Първият ден в училище

110 16 0
                                    

За първият учебен ден реших да се облекла с една красива леко бухнала тъмно-синя рокля, нещо като дълга ръкавица без напръстници на дясната си ръка и с това мисля, че изглеждам добре. Чакай малко не е лято и нямам обувки към роклята. Излязох на бърз шопинг и си купих много сладки сини обувки с тънък син чорапогащник. Като се върнах се почна от сестра ми:
-Няма ли да си лягаш 10 часа е. Оправи ли си нещата за утре- и какви ли още не подобни.
-Готова съм със всичко-и отговорих и отидох да се проблема за спане.
На другия ден 6:00 сутринта:
-Събуди се, Мони събуди се днес е голям ден.-каза сестра ми радостно и тихо.
Аз станах от леглото и сънено се оправих. Докато се усети беше 7:15 училището почваше в 8:00, а нас ни искаха 10 минути по-рано. Взех си закуската, която е препечена филийка и тръгнах към училище. Нямах идея на кой е моя клас преди да видя учителката. Тя се газваше Ванушка Ангелова Александрова или г-жа Ангелова. Тя е много мила и добра жена. Когато се записах тя ми показа цялото училище. Г-жа Ангелова ми показа къде да отида, за да се видя с новият ми клас. Има 12 момичета и 15 момчета. Запознах се с всички, но ми казаха, че едно момче ще закъснее малко. Аз се усмихнах и им казах "добре". Свърши дългата реч на директорката и отидохме в класната стая за часовете дадени ни по учебна програма. Мина 1 час и ни казаха обидна почивка. Не бях гладна и реших да се разходя. Минах покрай една малка постройка близо до училище и някой ми каза "Здрасти". Аз се обърнах и се стреснах така, че паднах.
-Съжалявам, не исках да те стресна. Аз съм Ерик. Момчето което закъсня. Ти трябва да си Моника, нали?
-Да аз съм Моника, приятно ми е да се запознаем.
Той ми подаде ръката си да стана и в този момент му видях лицето беше толкова красиво. Едва не паднах пак. Той ми показа двора докато си говорихме за интересите си. Оказа се, че имаме много общи неща. Като например и двамата пеем и свирим на китара. Чувствах се толкова приятно около него. Сякаш съм в рая, а той е моят ангел пазител. Когато се прибра си легнах на леглото и почнах да си го представям. В този момент ми се порисува и почнах да го рисувам. Знаех, че съм много силно влюбена, но не исках да го показвам пред всички.

Историята на една тийнейджъркаWhere stories live. Discover now