Arhan malikanesinde yeni bir gun baslamisti.Havuza bakan ic salonda buyuk bir kahvalti masasi kurulmus evin fertleri masaya bekleniyordu.Ahmet bey ve Ayse hanim masaya oturmus kahvaltilarini yapmaya baslamislardi.Fakat Ahmet bey cocuklarinin disiplinsiz yasamlarindan bikmisti.Sadece tek cocugundan umutluydu. o da en kucuk oglu Deniz 'di.Sirkette islerini halleder hemen eve donerdi.Ne gece hayati vardi ne de sevgili hayati..
Deniz Arhan 22 yasinda.1.80 boyunda abileri gibi cok yakisikliydi.Fakat onlarin aksine icine kapanik ve kimseyle konusmaz.2 yil once gecirdigi trafik kazasiyla sol yanagindan cenesine dogru bir dikis izi vardi.Onuda kirli sakaliyla kapatiyordu.Simdi ise kahvaltisini sessizce yapip bir an once kalkmak istiyordu.
Birazdan babasi yine yillanmis sozleri tekrar edecekti.
-"Hanim bu cocuk ayni biz.Fakat hala kahvaltiya tesrif etmeyen yukardaki 3 lu kimin.?Yok yok bunlara gercek hayati gostermenin zamani geldi.Universiteden mezun oldular.Bir isin ucundan tuttuklari yok serserilerin." dedi bikkin bir tavirla.
Evet iste bu malikanede her sabah boyle geciyordu.Ates bey merdivenlerden inerek sandalyesinin basinda durdu."Gunaydin annecim ve babacim " dedi kibar bir sekilde ..Yerine oturup kibar bir sekilde catal bicagiyla kahvaltiya basladi.
Ates Arhan 1.85 boyunda.koyu kahve sac ve goz.Ailenin en buyuk oglu.Yurtdisindan geldiginden beri bir kere bile sirkete ugramadi.Tek bildigi kizlar ve gece hayati.Fakat en buyuk ozelligi :Asiri kibar ve nezaketli olmasi.Bazen bu konuda arkadaslari onunla hep dalga gecerler.
Kahvaltiya birlikte inen iki kardesle tamamlandi sonunda sofra.
Araz Arhan 1.82 boyunda .Abisi gibi o da asiri yakisikli ve geceleron cocugu.Tek fark :Her kizin canini yakan,kullanip atan,gununu gun eden bir ukala.."Gunaydin millet" diyerek agzina bir zeytin atarak masaya kuruldu.
"Annecim babacim " diyerek onlari open ve yerine nezaketle gecen 3 numara Cemre Arhan.Tam bir moda ikonu,Parise muhakkak her hafta giden,cakma kiyafet asla giymeyen,cok guzel,1.75 boyunda,yesil gozleriyle ailenon kucuk prensesi..Simarik buyuyen bir kiz.
-"Cocuklar artik size ceki duzen vermenin zamani geldi.Deniz haric hepiniz verdigim gorevleri yapacaksiniz.Yoksa arabalarinizin anahtarlarini ve kredi kartlarini birakin masaya terkedin." dedi ciddi bir sesle.
Herkes masada cit cikarmadan duruyordu.Kimse bu luksu birakmak istemiyordu.Ahmet bey gorevleri aciklamaya basladi.
-Sen Ates bizim fabrikada isci,Araz yan koskte yatalak bir kiza bakici ve sen Cemre yeni acilan cafemizde garson olacaksin."
3 'u birden :"NEEE !????"
EVET 1.BOLUMUMUZ GELDI.BEGENILERE GORE DEVAMI GELECEKTIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İKİ YÜZÜ
Ficción GeneralZenginlik icinde yasayan 4 kardese babalari tarafndan bir ceza verilir.Bu ceza onlara gercek hayati ve Aski ogretecektir...