1. Díl City a nenávist

1.7K 55 8
                                    

30.8.2016 Četla jsem ten příběh od začátku a je to hrůza. Naštěstí jsem se postupně naučila alespoň trochu psát. Proto prosím dejte tomu šanci. Takže Enjoy.😉💚
Vaše LW s budoucnosti.😂❤

Ahoj tohle je můj první příběh jelikož jsem milovnice Harryho. Bude se odehrávat v jejich světě konkrétně v době jeho otce v Bradavicích.

Zrovna jsem seděla v velké síňi a četla knihu. Prošel kolem mě Sirius, Remus,James a proběhl i Peter. Ohlédlo se po nich asi dvacet dívek u našeho stolu. Upřímně jsem nechápala co na Siriusovi vidí i když James měl svoje kouzlo. Vypadal mile a hodnější než Sirius.

Podívala jsem se na Jamese a on se otočil. Rychle jsem se otočila a znova začala číst učebnici Přeměňování. James se na mě ještě chvíli díval a pak na něj zakřičel Sirius: ,,Jamesi neočumuj holky a přidej do kroku."

Otočila jsem se a naše pohledy se Siriusem se střetly, nenávistně jsem se na něj podívala. On se naschvál usmál a promnul si rty. Následně odešli pryč. Já jsem se vydala do společenské místnosti. V křesle nikdo neseděl tak jsem se tam spokojeně usadila a pozorovala oheň.

,,Hele kohopak to tu máme není to naše milá Lara copak?" zakřičel Sirius a posměšně se uchechtl. Ohlédla jsem se.
,,Hele Blacku běž do háje nemám na tebe čas."
,, Ale copak kočička se rozzuřila." Křikl a zasmál se. Vstala jsem a namířila mu hůlku na hruď.
,,Notak přece se nebudem ukvapovat co? ".

Odfrkla jsem si a sklonila hůlku. V tom přišel James podíval se na mě a usmál se. Já jen zlostně civěla. James Siriusovi něco řekl a on se na mě posledně podíval. Nikdy jsem neměla ráda tu jejich dvojku,ale poslední dobou mě James začíná vice a více zajímat. Zatímco Sirius mě znechucuje. Mysli si snad, že jsem jako ostatní holky a hned mu vlezu do postele. Odfrkla jsem si a šla k dívčím ložnicím. Odlíčila jsem se a šla unaveně spát. Moje myšlenky se zastavily u Jamese je stejný jako Sirius a přetváří se nebo ne. Ponořila jsem se do spánku a vzbudila se ráno.

Udělala jsem si hygienu a učesala si vlasy.Šla jsem do společenské místnosti, kde jsi přečetla, že bude vánoční ples pro studenty s pátých ročníku a více. Zajímalo by mě s kým půjdu a kdo mě pozve. Chtěla jsem jít ke krbu,ale zjistila jsem, že tam už sedí James. Chtěla jsem se obrátit, ale on mě přerušil.

James:,,Ahoj Laro nikdy jsme neměli možnost si popovídat, potkáváme se dlouho a nic"

:,, Přece nemáš čas na normální holky musíš se starat o své fanynky se Siriusem."
Zahleděla jsem se do jeho kaštanových oči byl nádherný, ale já se přece nemůžu do něj zamilovat.

James:,, Vidím, že mě neznáš, ale nechtěla bys ehm noo chech se mnou na ten ples to by jsme se mohli no popovídat."

:,, Popovídat jasně tak já jsi to rozmyslím večer ti dam vědět a."

Chtěla jsem ještě něco říct, ale vrazil dovnitř Sirius a podíval se na mě tim obvyklým pohledem, který si myslí, že mu ležím u nohou. Podíval se na mě a mrknul. Zlostně jsem se odvrátila.

Sirius: ,,Jamesi snad se tady s tou ubožankou nestrácíš slova nechceš jít mám vymyšlený novy vtípky to budeš koukat."

James se na mě podíval usmál se a šel k Siriusovi. Přitom ještě křiknul ,,rozmysli si to".
Sirius se nechápavě podíval na Jamese a pak se na mě ohlédnul a prohlédl si mě. Zastavil se u mého trika a prohlížel si mě.

Nicotně jsem na něj křikla,,hele pokud vím tak jsem jen ta ubohá holka tak mě neočumuj a laskavě odejdi, když si se měl tak krásně k odchodu".

Siriusovo ego si to samozdřejmně nenechalo líbit a řekl.,, Někdo vyceňuje zoubky nono klidék."
Oba odešli a já šla pro brašnu a pak utíkala na hodinu lektvarů.

Co myslíte, že Lara přijme nebo nepřijme pozvání na ples. Pokud chcete pokračováni napište mi do komentářů. Pokračovat určitě budu velmi mě to baví :).
Děkuji
Vaše LW. :)

Poberti |ff HP|*Sirius Black*Kde žijí příběhy. Začni objevovat