+ určitě si pusťte písničku je mega a myslím, že se k tomuhle příběhu hodí. 🙏💜💙😊✌
A jelikož jsem se ptala, jestli někdo na něco přišel. Tak správnou myšlenku měla jen terkysek💙😊😉✌Tenhle díl patří tobě. 😉😉😙💚
Enjoy:👇😊Když jsme všechny dojedly, šly jsme zpátky nahoru. Povídaly jsme si různé blbosti až do večera.
Šly jsme už do ložnice a mě začalo být zase blbě. Zavřela jsem se v koupelně a nahnula se nad záchod. Nakonec jsem nezvracela a jen se osprchovala a převlékla. Jako každý den jsem se pohodlně zachumlala do deky a zavřela oči. Popřála jsem ještě holkám dobrou noc a snažila se usnout. Což se mi po pár minutách povedlo a já jsem upadla do říše snů.
Ráno mě vzbudily křeče v podbříšku. Otevřela jsem oči a pohotově zaběhla na záchod, kde jsem zase zvracela. Nebylo toho moc, po ránu jsem měla prázdný žaludek.
Už jsem se vážně začala zajímat co se mi děje. Na nic jsem nepřišla, tak akorát na to, že mi dneska měly začít moje dny, ale s toho stresu se mi to asi opozdilo.
Umyla jsem si zuby a převlékla se do uniformy. Počkala jsem na holky a pak jsme šly všechny na snídani. Když jsem viděla, jak zničeně Sirius vypadá, sevřelo se mi srdce. Snažila jsem se sama sobě namluvit, že si to zaslouží, ale moc to nešlo. Snědla jsem jen dva suché toasty a vydala se na první hodinu.
Sedla jsem si sama úplně dozadu, zpozorovala jsem Siriův smutný pohled. Nejdříve si to zamířil ke mě, ale když jsem se na něj naštvaně podívala šel za Jamesem. Zjistila jsem, že máme hodinu se Zmijozelem a vedle mě si nakonec sedl Severus, protože Regi je o rok mladší.(Teď si nejsem jistá jak to bylo v HP, když tak mě opravte 😊😉😟)
Věnovala jsem mu úsměv a začala poslouchat výklad profesora Kratiknota.
***
Když jsme odcházeli s hodiny vzpomněla jsem si, že jsem nechala nějaké učebnice v ložnici. Připravila jsem se na přemístění a v poslední chvíli cítila jak mě někdo objal. Projela mnou neznámá vlna energie.
V ložnici jsem na někoho spadla, když jsem otevřela oči a viděla Siriusovu tvář, okamžitě jsem se zvedla.
,,Co si myslíš, že děláš.", křikla jsem.
,,Miluju tě.", odpověděl smutně.
,,Siriusi nech toho.", řekla jsem.
,,Já jsem se ti už omluvil nechtěl jsem to udělat vážně ne. Prosím mohla bys mi odpustit, všechno napravím. Tak hodně mi chybíš.", řekl a podíval se mi do očí.
,,Tyhle věci se neodpouští. Jen tak to nemůžu hodit za hlavu.", řekla jsem a otočila se. Našla jsem tu učebnici do dějin a schovala si ji do tašky.
,,Prosím.", špitl bezvýznamně.
Zakroutila jsem hlavu a přemístila se před učebnu. Když jsem byla uvnitř a pohodlně se usadila vedle Bonnie, přemístila jsem i Siriuse.
Nejspíš se objevil za dveřmi, tak jsem to chtěla. Za necelých pět minut začal profesor Binns hodinu. Bylo to sice nudné, ale potřebovala jsem to na OVCE a ty byly důležité. Vždycky jsem chtěla být bystrozorkou a vzhledem k mému tetování na pravé ruce to nebude možné. Vzdávat se předem není výchovné, přemítala jsem si slova mojí babičky. Jedině ona mi vždy rozumí, podpoří moje názory a dá se s ní normálně mluvit. Což se o mých rodičích říci nedá.
***
Uplynula dvouhodinovka dějin a já jsem s Bonnie a Lindou odcházela s učebny. Čekalo nás ještě bylinkářství a péče o kouzelné tvory. Večer ještě byla astronomie, na kterou se mi upřímně moc nechtělo.
