(Nahoře je Lara.)
Přemístila jsem do ložnice.Sedla jsem si na postel a převlékla se. Na hlavu si přehodila černobílý snapback. Vzala jsem si černé legíny, které byly zepředu kožené a k tomu tmavě šedé triko s černým lemováním.
Sedla jsem si ke krbu ve společence a chvíli pozorovala oheň. Vstala jsem a chodila jen tak chodbami, přemisťovala se, když jsem viděla Filche nebo jeho kočku Norrisovou. Cestou jsem potkala Siriuse, byl tak krásný, jeho černé vlasy mu s ledabylou elegancí zapadaly do obličeje a jeho bouřkové oči zuřily. Sakra co to povídám jsem Raddleová, jak se sakra mužů do někoho zamilovat. Jsou to jen iluze, nejsou to iluze, stejně nikdy se mnou nebude, vyspí se se mnou a odkopne mě, klasika u něj. Nemohla jsem, ale odolat, přišla jsem blíž k němu. Všiml si mě, svůj pohled a své bouřkové oči, které už tak nezuřily upřel na mě. Přišel ke mě a usmál se, úsměv jsem mu opětovala. Topila jsem se v jeho krásných očích, schválně jsem se posouvala zpátky až do mě narazil a přimáčknul mě ke zdi.
Vzal mi můj snapback a přehodil si ho na sebe. Cítila jsem jeho příjemný dech na mé tváří a dál se topila v jeho očích. Najednou mě políbil, přidala jsem se a my se líbali. Jo já jsem se líbala se Siriusem jak nezvyklé.
Uvědomovala jsem si, že s nim nemůžu chodit a proto jsem přitiskla prst na mou čepici a přemístila se s ní do ložnice.
Sesunula jsem se na postel a začala vzlykat. Nemohla jsem s ním chodit, není ve Zmijozelu, Voldemort by ho zabil hned, když by se to dozvěděl.
Stejně mě nemiluje. Zhroutila jsem se a usnula. Probudila jsem se v noci, asi kolem desáté. Věděla jsem koho se mám zeptat a proto jsem se přemístila k Hagridovi do jeho hájenky.
Samozřejmě jsem se upravila, aby nebylo poznat co se stalo. Celkem jsem ho vylekala.
,,Ahoj prcku co tady děláš tak pozdě."
,,Ahoj Hagride, já chtěla jsem se tě na něco zeptat."
,,Tak sem s tím."
,,No chtěla jsem se zeptat na...na mého otce."
,,Willy, nechodil on do kruvalu."
,,Ale ano já myslela Toma mého biologického otce, přece si s ním chodil do stejného ročníku."
Hagrid znejistěl.
,,T..t.Toma jako Pána Zla on je tvůj otec Laro.",,A..Ano bohužel je to tak, ale mám své výhody no, tedy ale zpátky k otázce."
,,Znal ano byl to velmi mocný mladý kouzelník, hodně času trávil v knihovně a nepozorovatelně pronikal k oddělení s omezeným přístupem.
Černá Magie ano ta ho zajímala a moc. Šla mu většina předmětů a dělal velké rozdíly mezi lidmi.
Třeba já jako polovobr jsem mu ani tak nevadil, vzato ti co měli mudlovského rodiče, jako jeho přátelé nepřipadali v úvahu.
ČTEŠ
Poberti |ff HP|*Sirius Black*
FanficDívka, která žila několik let ve lži, se dozví pravdu až v 15. letech. Nic pro ní nebude jako dřív. Zamiluje se, ale nevěří mu, že on jí miluje stejně jako ona jeho. Podlehne mu a uvěří, že to s ní myslí vážně? Odpustí mu chyby, které udělá? !15+! D...