En kommentar från författaren

309 12 19
                                    


Hej!

Så här efter sju kapitel känns det som om berättelsen är på väg att få lite liv. Jag har en generell idé om vart berättelsen är på väg, men detaljerna återstår helt klart att slipa på. Prognosen om runt 30 kapitel står sig nog, möjligen med tillägget att det kanske blir något fler, snarare än något färre.

I början var jag ganska orolig för att jag skulle ha svårt att leverera nya kapitel i tid och att jag skulle kunna hålla rätt takt i mitt eget skrivande. Jag var rädd att missa mina egna dead-lines och börja skjuta på kapitel en vecka eller två. Och att en vecka sen skulle bli en månad och... Ja, ni förstår.

När jag nu ska vara ledig och utomlands en vecka, så känns det inte längre så. Jag kommer komma med ett nytt kapitel samma dag som jag kommer hem. För att det är så himla kul, helt enkelt.

Jag har alltid skrivit mycket, men aldrig skrivit för att någon annan ska läsa. Det är nervöst (och lite skönt att vara anonym) Men som sagt väldigt roligt. Och det som gör det roligt är framför allt era kommentarer och stjärnor. Det är det som gör att det är kul att skriva ett nytt kapitel.

Så därför ett STORT TACK till er:

@TheMux @Diolden @CrownFire2 @EmmaAnd19 @Wariktoria @lamestorywriter @78sara78 @JulleBulleJulis @WlHiTE @NatalieSnellman

Ni är så fina!

Hoppas jag inte missade någon! Nästa kapitel kommer typ 1:a februari!

/Romo


Drakens tandWhere stories live. Discover now