47.díl Můžu?...

229 12 0
                                    

+song snad se tady hodí. 😉💙🙏

Enjoy:✌💙💚💜

Sirius se uculil, opatrně vzal mou pravou ruku a sevřel mou dlaň.
Na mé ruce se tkvělo znamení zla, proto jsem tu ruku schovala. Nechci, aby mě viděl s ním.

,,Neschovávej to, líbíš se mi i s ním, protože vím, že jsi si ho nechala udělat s části kvůli mě. Jsi pořád stejně úžasná, citlivá a dobrosrdečná i s jedním mizerným tetováním navíc.", řekl a jemně se otřel o mé rty.

Usmála jsem se a objala ho. Když jsem byla v jeho objetí, jeho ruce putovaly k zapínání mé podprsenky. Nejdřív jsem ho chtěla zastavit, stuhla jsem a on si toho všiml.

,,Promiň nebudu to dělat když nechceš.", chtěl odtáhnout své ruce zpátky.

,,Ne to je v pořádku pokračuj.", s části jsem mu zalhala.

Jeho prsty tedy opatrně rozeply zapínání mé podprsenky, která spadla na zem a Sirie jí nohou odkopl dál od nás.

,,Jsi...jsi tak krásná.", řekl při pohledu na mě. Cítila jsem jak rudnu a sklopila pohled k zemi.

Jemně chytil mou bradu a nadzvedl v úrovni jeho pohledu.
Věnoval mi sladký polibek a prsty zahákl o mé kalhotky. Znejistěla jsem a stuhla na místě. Sirius si toho všiml a starostlivě se na mě podíval. Věnoval mi polibek na rty a opřel své čelo o to mé.

,,Mužů nebo se na to necítíš.", zašeptal váhavě.

Pořád stuhlá jsem se zmohla jen na souhlasné kývnutí. Pousmál se a spustil moje kalhotky dolů. Vystoupila jsem z nich a odsunula je pryč.

Sirius se trochu oddálil a propaloval mě pohledem. Zrudla jsem snad ještě více a sklopila pohled na moje maličké nožky.

Přišel ke mě a přitáhl si mě k sobě. Nadechla jsem se jeho vůně a snažila se být klidnější.

Své prsty jsem pro změnu já zahálka za jeho boxerky. Sirius sebou trhl a já cítila jak se mu tvoří husí kůže na místech, kde jsem se ho dotkla.

Sirius se jich zbavil úplně a když jsem se k němu znovu přitiskla cítila jsem na břichu jeho erekci.

Zrychleně mi dýchal na krk a po chvíli pustil vodu ve sprše. Vstoupil do ní a já nejistě za ním, ještě jsem si vlasy sepla do kouzlem držícího drdolu. Sirius vypadal jako nějaký řecky bůh, kterého chtěl každý potkat, ale kvůli jeho kráse, nemůžou uvěřit jeho existenci.

Chytl moje dlaně a sklopil na mě svůj starostlivý pohled.

,,Pokud je ti něco nepříjemné neboj se mi to říct, dobře love.", zašeptal opatrně.

Všechny jeho pohyby byly opatrné a jemné.

Jeho ruce se naplnily jeho silně parfémovaným gelem, kterým byl cítít celý den. Vím, že používá i parfém, ale tohle bylo také dost cítit.

,,Doufám, že ti nebude vadit, že budeš vonět jako já.", uchechtl se.
,,Vůbec ne.", milovala jsem jeho mužnou vůni.

Usmál se a začal gel roztírat po mých zádech, rukou a na prsou si dal obzvláště záležet. Nakonec svými dlaněmi sjel na moje břicho a s něho na podbřišek. Projela mou vlna nejistoty a já jsem se napnula. Viděla jsem Siriův nejistý pohled, ale nakonec kývla. Dělala jsem to s části kvůli němu, i když jsem věděla, že by kdykoliv přestal.

Schválně vynechal mé citlivé místo a přesunul se na nohy. Nakonec se tam vrátil a prsty přejížděl přes moje citlivé místa. Zhluboka jsem se nadechla a opřela se o zeď. Sirius ještě namazal můj zadek a povstal. Chytl sprchu a spláchl ze mě všechnu pěnu a zbytky gelu.

