След няколко дни се върнаха всички и Криси дойде с усмивка ( тя е на 23 години, попитахте ме)
К- Мони, Мони, Мони имам нещо страхотно да ти кажа!
М- Най- накрая се сдобрихте с Гери?
К- Знаеш, че това е невъзможно, нали?
М- Тогава Гери е тук?
К- Не, не е свързано с нея!!
М- Нямам идеи.
К- Ще се омъжа!!!!!!!
М- ПОЗДРАВЛЕНИЯ, КОЙ Е ЩАСТЛИВЕЦА!!!!!!!
К- Щастливеца е Георги!!!!
М- Знаех си, че Геси ще е истинско!!!!( Георги и Криси е Геси)
К- Да вярно.
М- Кога е сватбата?
К- След две седмици.
М- Трябва веднага да започваме с нещата за сватбата!
К- Чакай малко. Ти искаш да ми помогнеш!?
М- Дъъъ, аз мога да я направя и цялата сама ако ми позволил.
К- Уха, добре и сега от къде ще започнем?
М- Трябва да си намериш рокля като за сега.
К- Тръгвам.
Супер не си мислех, че Мони ще иска да ми помогне. За момент се стреснах като каза, че тя ще направи всичко сама.След 9 дни
УЖЪС!!!!! Все още не мога да си открия рокля! Всичко съсипах. Не съм почнаха с декорацията и другите поръчки, я сега и най- важното нещо не откривам. Аз не съм излизала от 8 дни ще отида да видя как са нещата при Мони.
М- Поставете я по- наляво. Точно така е перфектна.
К- Мони какво си се разви-
К- МОНИ ТОВА ТИ ЛИ ГО НАПРАВИ!!!!!
М- Да сам самичка.
К- Как го направи.
М- Пратих те да търсиш рокля, но аз ги бях поразгледала и не видях никоя хубава и реших да се заема с нещата без ти да знаеш. И пробвай тази рокля.
К- Мерси много за всичко Мони!
М- Сега трябва да открия Ками.
М- Ками къде си?
Ка- Ела мили ни бъдещ съпруже, трябва да избереш една от нас!!!От името на Петьо
Преди един ден
Реших да направя една шега на Ками и Сиси. Те ще дойдат след половин час и ще имам време да се пошегувам с тях. Сега капана ще е следния те ще влязат в стаята ще седнат и ще падне черно желе върху тях. Аз съм много хитър сега да го направя.
От името на Ками
Със Сиси влязохме вътре и той ни покани да седнем за чаша чай. За момент се изумих той да го направи, но накрая приех и седнах като Сиси беше зад мен, но внимаваше да не стане нещо. Сиси седна и нещо черно падна върху нас от тавана. Двете изпищях и го видяхме да се смее. Разбрахме какво беше направил и двете се погледнахме с дяловит поглед. Утре Мони ще ни даде шаферките рокли и ще му разкажем играта.
На другия ден
Мони ни даде роклите и аз си поговорих със Сиси за плана. Тя беше много съгласна и се облякохме и потеглихме към Петьо.
Ка- Петьо отвори Принцеса Моника е.( Ками може да копира гласа на Мони)
Гласовете на момичетата ги четете с мил и невинен глас
П- Здравейте, Ваше Ви...
С- Ела мили ни бъдещ съпруже.
П- МОЛЯ!?
Ка- След като вчера избра да се пошегуваш точно с нас значи ти ни харесваш. И двете аз и Сиси те харесваме и искаме да ни кажеш за коя искаш да се ожениш.
П- А..аз се сетих, че....че имам работа с Дил, Чао.
Петьо почна да бяга и ние го подгонихме. Така бягахме през цялото кралство и сега той се отправи към двореца. Забравил е, че Мони ми е приятелка нали?
Ка- Ела мили ни бъдещ съпруже, трябва да избереш една от нас!!!
Мони направи три мехура и във всеки един от тях беше някой от нас.
М- Ками искам да ми обясниш какво стана! После останалите ще ми обяснят тяхната гледна точка върху всичко това!
Мони ме пусна на земята и се отдалечихме от останалите така, че да не ни чуят.
Ка- Вчера Петьо ни покани в тях на чай и когато и двете седнахме на стола със Сиси черно желе падна върху нас и едвам го махнах от косите и дрехите си, а той ми се смееше през цялото време и решихме да се пошегуваме с него също.
М- Добре сега ще чуя и неговата теория, а после на Сиси.От името на Петьо
П- Момичетата нахлуха и почнаха да ми казват колко силен и красив съм и как трябва да се оженя за една от тях!!!
М- Добре сега ще чуя и какви казва Сиси и ще равнищя всичко.Сиси каза същото като Ками. Мързи ме да го напиша.
От името на Мони
Той се е пошегувал с тях и после те с него, но най- лошото е, че роклите им са съсипани.
М- Така и тримата сте се пошегували взаимно и сега е време да се сдобрите и да не се повтаря това повече.
Те се извиниха един на друг и всички си отидоха.
М- Уха, първият ми разнищен спор като принцеса. Биваше си го!Здравейте на всички! Сори, че не пускам историите често, но просто съм заета с училище и ми е трудно да пиша. И искам да посветя тази глава на... Барабани моля..... aryastark234. Прочетете книгата и много е яка.
YOU ARE READING
Историята на една тийнейджърка
RomanceИсторията на Моника, момиче което решават със семейството и да се преместят и в училище тя среща...