tearsofbelial sayesinde bunu gördüm ve çok hoşuma gitti.
İşte bunlar da benim hakkımda yirmi gerçek;1. En büyük hayallerimden biri, mektup arkadaşımın olması.
2. Kafka'nın bize verilmiş en iyi şey olduğunu düşünüyorum ve onunla yaşıyorum.
3. Aşk veya birine dayalı şiir yazmaktan hiç hoşlanmıyorum. Daha genel şeyler yazmayı tercih ediyorum.
4. Özdemir Asaf gibi bir şairin bir daha bu dünyaya gelmeyeceğini düşünüyorum.
5. Yazmayı ne kadar seversem seveyim, günlük yazamıyorum. (Üç tane defteri günlük yazacağım diye heyecanla alıp, yazmamak ve başka şeyler için kullanmak hoş değil.)
6. Yazarlığın, Tezer Özlü'nün de dediği gibi bir hastalık olduğunu ve her insanın içinde bu hastalıktan birazcık olduğunu düşünüyorum. Sadece farkına varmıyorlar o kadar.
7. Bazen nedensizce kötü hissediyorum.
8. Öpülmekten ve birini öpmekten pek hoşlanmıyorum.
9. "Mucizevi hiçbir şey olmadı ve mucizevi hiçbir şey olmayacak."
10. Genelde umursamaz bir insanımdır fakat bu bazen aşırıya kaçabiliyor.
11. Milena'ya Mektuplar hayatımın dönüm noktası. Yazıyor olmamı bu kitaba ve Kafka'ya borçluyum. Dahada derine inersek Max Brod'a. Sonuçta Kafka'nın eserlerini yakmayan o, değil mi(?)
12. Sanat yoksunu insanlara dayanamıyorum. Kültür yoksunlarına dayanamadığım gibi. Bunlarda kendisini geliştirmenin, ne şartlar olursa olsun, insanın elinde olduğunu düşünüyorum.
13. Herkesin Franz Kafka-Dönüşüm kitabını okumasını isterdim. Çünkü hepimizin birer Gregor Samsa olduğuna inanıyorum. (Sonunda şoka girdiğim ve o şokla ağladığım bir kitaptır.)
14. Normalde kulaklıkla müzik dinlemekten hoşlanmıyorum. Müziği evde tek başımayken tüm evi dolduracak şekilde dinlemeyi seviyorum. Fakat bu arabada geçerli değil. Arabaya sırf kulaklıkla müzik dinlemek için bile binebilirim.
15. Kelimelerin en güçlü silah olduğuna inanıyorum. Ve kelimelerin gücünden besleniyorum.
16. Bazı gerçeklerin acıtacağını biliyorum, herkes bilir. Ne olursa olsun. Ve bunun yanı sıra bilerek ondan kaçmanın da mantıksız olduğunu düşünüyorum. Sanırım bunu yapanlar yüzleşmenin, bilmekten daha çok acıtacağını biliyorlar. Ne kadar canını yakarsa yaksın acı, acıdır.
17. Bazen her şeyin bakış açısından ibaret olduğunu düşünsem de, bazen bazı şeylerin belli olduğunu, kim bakarsa baksın görünen köy kılavuz istemez tarzından olduğunu, bakış açısıyla alakası olmadığını düşünüyorum.
18. "İçimde nelerin olup bittiğini, neler hissettiğimi açıklayamam size. Kendime bile." (Beni en iyi anlatan cümlelerden biridir.)
19. Psikoloji ve felsefeye ilgi duyuyorum. O alanlara yoğunlaşmak istiyor, her ne kadar şuan böyle şeyler yazmasam da ileride yazmak istiyorum. Fakat ikisinin de yılların birikimiyle olacağını biliyorum. O yüzden yavaş ilerliyorum.
20. "O gün ne olduysa o oldunuz, o gün ne öldüyse onu sevdiniz." Sahtelik ve maymun iştahlılık tüm gerçekliğiyle gün geçtikçe somutlaşıyor, korkuyorum.
Ve hakkında yirmi gerçek öğrenmek istediklerim;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç Kalınmış Kelimeler
Teen Fictionkız ondan gitti çocuk ona sesini bahşetti bilseydi sesini duyacağını daha önce feda ederdi kendini "seni duyuyorum." diye fısıldadı kız çocuğun dudaklarına uzanmadan önce. "seni duyuyorum. ruhunun sessizliğini duyuyorum. benim için sessizce atan ka...