Věděla jsem, že teď jsem na řadě já a převzala od něj sprchový gel. Roztírala jsem ho po jeho svalnatých zádech, rukou a hrudi. Sjela jsem po jeho břišních svalech na podbřišek. Sirius si mírně povzdychl a zatnul pěsti. Podobně jako on jsem se přemístila na jeho nohy a k jeho chloubě se vrátila nakonec.

,,Být tebou raději to přeskočím nemusel bych to už vydržet.", řekl zadýchaně.

Uculila jsem se povstala, sevřela jsem rukojeť sprchy a opláchla ho. Schválně jsem se nenápadně otřela o jeho narůstající bouli. Vzdychl a políbil mě na rty. Společně jsme polibek prohloubili, ale Sirius mi už nedovolil přiblížit se k němu natěsno.

Jeho ruce pevně sevřely moje boky a přitiskly mě ke zdi.
Když se vměstnal mezi mé nohy, znejistěla jsem a začala se tak trochu klepat. Nevím čím to bylo, tentokrát jsem antikoncepční kouzlo používala každé ráno.

Nějaká větší část mě se obávala. Sirius tedy přestal a položil mě na zem. Podíval se na mě omluvným pohledem a otevřel dveře od sprchy.

Zabalil mě do obrovské černé osušky, stejně jako já jeho. Každý jsme se osušili a já si poupravila vlasy. Sirius mě zvedl za boky a přešel se mnou až k jeho posteli. Co nejopatrněji mě na ní položil a lehl si nade mě. Jeho osuška povolila a já ji odložila na zem. Sirie to samé zopakoval u mě.

Políbil mě a když viděl jak stuhlá jsem, nahnul se a spojil naše rty. Pevně mě objal a já se začala uvolňovat. Docházelo mi jak strašně ho miluju a že jedině s ním chci strávit zbytek života.

Odpojil naše rty a dal moje kolena co nejdál od sebe. Přitiskl se ke mě a já cítila jak blízko mému vchodu je.

Podíval se na mě starostlivým pohledem a s mým svolením do mě pomalu vjel. Zhluboka jsem se nadechla, cítila jsem docela velkou bolest. Sirie opatrně pokračoval a já jsem pevně sevřela víčka k sobě. Dál pokračoval, ale když si všiml slz na mé tváří, přestal a políbil mě na rty.

,,Mám přestat, je ti to nepříjemné, bolí to moc?", zasýpaval mě otázkami Sirie.

,,Je to v pořádku, pokračuj, já to zvládnu.", řekla jsem zadýchaně.

Sirius nejistě kývl a pomalu pokračoval dále. Viděla jsem na něm, že takhle pomalé tempo dlouho nevydrží. Nebyl na to tak zvyklý a měli jsme velmi dlouhou pauzu. Když bolest začala ustupovat a zaplavila jí láska a vášeň, pohla jsem boky oproti němu. Oba jsme vzdychli a Sirius zrychloval své tempo, tak abych mu stačila. Cítila jsem mravenčení v podbřišku a své prsty zabořila do jeho zad. Sirius svíral moje boky a rychle přirážel oproti mě. Začal se třást a cukalo mu v něm, ještě pevněji jsem ruce zabořila do jeho zad a prohla se v zádech. Sirius se hned po mě svalil vedle mě a hlasitě oddechoval.

Přitáhl si mě k sobě a pevně mě objal. Přikryl nás dekou a já jsem v jeho objetí hlasitě oddechovala.

***

Za pár minut, kdy jsme se oba uklidnili, jsem se zavrtěla a políbila ho.

,,Bylo to strašně krásné.", zašeptal mi do ucha.

,,To bylo.", odpověděla jsem mu.

,,Nebolelo tě to, nebyl jsem ti nějak nepříjemný nebo podobně?", znovu mě zaplavil starostlivými otázkami.

,,Bylo to v pořádku.", ujistila jsem ho a usmála se.

Tááákže další díl je tu. Co na něj říkáte. 😳❤ Tenhle jsem dělala obzvláště trochu déle než jiné.💜 Doufám, že se líbil pokud ano dejte ★ a nebo mi napište. 😍😍😉
Děkuju moc. 😊

Vaše LW. 💚✌

Poberti |ff HP|*Sirius Black*Kde žijí příběhy. Začni objevovat