Сватба и други неща

26 1 2
                                    

След като ги здобрих реших да си почина и все пак утре е сватбата. Криси как се чувстваш. Си помислих и си легнах в огромното легло и заспах. Събудих се към 2 през нощта от счупена ваза и блъсаци. Избягах и видях Криси да седи на земята и изглежда сякаш ще се побърка.
М- Сигурно е под голямо напрежение за утре. Промърморих си под носа и отидох при нея.
К- Мони страх ме е. Ами ако нещо се обърка, ами ако аз не съм готова. Каза Криси през сълзи и аз се пробвах да я успокоя.
М- Не говори така ти си най- смелата силна и смела жена която съм виждала. Ти си готова на 100% за всяко добро и лошо нещо. Ти си се преборила със себе си и си добре след смъртта на татко но аз не съм от Е-...... Не ме слушай сега си лягаш утре е голям ден!
К- Мерси много ми помогна лека нощ.

На сутринта

Ура сега ще съм на сватба за пръв път.
М- Рокля на лице. Торта и покани тук. Чакай ПОКАНИТЕ СА ТУК!!!! Не това са лошите хубавите ги изпратих преди 4 дни. Така храна, музика, напитки на лице и нещо важно човек с който да дойда. Кои да поканя.....
Л- Може ли да ми уставите честа аз да съм този мъж. -Каза Лоренцо със сладка усмивка на лице. Чакай аз да не си падам по него. Не е възможно, но все още съм зле от Ерик.... О Ерик...
Л- Мони добре ли си да не казах нещо грешно?- Той ме гледаше сякаш са ме прибори с нож и кърви ужасно много.
М- Добре съм аз просто......
Л- Ако мога да попитам какво те притеснява?
М- Преди всичко откачено да се случи с мен аз се сбогувах с момчето което обичах.- сълзи се стекоха от учите ми.
Л- Аз съжелявам не исках да те разпла- - прекъснах го като си сложих пръсна на устните му.
М- Аз не скъсах с него или той с мен. Аз видях как той умря в ръцете ми и ме устави. През следващата нощ бях пренесена тук и всичко това се случи.
Л- Аз съжелявам за това че те накарах да се натъжиш. Той се доближи и ме прегърна. Аз не отказах и го прегърнах и плаках върху блузата му. След малко се отдръпнах и:
М- И да ще дойда с теб на сватбата.
Лоренцо се усмихна и си тръгна. Сигурно да се преоблече и аз се погледнах в огледалото. Спиралата ми се е разтекла.

До сватбата

(П-поп)
П- Ти Кристиана взимаш ли Георги за твой съпруг в добро и лошо.
К- Да.
П- А ти Георги взимаш ли Кристиана за твоя съпруга.
Г- Да.
П- Тогава ви обявявам за съпруг и съпруга можете да целунете булката.
Те се целунаха и както трябваше да стане аз излетях над тях и насочил слънчевата светлина и я бревърнах в сърца и на тях беше снимката как те се целуват на сватбата им (сега) те ги видяха и мен и като се приземих Криси дойде и ме прегърна( снимката горе). Всички отидохме на плажа. Там беше забавата. След като се изморих да танцувам( вижте човечето което ми се показва при думата танцувам -💃) реших да се разходя по бреговата линия и след 5 минути усетих ръка на рамото си и като се обърнах видях Лоренцо. Той ме гледаше със красивите си сини очи и мила усмивка.
Л- Направи невероятна сватба.
М- Мерси.
Л- Тържеството не е единственото красиво нещо тук. Когато той го каза аз усетих че бузите ми бяха по- горещи и от слънцето. Аз се измервих и то доста сериозно.
М- Кое е другото красиво нещо тук?
Л- Другото красиво нещо ме попита ей сега.
Л- Виж знам, че е невъзможно да стане нещо между двама ни, но искам да ти кажа, че те харесвам. Усетих как Ерик беше до мен и ме погледна. Времето магически спря и всички не се движеща освен аз и Ерик.
М- Е..ерик.
Е- Знам, че умрял и ти винаги ще си моето съкровище, но искам да ме освободиш да си ходя като те видя щастлива с някой друг и да забравиш за мъката и мен. Ти знаеш, че аз винаги ще съм тук и тук.(сърцето и паметта) нашата целувка ще е единствената която ще ти напомня за мен. Все пак това ти, е ни беше първата целувка. Сега ще ме освободиш да си отида спокоен само като те видя с някой друг. И знам, че ти харесваш Лоренцо. Направи го за мен. Аз няма да те напусна никога. Просто повече няма да се мъчи с мен и няма да се виждаме. Ти мен няма, но аз ще те. Направи го знам, че го харесваш.
Не можах да кажа нищо през цялото време, но се съгласих и му казах
М- Обещавам ти ще го направя и няма да те забравя никога. Обичам те. След като казах това времето си беше пак нормално и Лоренцо се пробва да ми каже:
Л- Знам какво стана между теб и момчето и не искам нито да те притискат нито да избързв-
Прекъснах го като го целунах и усетих как той беше много изненадан. След като се отдръпнах видях Ерик зад Лоренцо.
Е- Това е моята принцеса. След тези думи той се превърна в малки блясъчета и обиколи около мен и Лоренцо.
М- Аз те обичам Лоренцо. Няма нужда да казваш, че е невъзможно да има нещо между нас.

Добре сега ги събрах юхуу. Нямам си идея защо реших да ги събера, но имам един въпрос към вас искате ли да продължа тази книга или да и направя последна глава и да я завърша. Или да направя Историята на една тийнейджърка 2. Кажете ми МОЛЯВИ!!!!!

Историята на една тийнейджъркаحيث تعيش القصص. اكتشف الآن