15.BÖLÜMÜ OKUYUNUZ (Ateş Arhan )
Canan söylenen sözlerle kalakalırken gözleri Ateşi buldu.Ateş ne yapacağını bilemez halde yanına gelen arkadaşlarına göz gezdirip Canan a baktı.Kızın gözlerindeki hayal kırıklığını o an silmek için tüm dünyayı yakardı.Canan oturduğu sandalyeyi geriye çekip ayağa kalktı.Eline aldığı su dolu bardağı adamın yüzüne fırlatıp çantasını alıp kendini mekanın dışına attı.
Ateş yüzüne yediği suyla neye uğradığını şaşırırken arkadaşlarının kahkaha seslerini duymazdan gelip Canan ın peşinden dışarı fırladı.Böyle öğrenmemeliydi..Yalanlarını bu kadar iğrenç şekilde öğrenmemeliydi Canan.Tam da bu gece anlatacaktı fakat arkadaş sandığı iğrenç insanlar hayallerini yıkmıştı..
1 hafta sonra
-''Oğlum artık fabrikaya gitmiyosun ama kızmıyorum çünkü bitti al bakalım bu arabanın anahtarları bunlar da kredi kartların.''
Ateş babasının masaya koyduğu eşyalara baktı.Hiçbirisi umrunda değildi..Canan ın nerde olduğunu bilmiyordu.Fabrika müdüründen bir haftadır işe gelmediğini izin aldığını öğrenmişti.Babasının kendine seslenmesini zorlukla duydu.
-''Oğlum senin neyin var ,iyi görünmüyorsun ?''
Ateş saçlarını karıştırıp 'yok bişeyim baba ben biraz hava alsam iyi olcak '' deyip arabasının anahtarını alıp odadan çıktı.
Yaşlı adam oğlunun arkasından düşünceli şekilde bakarken içeri giren karısına sordu.
-''Hanım nesi var bu oğlanın.Herşeyini geri verdim.Sevinmedi bile..''
Kadın kocasının yanına oturup elini tuttu.
-''Sadece onun değil tüm çocuklarımız aynı halde..''
-''Nasıl ?''
-''Bey ! Hepsi aşık olmuş.Ben evlatlarımı tanımaz mıyım hepsi derbeder gibi dolanıyor ortalıkta.Cemre yi odasında ağlarken buluyorum bazı geceler.Araz da mutsuz .Deniz desen ..o baştan beri sessiz olan çocuğum şimdi bu tuhaf ..abilerinin eski hali gibi.Neşeli .Onda ters etki yaptı demekki.''
Adam karısını sarıp mırıldandı.
-''Bu haytaları aşk adam edecekmiş demek ki..Bizim plan işe yaradı.''
-''Nerdesin Canan nerde !?''
Direksiyonu sahile yoluna kırıp gaza bastı.Denize bakmak ona iyi gelecekti..Ne ara bu hale gelmişti.Nasıl sevmişti bu kızı hiç bilmiyordu.Onunla vakit geçirirken mutlu oluyordu,gülüyordu..Bunlar yeterdi belki sevgiye..Yetmişti de.Kıvırcık sevmezdi ki..Artık seviyordu işte!
Arabadan çıkıp denize doğru yaklaştı.Tüm hüzünlerinin şu dalgalar arasına karışıp gitmesini diledi.Aşık olmuştu ve sevdiği kıza bunu söyleyemeden hayatından çekip gitmişti.Başını göğe kaldırıp kararan bulutlara baktı.Belki de bundan sonra hep böyle kırık kalacaktı..
Arabaya binip bir süre direksiyona başını koyup radyoyu açtı.Çalan şarkıya kendini bıraktı.
ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim
ben koynunda yüz sene bin sene durabilirim
ben leylayı mecnunu ferhatı aslıyı keremi bilmem ama
bagdatı iki gözüm kapalı bulabilirim..
Canan internetten aşık olduğu adamın resimlerine bakıp bir kez daha burnunu çekti.Bu zamana kadar tüm maken sevgilileri dubai tatilindeki pozları hepsi gözünün önündeydi işte.Nasıl da salağa yatmıştı,nasıl anlayamamıştı onun fabrikanın sahibi olduğunu..İsim benzerliğini bile aklının ucundan geçirmemişti.Elindeki peçeteyi yenileyip tekrar görsellere bakmaya devam etti.Kendine acı çektirmek bu olsa gerek diye düşündü.Tüm yattığı kadınlar mankendi ve bin kat daha güzeldi kendisinden..Elini yanağına koyup ofladı.
-''Alçak düzenbaz ..bi de beni sevdiğini sanmıştım hepsi dalga geçip hayatına renk katmak içinmiş..''
Bilgisayarı kapatıp ayağa kalktı.Üstündeki uzun turuncu hırkayı üzerine sarıp mutfağa yöneldi.Tek yaşamak zorunda olmanın zorluğunu hep yaşamıştı.Ailesinden ona kalan bu evde olmasa hali haraptı.Birde yatalak hasta kuzeninden başka kimsesi yoktu.Teyzesi öldüğü için onun yanına da ayda yılda bir kez gidebiliyordu..
Kafasını dağıtmak için bir meşgale bulmuştu işte.Hazırlanıp onun villasına gitmek için evden çıktı.Yarım saat sonra oradaydı işte.Eniştesini sevse de başka bir kadınla evlenmesine üzülmüştü hem de teyzesinin ölümünden kısa bir süre sonra..Kapıyı Emine hanım açtı.Kuzeninin odasında lduğunu öğrenince hemen üst kata çıkıp kapıyı çalmadan içeri girdi.
o da ne !??
Yazgı yakışıklı bir adamla yatakta oturmuş film mi izliyordu !?
-''Yazgı !!!''
-''Canan !!??''
Araz ağzında kalan mısırı yutup gülümsemeye çalıştı.Elini kaldırıp mırıldandı.
-''Meraba ben de Araz ''
Üçü de birbirine bakarken nasıl bir açıklama yapacaklarını kara kara düşünmeye başlamıştı..
ARAZ DA GÖRÜŞMEK ÜZERE! DEVAMI YENİ BÖLÜMDE !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İKİ YÜZÜ
قصص عامةZenginlik icinde yasayan 4 kardese babalari tarafndan bir ceza verilir.Bu ceza onlara gercek hayati ve Aski ogretecektir...