***
Celý zbytek dne jsem musela snášet nepříjemné křeče v podbříšku. V jednu chvíli na hodině kouzelných tvorů jsem skoro hodila šavli. Všimla jsem si na sebe Siriusův starostlivý pohled. Určitě jsem v tu chvíli byla bílá jako stěna.
Vyhýbala jsem se jeho pohledům po zbytek dne a při cestě na večeři jsem si zašla na záchody. Jen tak jsem tam stála a snažila se uklidnit. Po pár vteřinách se mi to více méně podařilo a šla jsem konečně na večeři.
Měla jsem celkem velký hlad, takový jako už dlouho ne. Stejně jsem se šetřila a nejedla toho moc.
Večer jsem udělala klasickou hygienu a unaveně ulehla do postele. V mžiku jsem usnula a probudila se ráno, když se mnou Linda třepala.
,,Vzbuď se Larooooo....no konečně.", špitla s úlevou a usmála se.
Zase mi bylo blbě, došourala jsem se do koupelny. Cítila jsem jako obvykle křeče, ale tentokrát to bylo trošičku mírnější. Když jsem se vysprchovala, zjistila jsem, že se moje opoždění ještě prodloužilo. Začínala jsem být nejistá.
Ty nevolnosti co mám a teď tohle.
,,Ne, ne ne ne.", opakovala jsem si.
,,To nemůže být, vždyť jsem pokaždé použila antikoncepční kouzlo."
Začala jsem si v hlavě promítat všechny vzpomínky a zastavila se mezi posledními. Nevybavovala jsem si, že bych ho použila.
,,No do prdele.", zašeptala jsem.
Přiložila jsem si hůlku k podbřišku a zašeptala kouzlo. Pokud se vynoří růžová záře jsem v tom pokud tmavě modrá až černá jsem čistá.
Za pár vteřin koupelnu zaplnila růžovoučká záře a já jsem se svalila na podlahu. Upustila jsem hůlku a oblékla si něco na sebe. Nejdřív jsem si to neuvědomovala, ale pak mi to došlo.
,,Já čekám dítě se Siriusem a ještě ke všemu jsme se pohádali a je mi šestnáct..., jen šestnáct.", špitla jsem a začala vzlykat.
Vyšla jsem s koupelny a svalila se na postel. Bonnie s Lindou na mě starostlivě civěly a za chvíli už byly u mě.
,,Pro Merlina děje se něco viděli jsme tu září.", řekla Bonnie.
,,Já...já jsem.", zadrhla jsem se.
,,Co jsi.", špitla opatrně Linda.
,,Jsem v tom se...se Siriusem.", špitla jsem a zahrabala tvář do polštáře.
,,Proboha, jak to. Tak tohle může za tu tvou nevolnost. Ale co budeš dělat, dyť ti je jen šestnáct a se Siriem jste se pohádali, nebo něco takového.", řekla Bonnie s vykulenýma očima.
Zvedla jsem se a zašeptala: „Já sama netuším co budu dělat, ale asi si ho nechám."
,,To myslíš vážně, vždyť ještě studuješ.", řekla Linda.
,,Já to nějak skryju.", špitla jsem odvážně.
,,No když myslíš.", řekla Linda.
,,Asi bych ho nedokázala zabít.", řekla jsem a přejela si po mém doposud plochém, vytvarovaném břichu.
,,A co Sirius.", řekla Bonnie.
,,Nic mu neřeknu, pro zatím.", řekla jsem sklesle.
,,Nechceš mu dát další šanci.", řekla Bonnie.
,,Po tom co udělal ne, ani teď ne, možná...možná později.", řekla jsem rázně.
Takže a je tady tenhle totálně nabitý díl. Co na tenhle zvrat říkáte? 😮😊🙏
Snad se vám líbí. 😊✌💙
Děkuju za všechno pokud se vám teda tento díl líbil za nechte mi tu nějaký komentář a ★.Vaše LW.💚✌
ČTEŠ
Poberti |ff HP|*Sirius Black*
Fiksi PenggemarDívka, která žila několik let ve lži, se dozví pravdu až v 15. letech. Nic pro ní nebude jako dřív. Zamiluje se, ale nevěří mu, že on jí miluje stejně jako ona jeho. Podlehne mu a uvěří, že to s ní myslí vážně? Odpustí mu chyby, které udělá? !15+! D...