13.BÖLÜM

7.4K 561 11
                                    


8.bölümü açtıktan sonra okuyunuz. (Cemre )



-''Sana hasta olan kişi''


Cemre duyduğu ses ile az kalsın düşüp bayılacaktı .Arkasını şaşkınlık ve utançla dönünce Yiğit in kollarını bağlayarak kendisine baktığını gördü.Sırıtıyor muydu o!?Dudağını dişleyip küçücük odada adamın yanına ilerledi.Daha doğrusu hemen dışarı çıkmalıydı.Yiğit kızın yanındaki kapıyı açmak için yeltenmesi ile kolunu tutup onu durdurdu.

-''Niçin benden kaçıyosun Cemre ?''

Cemre kolundaki ele baktı.Sıcaklığını hissedince çekmek istedi.Yoksa ona heran kapılıp gidecekti.Kolunu kurtarıp telaşla mırıldandı.

-''Kaçmıyorum izin verir misiniz çıkmam gerek ,müşteriler  bekliyor''

Yiğit kızda ters birşeylerin olduğunu anladı.Niyeyse kızı bırakmak istemiyordu.

-''Hayır izin vermiyorum ,çıkamazsın ''

Cemre adama inanmazca baktı.

-''Ne demek izin vermiyorum ya,Betül hanım gelmeden çıkmam lazım  ..lütfen izin verin''

Yiğit kızın Betül den niye bu kadar çekindiğini anlamıyordu .Tamam patron olabilirdi ama bu kadar korkmak ve kendisine karşı sebebsiz mesafe koymasını anlamıyordu.


Cemre ise iki aydır tek diyologları kahve ,çay iken ne ara bu konuma geldiklerini anlamıyordu.Adamdan yayılan hoş koku burun deliklerinden nerdeyse ciğerlerine kadar inmiş kızın kalp ritmlerini yerinden oynatıyordu adeta.Yiğit kızın saçlarına eğilip hafifçe koklayıp fısıldadı.

-''Sence bu aramızda olan şey ne ?''

-''Bilmem..'' kızın da kendi gibi fısıltı ile konuşması ile Yiğit gülümseyip kızı kendine çekip sarıldı.Cemre yüzünün sert gögüse çarpması ile kollarını kaldırıp adamın beline doladı.İki sevgili gibi birbirlerine sarılmış öylece durdular bir müddet.Yiğit kendini geri çekip Cemre nin yüzünü avuçlayıp fısıldadı.


-''Benden kaçma Cemre ..lütfen şu anlık tek istediğim bu ''

Cemre hipnotize olmuş gibi başını küçük bir kız çocuğu gibi aşağı yukarı sallayıp adamın yakışıklı yüzüne baktı aşkla.Gözlerini kaçırdı hemen sonra onun gözlerindeki aşkı görmeden kendisininkini belli etmeyecekti.


Arkalarındaki kapının gürültülü ile sarsılması ile birbirlerinden koptular.Betül ün sesi dışarıda yankılanıyordu .


-''Cemre aç kapıyı napıyosun orda,arkadaşların orada olduğunu söyledi.''

Cemre kadının sinirli sesi ile elini ağzına kapattı.Yiğit kızın korkması ile dişlerini sıkıp kapıyı açmaya yeltendi.Bu kadın çok oluyordu ama..Hiçbir patron çalışanına bu şekilde bağıramazdı.Kapının kilidine uzanan eli can havliyle tuttu Cemre.Yalvaran gözlerle adama bakıp başıyla hayır dedi.Yiğit usulca elini elinin içine hapsedip içten bir öpücük kondurdu.Kızın işini kaybetmek istemediği belliydi.Onu daha fazla zorlamamak için kendisi dolapların arasına girip kızı serbest bıraktı.


Açılan kapıya sinirle bakan Betül kızın kızaran yüzü ile kaşlarını iyice çattı.Bu kızdan hiç hoşlanmıyordu.Onda bir şeyler vardı.O geldikten sonra Yiğit te ona iyice soğuk davranıyordu.

-'' Napıyosun bir saattir giysi odasında!!''


Cemre ağzında bir şeyler geveleyince kadın kibirlice konuştu.

-''Tek bir hatanı daha göreyim.Kendini kapı önünde bulursun ona göre.Şimdi işinin başına!! ''


Cemre işinin başına geçip müşterilerle ilgilenirken aklı giysi odasında bıraktığı adamdaydı.Çıkmış mıydı acaba diye düşündü.Elindeki boş bardakları tezgaha koyup çaktırmadan odaya girdi.Dolapların arasındaki yerin boş olduğunu görünce hafif bir hayal kırıklığı ile iç çekti.Odadan çıktığında karşı kaldırımda kendine bakan Yiğit i gördü.Gülümseyen adama o da gülümsedi.Arabasına binen adamın arkasından bakan Cemre telefonun titremesiyle elini arka cebinde olan telefonuna attı.Yabancı numaradan gelen mesaj ile şaşırıp açınca yüzü kızardı.

-''Aramızda olan şeyin adını koymamız lazım.Bu akşam iş çıkışında seni alıcam.  -SANA HASTA OLAN KİŞİ 


Cemre adamın hiçbir dediğini unutmadığını görünce kendi kendine gülümsedi.Saatine baktığında 6 olduğunu gördü.Bir saat sonra gelicekti demekki..


Yiğit şirkette olan işlerini halledip cafeye geri döndü.Telefonuna gelen mesaj la gülümsedi.Demekki onu ilerdeki parkta bekliyordu.Gaza basıp hemen ilerdeki parka sürdü arabayı.Cemre nin yanına banka ilerlediğinde kızın ayağa kalktığını gördü.

-''Burda mı konuşalım yani ?''

-''Konu ikimiz olunca farketmez diye düşündüm.''


yiğit kızın verdiği ince cevap ile afalladı.O da kendine karşı boş değildi bu anlaşılıyordu.İkili banka oturup birbirlerine baktılar.

-''Cemre ..ben senin çalışmaya başladığın günden beri seni düşünüyorum.Ayrıca seni takdir ediyorum.Ailenin geçimi için o kadar şeye katlanıyosun,Betül ün bağırtılarını dinliyosun..''


Cemre adamın müdürüne ismi ile hitap etmesi ile ona baktı.Samimi oldukları burdan anlaşılıyordu işte.

-''Betül hanımla samimiydiniz sanırım ?''

Yiğit kıskançlık kokan soru ile gülümseyip kararlıca konuştu.

-''Ben o mahallede büyüdüğüm içib beni gençliğimden beri tanır.Samimiyet derecesine gelecek olursak sadece isim ile hitap etme seviyesi.Dahası olamaz .Çünkü ben başkasına tutuldum''


Cemre safça ''Kime ?'' diye sorunca Yiğit kızın kucağında duran elini alıp kendi ellerine hapsetti.


-''Sana meleğim ..SANA TUTULDUM..''


Cemre dolu gözlerle aldığı aşk itirafının verdiği sevinçle genç adama sıkıca sarıldı.Hiçbir şey umrunda değildi şu saatten sonra.Tek istediği şu bir ayı dolu dolu aşık olduğu adamla sonuna kadar yaşamaktı..









AŞKIN İKİ YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin