10.BÖLÜMÜ OKUYUNUZ ÖNCE. (DENİZ ARHAN )
Sabah erken saatte hızla evden çıkıp şirkete koşturan Derin kapıyı açan bekçi ile karşılaştı.Yaşlı adam şaşkınlıkla önce saatine sonra kıza baktı.Derin utana sıkıla günaydın deyip içeri girecekken :
-''Kızım saatin durdu galiba saat 6 :00 .''
Derin falso verip iyice rezil olmamak için yüzüne şok olmuş bir ifade yerleştirip adeta çığlık attı.Eliyle alnına vurdu .Tam oldu.
-''Aaaa resmen ya inanamıyorum.9:00 a daha 3 saat var.Gözün kör olsun saat gibi ya.Neyse artık odaya çıkayımda beklim ben.Olduuu görüşürüzz.'' deyip sıvışmak istese de adamın cık cıklaması ile gülümsedi.Sabah sabah sınanıyordu galiba.
-''İstiyosan dolmuşa bin evin yakınsa hem gözlerinde çökmüş mor halklar olmuş kızım ,3 saat 3 saattir.Ben senelerdir bekçiyim iyi bilirim uykusuzluğu.''
'hay bin bekçiler aşkına yaaa.Amca hiiç meslek muhabbetine dalamıcam senle,ben patronuma sular seller gibi aşık olduğumdan şimdi uyuyamadım tabi ..çünkü bana erken gel dedi gidicez dedi.Eh bekletmek olmaz tabi.Koca patron sonuçta..Yakışıklı yaralı yüzü seksi darlingimi bekletmek olmaz yani'
-''Kızım daldın vah yazık uykusuzluktan ayakta uyuyor gariban''
Derin acılı gözlerle kendine bakan adama şaşkoloz gibi baktı.Ay ben onları söylemedim mi yani ya diye kendi kendine mıırldanıp bekçi amcaya baş baş yapıp koştura koştura asansöre bindi.
Odasına geçip pastahaneden aldığı çikolatalı poğacalarını midesini indirip aynaya baktı.Dudağının kenarında kalan kırıntıyı diliyle alıp yuttu.Eh bir dahaki sefere de o kendi eliyle alıp ağzına atar artık deyip edepsiz bir hayali daha zihnine yolladı.Bir süre saatine baktı.Saatin 8 olması ile buhran geçirecekti.Bu adam nerde kalmıştı .Hani erkenden bir yere gideceklerdi.Zaten ona mesaj attığı için heyecandan üçe kadar uyuyamamış Seda ile bir sürü dedikodu yapmışlardı.Ayağa kalkıp camdan diğer odaya baktı.Bomboştu.Huysuz bir kız çocuğu gibi oflayıp homurdandı.Saatine baktığında 9 :00 olmuştu.Artık öfkeden barut fıçısına dönmüş bir Derin vardı.Onu nasıl kandırırdı.Erken gel demişti tamam 3 saat erken gelmişti ama gelmişti sonuçta değil mi?
Adamın odasına girmesi ile hemen fırlayıp kapıyı çalmadan içeri girdi.Yeşil gözleri isyanla çakmak gibi parlarken ayakta duran ve kapıyı çalmadan hunharca odaya giren adamın şaşkın bakışları arasında konuşmaya ..pardon bağırmaya başladı.
-''Ya sen nerdesin ha nerdesinn!?? Ben senin aşkından heyecandan uyuyamim,erkenden ..kargalar şeylerini yemeden buraya geleyim..Beyefendi ohh mis gayet relax saat 9:00 da gelmiş o seksi çizgili yüzü ile etrafta gezinsin..Yok öyle kardeşim...''
Deniz kaşlarını kaldırıp kıza baktı.Sakallarını hafifçe kaşıyıp baştan sona kızı inceledi.
-''Bitti mi ?''
Derin adamın kelimesi ile rüya aleminden sıyrıldı,toz bulutu etraftan uzaklaşırken geriye sadece ona sinir ve alaycılıkla bakan bir adet seksi patron mevcuttu.
-''Imm şey tabi..yani bitmez mi hiç ..ben niye burdayım ki..bir emriniz olursa odamdayım '' deyip sıvışmak istesede Deniz in sesi ile olduğu yere çivilendi.
-''Kardeş değiliz seninle ve olmamız imkansız''
Derin az kalsın ağzından kaba bir ''Afbuyur gardaş ya da ha !'' gibi kelimeler kaçıracaktı ki kibarlığını koruyup mırıldandı.
-''Anlayamadım ?''
Deniz kıza yaklaşıp üstten üsten bakıp konuştu.
-''Diyorum ki konuşurken kardeşim dedin bana .Olamayız çünkü kardeşler birbirlerini öpmezler ..Hemde benim seni öptüğüm gibi hiç öpmezler!''
Derin ağzı açık ,nefes almıyordu adeta.Hatırlıyordu ..Unutmamış, numara yapmıştı demekki..Oysa nasıl da sinir olmuştu..
Gözlerini belertip homurdanacağı sırada Deniz konuştu.Arkasını dönüp masasına ilerlerken kıza dönüp baktı.
-''Sen beni orada kandırmıştın şimdide ben seni kandırdım ve eşitlendik.Şimdi işinin başına !söylediklerini duymazdan gelicem .Ayrıca Antalya ya uçuyoruz bir saat sonra.Hadi hadi tempo biraz bekleme yapma koştur koştur'' deyip ellerini çırptı.Derin hipnozdan uyanmış gibi sıçrayıp odadan çıkarken Deniz çapkınca gülümseyip dudağını yaladı..Demek bana aşıksın Derin hanım.. Oyun başlasın..
Ateş te görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İKİ YÜZÜ
Ficción GeneralZenginlik icinde yasayan 4 kardese babalari tarafndan bir ceza verilir.Bu ceza onlara gercek hayati ve Aski ogretecektir...