7.bölümü açınız ..Araz..
Yazgı bir anda ağzından çıkan nişanlandık kelimesi ile şoka girmiş olan iki adama baktı.Araz kendine öldürecek gibi mi bakıyordu yoksa !? Aman banane iyi oldu ukala ya diye düşündü.Babasının izahat bekler halde ayakta dikilmesi ile Araz gülümseyerek -yalnız bu gülümseme tamamen sinirden - dişlerini sıkarak konuşmak zorunda kaldı.
-''Efendim Yazgı hanım şaka yapıyor ,ben yeni bakıcısıyım.''
Adam sert gözlerle karşısında duran genç adama baktı.
-''Ne diyorsun sen be adam.Ben bakıcı için bir şirkete talepte bulunmadım.Hem bulunsam bile tabiki kadın isterdim kızımla ilgilenmesi için dergilerden fırlamış genç bir delikanlıyı değil!!''
Yazgı babasının Araz ı öven ve yeren sözlerine gülmek istesede tuttu kendini.Araz ın kızarıp bozaran suratı keyfini iyice yerine getirmişti.Araz ise kendi babasına saymakla meşguldu.Bakması için bu kızı nerden bulmuştu babası sanki..Kız tam bir cadıydı..Hatta şeytan..
Başını çevirip kıza baktığında yatağın örtüsü ile oynayıp masum şekilde babasına baktığını gördü.Gözleri kesişince o gözlerden geçen şeytani pırıltıyı genç adam fark etmişti.Eğer geri kalan iki ayda bu kıza sabredemezse hem kardeşlerinin diline düşecekti hemde arabasından olacaktı.Sabır..Sabır oğlum diye geçirdi içinden..Az sonra kızın sesini duydu.
-''Babacığım ..kalsın hem zararsız biri,ben şaka yaptım nişanlım değil kendisi.''
Babası rahatlar gibi yüzündeki endişeli tavır silinmişti.Kızı yıllar sonra ona 'babacığım mı demişti yoksa..Gülümseyip kızının yanın agidip saçlarını öptü.Araz da rahatlamıştı.O kadar da cadı değilmiş demekki..Hemen itiraf tti yalanını..
Yazgı babasının sarılmasına karşılık verip konuştu.Gözleri Araz daydı.
-''Zararsız dedim ya baba gerçekten zararsız ..baba Araz gay.Bana bir yalnışı olamaz zaten''
Araz kızın dedikleri ile kulaklarına kadar kızardı.Bu şeytanın kızı neler söylüyordu böyle.Ne demek gay ulan..Benim erkek olduğumu İstanbul un yarı kız nüfusu bilir demek istese de işini kaybetmemek için sustu.Kızın babası hele şu evden gitsindi o zaman Araz o erkekliğini kızın o gay diyen ağzında ispata girişirdi nasılsa..
Adam Araz a tedirgince bakıp mırıldandı.
-''Doğru mu bu ?''
Araz 'Hayır tabikide doğru değil hatırı sayılır bir erkekliğim var ve tam aksine kızlar ilgim alanım..Hemde dolgun olanları..Kütür kütür..' demek istese de ağzından tek çıkan 'Evet 'olmuştu.
Yazgı gülmemek için dişleriyle iç yanaklarını ısırırken babasının sözleri ile gülmeye başladı ..
-''Yazık ..Birde yakışıklı adamsın elini sallasan kızlar kapında kuyruk olur.Peki madem zararsız birisin.Kızımın yanında kalabilir bakımını üstlenebilirisn.Ben ara ara gelip kızımı kontol ederim.''
Yazgı nın başını öpüp kapıya giderken arkasını dönüp Araz a baktı.Huysuzca mırıldandı.
-''Senden hoşlanmadım delikanlı.Sen yinede kızıma fazla yaklaşma.''
Araz başını sallayıp:
-''Peki efendim '' derken Emine hanımda adamı uğurlamak için odadan dışarı çıkmıştı.
Odada başbaşa kalan ikili gözleri ile birbirlerini yerken ilk konuşan Araz oldu.Cadı nasılda sinmişti.
-''Bana bak az önce dediklerin neydi öyle !?''
Yazgı tırnaklarını kontrol eder gibi yapıp adama baktı.
-''Neyse ne , gay olmadığını tabiki biliyorum daha az önce kırıklarından biriyle sohbet ettik hatırlarsan..''
Araz o sırada tek eliyle saçını çekip konuştu.
-''O zaman siktiğimin gay yalanını niye babana söylüyorsun ?''
Yazgı yüzünü buruşturup homurdandı.
-''Küfür etme be! Hem sen ne biçim bakıcısın ,sanki sevgilinmiş gibi benle kavga edemezsin .Paranı bizden alıcaksın unutma!İstersen babama senin sapına kadar erkek olduğunu söylerim ama artık işin kalmaz.Ne dersin?''
Araz 'lanet olsun belanın tekisin .Peki tamam birşey söyleme.' deyince Yazgı sinsice gülümsedi.İşte bu kadar şah mat.Sen az önce benim gögüslerime bakarsan böyle cezanı çekersin bay kazanova..
-''Geç oldu uyumak istiyorum beni tuvalate taşı ve kapıyı kapat.''
Araz yürüyüp kızı kucağına aldı.Klozete götürüp oturttu.Kapıyı arkasından kapatıp telefonunu çıkardı.Arkadaşları ne yapıyordu acaba.Herkes onu yurt dışında tatilde biliyordu ne tatil ama.
Yazgının sesi ile telefonunu cebine sokuşturup kapıyı açtı.Kızın üstünü düzeltmiş halde klozette oturduğunu görünce onu almak için eğildi.Tabi aynı anda kızın kulağını sağır edicek derecede bağırmasına maruz kaldı.
-''Ya kaç senedir bitti diyorum nerdesin sen !! G.tüm dondu burda.Hadi odaya götür ''
Araz kollarındaki kızı bir anda yere bırakmak için dehşet derecede bir zevk duyduç.Sonra 'sabır oğlum sabır'deyip sabrını çekti.Kızın her kucağına alışta sanki o çemkirmeleri söyleyen o değilmiş gibi gögsüne yatması ise ayrı bir olaydı.
-''Bedava kaslı gögüs servisimiz bitmiştir.Kaldır şu başını ahtapot gibi sarılıyosun hemen''
Yazgı yatağa atılması ile ve adamın sözleri ile ellerini uzatıp adamın yüzünü tırmalamak istedi.Araz sırıtırken :
-''Ya sen ne hıyar bi adamsın ya ,başka kız olsa yatsın diye para bile verirsin''
Araz kızın sinir olmasından aşırı duyduğu haz ile tekli koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı.Yatağın üzerinde laptopunu eline alan kıza gülerek :
-''Ya bebeğim birincisi benim o işleri yapmam için para vermeme gerek yok bilakis para vermeleri lazım.İkincisi o kadar abaza ya mı benziyorum ?''
Yazgı adama cevap vermek yerine laptopunu açarak hızlı hızlı parmaklarını klavyede gezdirdi.Araz ise kızı odada yalnız bırakarak kalacağı yan odaya gidip kendini yatağa bıraktı..
Yeni bölümler sıra ile gelmeye başlayacak..Sıramız:Ateş-Araz-Cemre-Deniz.. olacaktır.Bölümleri hatırlamamanız normaldir.O yüzden kalınan bölümü en üste yazacağım..Her hafta sırası ile bir karakter yazılacaktır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İKİ YÜZÜ
Художественная прозаZenginlik icinde yasayan 4 kardese babalari tarafndan bir ceza verilir.Bu ceza onlara gercek hayati ve Aski ogretecektir...