20.BÖLÜM

7.2K 551 16
                                    

ARAZ ..

Canan gördüğü manzara ile şok olmuştu.Kuzeni Yazgı bir erkekle aynı yatakta film izliyordu.Gözlerini kırpıştırarak içeri girdi.Araz ın yataktan kalkıp hemen yatağın kenarındaki tekli koltuğa sıvışmasını ima ile izledi.

-''Yazgı ben yalnış bi zamanda mı geldim.Kim bu beyefendi ?''

Yazgı Canan ı çok severdi.Ondan büyük olduğu için ablası gibi görüyordu.Yakalanmaları ile utanmıştı.

-''Şey..Canan abla ..o benim bakıcım .''

Bakıcı sıfatına uymayan hatta birini anımsatan adama baktı Canan.Kimi anımsatıyordu böyle.Alaycı bakışından tanımak zordu.

-''Merhaba ben Araz.''

Canan Araz la tokalaştıktan sonra yatağın ucuna oturup bekledi.Araz da koltuğuna geçmiş telefonundan oyun oynuyordu.Buraya dertleşmeye gelmişti fakat güya 'bakıcı' olan bu adam varken değil konuşmak ağzını bile açamamıştı.Araz ise Yazgı nın yanından ayrılmamak için kendini oyuna vermişti.Süre dolduğu halde bu bakıcı oyununu sürdürüyordu bu kıza aşık olduğunu kabul etmişti artık.Tek isteği bacaklarını tedavi ettirip onu karısı yapmaktı.

Canan onun gitmeyeceğini anlayınca kuzenine yaklaşıp konuştu.

-''Sana anlatacaklarım var.Ama önce sen anlat .Kim bu ?Bakıcıya benzemiyor ve erkek bakıcı da nerden çıktı ?Seni bu mu yıkıyor yoksa ?''

Yazgı sorulan sorular ile kızarırken ,Araz ise en son sorulan soruyla çapkınca gülümsedi.İlk yıkadığı gün aklına gelmişti.

**

-''Emine hanım nerde ?Bugün banyo günüm ?''

Araz yaşlı kadının markete gittiğini hatırlıyordu.Hemen cevapladı.

-''Markete gitti.Ben hallederim sonuçta seni bakmak için para alıyorum.''

Yazgı kulakları yırtan tiz bir sesle bağırmış ve :

-''Asla bana dokunamazsın asla !!''

Tabi bu çığlıklı siteme adamın tepkisi çok manidar olmuştu.Tekli koltuğa _bakıcı koltuğuna _ kurulup eline telefonunu almış üstüne birde uyuz uyuz konuşup Yazgıyı o zamanlar sinir etmişti.

-''İyi peki sen bilirsin kokarca.Kokmaya devam et ve bende yattığım yerden paramı kazanayım.Senin ilgimi zerre kadar çekmediğini bir kez daha yineliyorum.Tipim değilsin bir kere dudakların ince ve öpüşmeden zevk alamam.Bu da seni otamatikmen küme düşürüyor ''

Yazgı o kadar sinir olmuştu ki ayağa kalkıp adamın sinir bozucu yüzüne bir tane patlatmak istedi.Nefesini verip mırıldandı.

-''Dağ ayısı nolcak sen kendine bak.Tam bir ayıya benziyorsun o kollarındaki kıllarla.Vücüdünun geri kalanını düşünemiyorum.İğrençtir eminim.''

Araz kızın söylediği sözlerle elindeki telefonu yatağa fırlatıp ayağa kalktı.Kızı tekerlekli sandalyeden kucağına çığlıklar ve homurtular eşliğinde alırken sinirle konuştu.

-''Valla tüm sevgililerim bayılıyo vücüdüma.Sıcak tutuyomuş .Hem sekste gögüs kıllarımın meme uçlarına değmesine bayılan ve orgazm olanların sayısı yadsınamaz bile.''

Yazgı duydukları ile adamın kucağında tepinip bağırdı.

-''İğrenç sapık herif yaa!!Bırak beni diyorum sana kulaklarındaki kıllardan duyamıyosun anlaşılan.''

Araz sinirle kızı su dolu küvete attik Soğuk suyu iliklastirip kızın saçına şampuan döktü. çığlıklar eşliğinde yıkamaya başladı.

**

Canan birbirine siritarak bakan ikiliye bakıp sordu.

-"Hey sizin birbirinize aşık olma ihtimaliniz ?"

Yazgı gülümseyip Araz a baktı. Pes etmişti saklamaktan.

-"yüzde yüz"

Araz kızın cevabı ile eğilip yanağına öpücük kondurdu.Canan romantik an ile dolu gözlerini yukarı kaldırıp mirildandi.

-"Bende aşığım ve yardımınıza ihtiyacım var .Unutmam lazım yalancı bir adama tutuldum."

Araz boğazını temizleyip sevgilisinin yanında dogruldu.Yalan konusu da nerden çıktı. Hay şansımı. .

Canan olanları anlattığında Araz anlattığı kişinin abisi Ateş olduğunu hemen anlamıştı.Yazgi üzüntü ile dinleyip Canan a sarıldı. Yatağın bir tarafında da Araz vardı. Elinde telefonu ile oynuyordu.

-"Canan abla cidden üzüldüm yaa.Bastan beri bir yalanin içinde olmak..inanılmaz kötü bir durum.Bence affetme .Ben olsam asla affetmezdim."

Araz kızın kesin kararı ile sertce yutkunup sansina kufretmeye devam etti.

-"Onu çok seviyorum ama Yazgı.."

Aşağıdan kapının çalması ile üçlü birbirine baktı. Emine teyze kapıyı açmış olmalıydı ki zil sesi kesilmişti.

Odanın kapısı açılınca Canan şok oldu.Hatta Araz ın küfürü eşliğinde. .

-"Ateş. .ama sen burayı nasil ??"

Ateş Araz ın mesajı ni alınca soluğu evde almıştı. Halbuki Araz ona Canan evden cikinca konuş diye mesaj atmıştı fakat adam bu Kıvırcık kiza kör kütük aşık olunca evin içine bomba gibi düşmüştü.

-"Sana herseyi. .Tüm oyunu anlatıcam Canan.Yeter ki beni affet !"

Araz burda değil diye Kaş göz yapmaya başlamıştı. Çünkü oyunu anlatması demek aynı zamanda kendi yalaninin ortaya çıkması demekti.Yazgi ilgiyle kendi sevgilisi ne benzeyen adama bakarken Araz ise Ateş i odadan çıkarmak için hiç olmayacak birsey yaptı. .


AŞKIN İKİ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin