17.BÖLÜM

7.2K 503 8
                                    

13.bölümü okuyunuz.,

Cemre

Birbirlerine aşık olduklarını itiraf ettikleri günden beri hergünü hemen hemen birlikte geçiriyordu ikili.İş çıkışı kendini Yiğit in kollarına atan genç kız sevgilisinin yanaklarından öpüp şakıdı.

-"Tatlım geçen seferki köfteciye gidelim mi karnım kurt gibi aç "

Yiğit kıza sarılıp konuştu.Haince gülümseyerek:

-"Şu tükürük köftesi yediğimiz yere mi? "

Cemre sevgilisinin bilerek kendini sinir etmek için konuşması ile şakadan göğsüne vurup arabaya yöneldi.

-"Ya yiğit şunu söyleme valla iştahım kaçtı "

Yiğit çekici gülümsemesini kıza sunup elini tutup öptü.

-"Hadi bakalım senin karnını doyuralım önce "

Cemre arabayı sürmeye başlayan genç adama yutkunarak baktı.

-"Sonra !?"

Yiğit cevap vermek yerine yola baktı.Cemre ise ayrılmasına sayılı günler kala aşık olduğu adamla her anını doya doya yaşama istegindeydi.

*

-"Bey sen haklı çıktın bizim çocuklar işinde gücünde oldular sayende.Hepsi 2,5 aydır ses çıkarmadan işe gidiyorlar.Araz oğlumda iyiymiş sesinden de anlaşılıyordu."

Yaşlı kadın koltukta oturmuş elindeki şiş takılı örgüyü kenara bırakıp memnuniyetini kocasına anlatıyordu.İlk başlarda istemese de şu an evlatlarindan gayet memnundu.

-"Tabi hanım bak lafıma geldin.Müdürle konuştum Ateş işleri iyice kavramış,Cemre ,Arazda aynı şekilde.Deniz zaten bizimleydi.Yalnız bu aralar onda bi haller var.Tam üçü düzeldi derken o başlamasa bari..Neyse hem bak hanım bir iki haftaya kalmaz hepsi yuvasına dönüyor artık.Sevin sevin.Gözün aydın."

Sohbetlerine bahçe düzeni ile devam eden cift iki hafta sonra işlerin karisacagindan habersiz keyiflice konuşmalarına devam etti.

*

Köftesinden ısırık alan Cemre bu hayata iyice alışmıştı.Yiğit in lüks arabasına baktı önce.Sonra da karşısında taburede oturmuş beyaz gömleğini kollarına kadar katlamış yeşil gözlü adama..

Denizin esintisi genzini yakti bir an için.Sahi sevgili olduğu adam hiç hangi şirkette çalıştığını sormamıştı.

-"Yiğit sen hangi şirkette çalışıyorsun.Muhasebeye baktığını biliyorum sadece.iyi bir şirket olmalı.Araban ,giyimin falan çok iyi."

Yiğit bir anlık tereddütten sonra bozuntuya vermeden gülümsedi.Ağzında lokma olması ona düşünme payı vermişti.Lokmasini yutup merakla kendine bakan kıza baktı.Kahverengi saçları rüzgardan uçuşuyordu.

-"Şirket yabancılara ait canım.Sen üşüdün mü ?"

Cemre aldığı cevaptan tatmin.olmasa da takılmadı.Yabancılara ait oldugu icin bu kadar imkana sahipti demekki..

Başını sallayinca Yiğit hemen ceketini çıkarıp kızın omuzlarina örttü.Onun hasta olmasını istemezdi.Yüzüne baktığında bile huzur buluyordu sanki..

Cemre adamın ince ruhlu olmasını kendi şansından saydı.Oldu olası maço erkekten hoşlanmazdı.Kibar ve centilmen erkeklerle flört etmişti hep.Ama tek birine aşık oldu.O da karşısında ona aşkla bakan adamdı.

Yemeklerini yedikten sonra sahilde yürüdüler bir süre.Cemre iki hafta içinde ondan ayrılacağı için pişmanlık ve üzüntü içindeydi.Adama yalan söylüyordu.Fakir bir garson değil çok zengin bir kızdı.Hatta kendine ait müstakil bahçeli bir evi bile vardı.luks arabası üç aydır garajda onu bekliyordu.Sıkıntılı bir nefes alip kolunu genç adamın koluna takıp ina yaslandı.

Çok degil kısa bir zaman sonra böyle dayanacagi bir erkek arkadaşı olmayacaktı..

(Kısa olduğunu biliyorum fakat moral bozukluğundaa ancak bu kadar yazabildim.ailevi sebeblerden dolayı yazamadim fazla uzun.lütfen kusura bakmayın.çok istek olduğu için kisa da olsa sizi bekletmek istemedim. Sevgiler.

Denizde görüşmek üzere..

AŞKIN İKİ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin