Znova jsem usnula celá rozlámaná v koupelně. Ráno mi nebylo zrovna nejlépe, ale vstát jsem musela, jednoduše jsem musela působit silně.
Převlékla jsem se a rychle se přemístila na snídani. Bylo mi jasné, že se budou říkat jména soutěžících.
Sedla jsem si vedle Dereka a sevřela pevně jeho dlaň a pohledem ho pozdravila.
Usmál se a sledoval Brumbálův proslov.
,,Teď pohladím pohár a ten rozhodne, kdo z vás bude soutěžit," řekl a přejel prsty přes pohár.
Vyletěl první papírek.
,,Za krásnohůlky to bude Susan Boyle," řekl a všichni ve velké síni začali tleskat.
Drobná blondýnka prošla kolem Brumbála do zadu za Velkou síň.
Brumbál znovu přejel prsty přes pohár a vyletěl druhý papírek.
,,Za Kruval je to Derek Jones," řekl a Derek vedle mě sebou trhl a hrdě vstal, stejně jako Susan zmizel v zadu.
Přejel po poháru po třetí a vyletěl poslední papírek.
,,Za Bradavice to je...cože to," zamumlal.
,,Lara Raddle!" zakřičel a moje srdce vynechali jeden úder, vždyť já tam nic neházela a je mi ještě šestnáct.
,,Běž tam," špitla Linda vedle mě a já se nešikovně zvedla.
Vyděšeně jsem došla k Brumbálovi a vzala si od něj papírek.
Šla jsem dozadu za Derekem a Susan.
,,Co ty tady," usmál se Derek.
,,Já-já," zasekla jsem a omdlela mu do rukou. Bylo toho prostě na mě moc, všechno se mi hroutilo pod rukama.
,,Laro?" někdo mi jemně přejížděl po tváří.
Po otevřela jsem oči a všimla si Dereka, jak mě drží pod hlavou. Ležela jsem na zemi v místnosti za Velkou síni a sledovala všechny učitele, jak ze mě nemůžou spustit oči.
,,Slečno Raddle, hodila jste svůj papírek do poháru?" zeptal se Brumbál.
,,N-ne pane," odpověděla jsem.
,,Řekla jste někomu, aby ho tam hodil?" ptal se dál.
,,Ne pane," zamumlala jsem.
,,Lže!" křikla nějaká dáma vedle Brumbála, nejspíš ředitelka Krásnohůlek.
,,Já nelžu!" obořila jsem se na ní a vyšvihla se do sedu.
,,Ale samozřejmně, že lže," odfrkla si namyšleně.
,,Nelžu!" vykřikla jsem a cítila, že mi zčernaly oči. Všimla jsem si jejího polekaného pohedu.
Promnula jsem si oči, které následně zmodraly nazpět.
,,A to bylo co?" řekla.
,,Moje druhá osobnost, s tou bych vám doporučovala nepotkat se a ani ji neprobouzet," zamumlala jsem a postavila se.
,,Jak někdo může mít druhou osobnost, ta holka si ze mě dělá srandu, nějakým ubohým kouzlem!" brblala dál a já cítila, že se moje mysl plní zlostí.
Moje oči a vlasy černaly a po dlouhé době se objevilo moje druhé já.
,,Co-co to je za divadlo," řekl muž vedle ní se stejným přízvukem jako má Derek.
,,Slečno Raddle," řekl Brumbál a zadíval se mi do očí, vypadal vystrašeně, všichni vypadali vystrašeně a to jenom díky mě. Cítila jsem tu moc, kterou nad všemi mám, nad Siriusem...
ČTEŠ
Poberti |ff HP|*Sirius Black*
FanfictionDívka, která žila několik let ve lži, se dozví pravdu až v 15. letech. Nic pro ní nebude jako dřív. Zamiluje se, ale nevěří mu, že on jí miluje stejně jako ona jeho. Podlehne mu a uvěří, že to s ní myslí vážně? Odpustí mu chyby, které udělá? !15+! D...