63. díl Vánoční ples

116 9 6
                                    

+písničkaaaa a Enjoy:😳

Vzbudila jsem se na studené zemi v koupelně, nevěděla jsem kolik je hodin, jediné co jsem vnímala, byla bolest a bušení na dveře. Tiše jsem poslouchala a snažila se zvednout ze země, nešlo to až po chvíli jsem se celá rozlámáná pomocí kouzla vyšvihla do vzduchu.

,,Co když si něco udělala, dveře nejdou ani otevřít ani rozbít?" šeptal někdo za dveřmi.

,,Já přísahám na cokoliv, že toho Blacka uškrtím, ale musíme ji dostat na večeři," ozval se druhý hlas.

,,Půjdeme za Brumbálem?" řekl první hlas.

,,Ten nemá čas nazbyt," odvětil zoufale druhý hlas.

,,Tak já se rozběhnu a zkusím vyrazit dveře," řekl trochu pochybovačně první hlas.

,,Pro Merlina," zašeptala jsem. Okamžitě jsem mávla rukou a otevřela dveře, hned dovnitř vletěla plnou rychlostí Linda a zadrželo jí jen moje pohotově použité poutací kouzlo. Nejdřív zůstala stát ve vzduchu a když už měla upadnout zrušila jsem kouzlo.

,,Tak strašně jsme se bály," zašeptala Bonnie a vrhla se mi kolem krku.

Linda nebyla po zadu a za chvíli mě taky sevřela v pevném objetí.

,,Jsem v pořádku," špitla jsem.

,,Nevypadáš," řekla upřímně Bonnie a prohlédla si mě od hlavy až k patě.

,,Měla by ses obléct, prochladneš a musíme na večeři," řekla Linda.
,,Nikde nejdu," odpověděla jsem lhostejně.

,,Musíš jít je to povinné pro všechny, bude se totiž oznamovat Vánoční ples," řekla znovu Linda.

,,Tak na ten už vůbec nechci," odvětila jsem a otráveně došla k posteli.

,,To zvládneš musíš mu ukázat, že jsi silná," řekla s upřímným úsměvem Bonnie.

,,Tak dobře," povzdechla jsem si a šla si pro nějaké věci, vybrala jsem si černou sukni a černočervené podkolenky. Navlékla jsem si bavlněné tílko a na to oversize teplou mikinu. Vlasy mi mezitím Linda splétala do copu.

Za deset minut jsem upravená vyšla ven, doslova jsem zářila, navenek, uvnitř jsem zařizovala můj vlastní pohřeb.

Sešla jsem schody a nevšímala si pohledů, které na mě házeli kluci v místnosti. Sebevědomě jsem šla rovně a usedla k Nebelvirskému stolu.

,,Chtěl jsem vám oznámit, že zítra bude večer probíhat Vánoční ples k čemuž pro vás máme i další velmi důležité oznámení," Brumbál obrátil zrak ke stolu, kde seděl Ministr kouzel. (Chtěla jsem napsat jméno, ale bohužel si nemůžu vzpomenout, myslím, že to ani nikde nebylo, kdo byl Ministr před Popletalem, pokud to víte nebojte se napsat. 😄)

,,Co tu dělá ministr kouzel?" zeptala se Bonnie, ale Linda ji přerušila hlasitým "pšššst".

,,Chtěl bych teď dát slovo ministru kouzel, aby vám řekl onu zvláštní událost," předal slovo ministru kouzel, Brumbál.
Ministr mávl hůlkou a před stolem se objevila jakási věc, přikrytá plachtou.

,,Dnes bych vám chtěl oznámit, že vaše škola bude součástí další soutěže poháru Tři kouzelníků," řekl ministr a celou Velkou síni zazněl šum.

,,Soutěže se můžou z důvodu bezpečnostního opatření zúčastnit pouze žáci starší 17 let a díky tehle soutěži zde můžeme uvítat žáky z jiných škol," do Velké síně uříceně přiběhl Filch a po chvíli zase odběhl zpátky.

Poberti |ff HP|*Sirius Black*Kde žijí příběhy. Začni objevovat