Selamunaleykum gençler. Kitap çıkacak, imza olacak yoğunluğu ve heyecanı derken sizler için bir teşekkür yazısı yazamadım. Geciktirdiğim için kusuruma bakmayın.
Söze nereden başlarım bilmiyorum. Cidden çok bambaşka duygular var bende. Kalbime sığmayan bir mutluluk ve heyecanın yanında birde ağlatacak hüzün var. O kadar benimleydi ki karakterlerim ve o kadar her daim yanımdaydınız ki.
Temmuz 29'dan beri bambaşka şeyler yaşadım. Uzun süredir yazmayı planladığım kurgumu hayata geçirdim o gün. Ve sonrasında yavaş yavaş gelişti herşey. Yazdıkça mutluluğum ve sizlerin sevgisi, sahiplenmesi arttı. Nesil, Bedir, Furkan ve diğer tüm karakterler benden nasıl bir parça ise sizde öylesiniz.
Eğer ki şuan SGK raflarda yer alıyorsa bunda sizin emeğiniz sayılamayacak kadar çok. Sevdiniz, önem verdiniz, vakit ayırdınız. Kocaman kalbinize sığdırdınız onları. Gerçeklermiş gibi.
Hayatımın kalıcı misafirleri oldunuz. Tatmadığım muhteşem duyguları tattım. Daha önce hiç görmediğiniz bir insanı ne kadar çok sevebileceğinizi gösterdiniz bana. Ortak noktamız o kadar özel ve güzeldi ki her birinizi sıkı sıkı sarmak istememek mümkün olamazdı.
Duygulandım. Ki şu günlerde fazlasıyla duygusalım. Kocaeli fuarında kitabı ilk gördüğüm an yaşadıklarımı unutamam. Bambaşka bir hismiş. Kalbimden kopup gelen şeylerin kitap sayfalarına misafir olması, yazdıklarımı oradan okumam. Tarifsiz. Rabbime ne kadar şükretsem az.
Ve sonra Kocaeli'ye imzaya gelenlerin sevgisi. Cnr'da da sevginizi gorebilmistim ancak kitabımızın imza gününde gelen okurdaşların gözlerinde gördüklerim. Çok başkaydı, çok güzeldi. Her birinize sarılıyormuş gibi sarıldım onlara.
Bulutların üstünde olmak ne demekmiş anladım aslında.Bakmayın veda mesajı gibi gözüktüğüne. Sizden uzaklara gitmeye niyetim hiç yok. Bu sadece size kalbimden kopup gelen teşekkür cümlelerimdi. Yetmez ama olsun.
Dediğim gibi. Hiçbir yere gitmiyorum Allah'ın izniyle. Sizde gitmeyin. Buralarda olun. Ben sanırım yeni birilerini alıp geleceğim. Öyle birşeyler var gibi. :)
Ama önce. Canımın çok içi SGK'mızın keyfini sürelim. Nasıl güzel oldu bidenemiiizzz. ❤❤❤
Heh unutmadan. Detaylı duyuru yapacağım ama yinede söyleyeyim. Pazar günü Üsküdar Fuarında imzam var. Saat 14.00-16.00 arası. Gelirseniz hep beraber bulutların üzerinde gezinti falan yaparız. :)))
Kitabımızın şarkısını da buraya bırakıyorum. Kuzenim Feyza tarafından kitabımız için yazılmış bir besteyi şarkı yaptık. Biz baaayıldık ❤ Dinlemeyenlere duyurulur. Müptela ediyormuş öyle diyorlaaar. :)))
Sosyal medya hesapları:
BENDENIZ
SGK INSTAGRAM
YAZAR SAYFASI
FACEBOOK GRUBUMUZ
Hep dediğim gibi....
İYİKİ VARSINIZ, HEP OLUN. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Gelecekteki Kocam; *MÜPTELA YAYINLARI*
Humor"Öyle böyle ilerleyen bir hayatım var. Yani... Vardı aslında... İş aramaya devam ederken aynı zamanda annemin uygun bulduğu eş adayları ile görüştürülmeye çalışılıyordum. Ta ki onu görene dek!" Nesil hanım kızımız; gayet neşeli, biraz geveze, aklınd...