9.BÖLÜM

7.9K 543 19
                                    

Bardaki olayın üzerinden 2 ay geçmişti. Ne Deniz ne de Derin o öpüşmeyi unutmuş değillerdi. Deniz her zamanki gibi kalkıp şirkete geçti. O günden sonra daha da soyutlanmıştı herşeyden. Kadınlara güven olmayacağını biliyordu artık.

Masa başına geçtiğinde dosyaları incelemeye başlamıştı tekrardan. En üstte gördüğü asistan dosyalarını inceledi. Kendi adının yanında yazan isimle kalakaldı. Derin Özbay. Bu.. O geceki Derin olamazdı değil mi? Hızlıca dosyayı kapattı.

Emektar sekreterini aradı. Eğer öyleyse onun burnundan fitil fitil getirecekti. Kendisiyle oynamak neymiş gösterecekti.

-"Çok heyecanlıyım Seda. Birazdan büyük patronun odasına giricem. Dur kapatma telefonu, daha çağırmadılar beni. Hayır.. Yani bilmiyorum yaşlıysa yaşlı Seda. Önemli olan benim maaşımı almam. Hem tüm çalışanlar memnun olduklarını söyledi. Sekreteri beni çağırıyo görüşürüz öptüm canım "

Telefonu aceleyle kapatan Derin sekreterin yönlendirmesiyle kapıya yürüdü. Nefes al ver al ver sakin Derin diye kendine telkin vermeye devam etti uzun koridordan geçerken.. Nihayet kapıyı iki kez tıklatıp içeriden gel sesini duymadan kapıyı açtı ve gülümsedi zoraki. Fazla heyecanlıydı.

Deniz masa başında projeleri kontrol ederken kapı tıklama sesiyle irkilsede hiç kafasını kaldırmadı. Kapı açılmıştı fakat hala bir ses yoktu.

-"Yüremeyi biliyorsanız şuraya oturun. Dikilmeyin ayakta. "

Derin adamın sesiyle kendine gelip hızla sandalyeye oturdu. Şaşkındı. Bu adam 2 ay önce barda ilk kez öpüştüğü adamdı. Ya kendisi tanırsa.. Barda gelen geçen bir kaltak olduğumu düşünür ve hayallerim başlamadan biter dedi. İçindeki sözsüz savaş karşısındaki seksi varlığın sessizliğiyle perçinleşiyordu. Nihayet kafasını kaldırıp adamın soğuk gözlerine baktı. Yanağından boynuna doğru inen yarayı görünce kaşlarını çattı istem dışı. Bu hangi ara olmuştu ben görmemiştim o gece..

Deniz kızın yarasına baktığını görünce elini oraya bastırıp kapatmamak için üstün bir çaba harcadı. Bu zamana kadar şu iğrenç yara yüzünden kadınlara düşman olmuştu. İşte bu kızda onlardan biriydi. Yakışıklı yüzünden ötürü bardaki loş ışıkta yüzünü farketmemiş ve onu öpmüştü. Şimdi ise bir tuhaf bakıyordu. Sanki sitemkardı bakışları..

Derin o an aklındaki soruyu adama sordu.

-"Bu.. Bu yara ne zaman oldu? "

Deniz kızın sorusuyla kasıldı.

-" Sizi ilgilendirmez Derin Hanım. Üstelik beni tanıyormuş gibi samimi konuşmanızda canımı sıktı. "

Derin adamın onu hatırlamadığını anladı. Niyeyse içi burkulmuştu. 'ben seni hatırlıyorum ama.. Sen beni niye hatırlıcaksın ki.. Kim bilir kaçıncı yiyiştiğin kızım..'

Deniz kızın yüzündeki duygu değişimleriyle gülmek istesede tuttu kendini. Açık vermek istemezdi.

Derin kendini toparlayıp özür diledi ve cv sini anlatmaya başladı. Deniz kızı patron edasıyla dinleyip işe kabul etti.

-"Dediğim gibi Derin hanım son olarak herhangi bir saatte çağırdığım zaman anında peki efendim diceksiniz. Mazeret kabul etmeyi sevmem."

-"Peki.. Peki efendim. "

Deniz adamın yüzüne sinirle baktı ve izin isteyerek orayı terk etti.

Yoğun geçen iş gününün ardından yorgun şekilde eve gelmişti Derin. Arkadaşı Seda çayları koyarken kapıyı anahtarıyla açıp çantasını koltuğa koydu.

------------------

GEÇİCİ BİR SÜRE HİKAYEYE ARA VERİLMİŞTİR.. Ara ara bölümler gelecektir. Bu hikayeme kendimi tam anlamıyla adapte edemiyorum. Ama bölümler gelecektir uzun aralıklarla.. Teşekkürler..

AŞKIN İKİ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin