14.BÖLÜMÜ OKUYUNUZ.(DENİZ)
Uçakta hemen yanıbaşında gergince bekleyen kıza göz ucuyla baktı Deniz.Antalya ya konferans için gitse de hafta sonunu orada geçirmeyi planlıyordu .Derin den ilk gördüğü anda hoşlansa da ona kendini iddia malzemesi yaptığı için içten içe kızgındı.O abileri gibi hiçbir zaman çapkın olmamış ,ilk kez barda zoraki öpülmüştü.
Aklına gelen görüntüler ile bir daha baktı Derin e.Gözleri kalın ve gergin dudaklara kaydı kısa bir an için.Uçağın hareket etmesi ile koluna atılan bir elin kendini pençe misali sıktığını gördü.Tek kaşını kaldırıp kıza baktığında aldığı cevap ;'korkuyorum ..ilk kez biniyorum uçağa' diyen Derin oldu.
Deniz kızın kolunu her yükselişte biraz daha sıkması ile kolunu çekti.Derin gözleri dolu dolu tutanacak başka bir yer ararken eline değen güçlü el ile şaşırdı.Deniz in : ''Sadece korkun geçene kadar..Yalnış anlama !'' deyişini duydu.
Derin başını sallayıp koltuğuna iyice yaslandı.Şimdi kendini tamamen güvende hissediyordu.İki sevgili gibi elele Antalya semalarına kadar geldiler.Derin eli terlediği için utansa da elini çekmek istemiyordu.Deniz in yüzüne baktığında güneş gözlüklerinin yüzünden bakışlarını seçemiyordu.Belkide uyumuştu diye düşündü.Ama elinin güçlü ve sert baskısı uyumadığını gösteriyordu.Sakallı yüzünde kendi tarafında olan yara izine baktı.Boynuna doğru uzanan çizgi kimi kıza itici ve korkutucu gelse de onda dokunma isteği uyandırıyordu..
Düşüncelerinden indiklerini bildiren anons sesi ile kurtuldu.Elinden çekilen hızlı el ile bozulsa da belli etmeden bekledi.Deniz kızın elini tuttuğundan beri ona olan hislerini düşünüyordu.İki sevgili olarak tatil yapabilirlerdi.Tabi kız onu kandırmasaydı..Kızın yüzüne baktığını anlasa da umursamadı.Büyük ihtimalle yara izini inceliyordu.Belki de o da diğer kız arkadaşları gibi tiksinmişti.Elini bu düşünceyle hızla çekip uçağın havalimanına yanaşmasını bekledi.
Otele geldiklerinde ise tamamen ayrı bir fiyasko vardı.Odalarının içten bir kapı ile birbirine bağlı olması ve kapının kilidinin olmaması ikisinide tedirgin etmişti.Derin aşık olduğu adamla aynı odada kalacağı için sevinsede adamın bundan hoşnutsuz olmasına sinir olmuştu.Aman sanki üzerine atlıcam hemen de kasıl diye içinden söylendi.
Deniz in odanın kapısını açıp kendi tarafına geçecekken duraklaması ve söylediği sözler ile dumura uğradı.
-''Kim bilir belki de ben senin üzerine atlarım..''
Derin kapanan kapı ile kendine gelip gülümsedi.O az önce bana ne dedi diye kendi kendine konuşmasını sürdürdü.Az önce söylediği şeyi dışından söylediğini anlamış oldu böylelikle..
Duşa girip rahatladı.Boş geçen iki saatin ardından oflayarak konfrans ın ne zaman olduğunu öğrenmek için aradaki kapıyı çaldı.
Kulağını dayayıp içeride olup olmadığını kontrol etmeye kalktı sonra.Kapıyı yavaşça açıp içeriye girdiğinde odanın içindeki şeffaf duşakabine kilitlendi gözleri..Allahım bu bir rüya olmalı diye mırıldandı.Hipnotize olmuştu adeta.
Geniş fiskiyeden akan sular Deniz 'in kahve saçlarından geniş omuzlarına ordan da kalçalarına iniyordu.Adamın arkasının dönük olması her ne kadar riski sıfıra indirse de her an arkasını dönme ihtimali vardı.Gözlerini kendinde bile olmayan dar ve sıkı kalçalardan çekmeye çalışsada başarılı olamıyordu.içindeki şeytan kız adeta holigan olmuş.Tribünde çığlık çığlığa bağırıyordu.
-''Hadii önünü dönn oooo hadi be hadiii''
Gözlerini kapatıp odadan kaçarcasına çıkmak için arkasını dönmüştü ki son kez gözünü açıp bakınca Deniz in ellerini cama dayamış buharı temizlediğini gördü.Adamın şaşkın yüzü ile karşılaşınca kıpkırmızı kesilen Derin geri geriye gidip halıya takılıp yeri boyladı.Aynı anda beline havlusunu sarıp duştan çıkan Deniz kızın yerden kalktığını imalı gözlerle izledi.Sular vucudundan damlarken Derin her ne kadar bakmak istemese de kalkarken gördüğü adamın kasık bölgesine uzanan hafif tüy öbeği ile yutkunup kırmızı kesilen yüzünü kuma gömmek istedi o an.
Gözleri adamın gözleri ile kesişince gözü yaralı yanağına ordan da su damlalarının çılgınca dans ettiği göğüse kaydı.Deniz in onu daha da utandıran sözü ile yerinde çakılı kaldı..
-''Gördüklerin hoşuna gitti mi bari !??''
Ateş te görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İKİ YÜZÜ
Ficção GeralZenginlik icinde yasayan 4 kardese babalari tarafndan bir ceza verilir.Bu ceza onlara gercek hayati ve Aski ogretecektir...