğim deyip vazgeçilmediği gibi seveceğim deyip de sonsuza dek de sevilmiyor. Yine de hemen vazgeçmezdim. Çünkü kalbimi Bedir gibi attıran biriyle karşılaşmamıştım hiç.
6-Kendini Allah'ın şanslı kulu olarak hissediyor musun?
Hamdolsun. :) Bence ben çok şanslı değilim arkadaşlar. Bedir'in karşısına tülbentimle yakalandığımı nasıl unutursun Fatmacığım. Hele birde bezelye vakası var. Şanslı mıyım sence? :D
7-Bedir'i o düğünde görmeseydin ve Bedir ablasıyla annen ile senin yanına geldiğinde ne hissederdin?
Bedir'in benim kaderimde mutlaka önemli bir yeri olduğunu düşündüğüm için yine fazlasıyla etkilenirdim diye düşünüyorum. Ha düğünde ha sahilde. Bir şekilde karşılaşmamız gerekiyordu.
8-Bedir müslüman olmasaydı sever miydin?
İnançlı bir insanım ve evleneceğim kişinin de benim gibi inançlara sahip olmasını isterim, dualarım hep bu yönde oldu. Ama bazen seveceğimiz kişiyi seçemeyiz. Eğer o insanın değeceğini düşünürsem mücadele ederdim.
9-Bedir mi jelibon yemek mi?
Lütfen. İkisini aynı kategoride değerlendiremem. :) Benim kalbim koskocaman herşeye yetecek yer var. Ama en büyük yer Bedir'in. :)
10- Evlenince yanaklarını sıkıştırır mısın?
Buna çok güldüm. :D Evet diyorum. :D
11- Bu kadar güzel gülmeyi nereden öğrendin?
Ya utandım. Teşekkür ederim. Seviyorum gülmeyi. O nedenle güzel gözüküyordur.
12- Eğer Bedir karşına çıkmasaydı ne olurdu? Sen nasıl olurdun sence?
Bedir'e o kadar çok alıştım ki onsuz bir hayat düşünemiyorum.
13-Jelibonları ne zaman keşfettin?
Ay onlar keşfedilmeyecek gibi değil ki. Küçüklüğümden beri hep severdim.
14-Bedir elini tutsaydı ne hissederdin, nasıl tepki verirdin?
Bedir dikkatli bir insan olduğu için bunu yapacağını düşünmüyorum. Diyelim ki oldu, bunun doğru olmadığını ona nazikçe belirtirdim. Ama şu bir gerçek tabikide heyecanlanırdım. Tahmin bile edemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Gelecekteki Kocam; *MÜPTELA YAYINLARI*
Comédie"Öyle böyle ilerleyen bir hayatım var. Yani... Vardı aslında... İş aramaya devam ederken aynı zamanda annemin uygun bulduğu eş adayları ile görüştürülmeye çalışılıyordum. Ta ki onu görene dek!" Nesil hanım kızımız; gayet neşeli, biraz geveze, aklınd...