4. díl Osudová chyba? možná.

769 46 8
                                    

Na o obrázku je Sirius po plese ve společence.


Byli jsme už všichni opilí a ke mě se potácel Black. Naštěstí někdo zařval ,,FLAŠKÁÁ",a já se šla přidat.

Hráli jsme na polibky. První točil James, dopadlo to vedle mě kde seděla Linda. Ano ta Linda, kterou Potter všechny ročníky otravuje. Slyšela jsem jak potichu zanadávala.,,Do prdele."

Potter se k ní nahnul,ale ona ho jen lechce políbila, začervenala se.

Dál točil Black, na neštěstí se to pohybovalo kolem mě.,, UFF". Oddechla jsem si, když to padlo na Bonnie.

Ta se na mě naštvaně podívala a já jen soucitně pokrčila rameny. Black k ní přišel a začal ji líbat, ona se však nechutně odtáhla.

Když se všichni vystřídali, kluci nabídli jiné téma. Jelikož jsem byla opilá bylo mi jedno, že když to na mě padne budu s ním na pět minut někde odejit. Hlasitě jsem si říkala,, hlavně né Black to né".

Točil James a odešel pryč a nějakou blondýnou s Mrzimoru. Hodil omluvný pohled na Lindu, která se začervenala.

Pak točili tři kluci s Havraspáru, na mě to nepadlo, takže jsem to nijak nevnímala. Black zatočil flaškou a ona se otočila rovně ke mě.

Zaklela jsem, Black se ke mě přiběhl, vzal mě do náruče a utíkal se mnou do ložnice pobertů. Položil mě na jeho postel a nějakou dobu mě líbal. Pak si svléknul triko a já, nevim co mě to popadlo, taky. Zpět jsme se už nevrátili.

Když se ke mě, znovu natáhl, usla jsem a on taky. Zlatá kocovina kdyby ne podlehla bych mu jako většina holek.

***

Ráno, cítila jsem jak na mě Linda křičí. ,,Vztávej ksakru." Otevřela jsem oči a zjistila, že jsem v ložnici pobertů. Ležela jsem na něčem tvrdém a cítila ruce na mé hrudi a v klíně. Rozhlédla jsem se a viděla, že ležím na Blackovi.

,,Merline to né." Blacka to vzbudilo a vítězoslavně se ušklíbl.

,,Dej ty pracky ze mě pryč." Křikla jsem na něj.,,Klid sluníčko moje." Odfrkla jsem si a odtáhla jeho ruce co nejdál odemně.

Podívala jsem se pod deku a oddychla si měla jsem na sobě košilku a mini kraťasy. Zvedla jsem se a Black taky, měl na sobě tepláky, přes které byly vidět jeho boxerky.

Smutně se ušklíbnul,, Snad příště."

,,Doufám že nikdy." Řekla jsem a vzala mu za uchem cigaretu, kterou jsem si hůlkou zapálila. Black na mě obdivně hleděl. ,, Co vejráš".

Křikla jsem nasupeně a sebrala mikinu, přehodila si jí přes sebe a odkráčela do dívčích ložnic.

Dala jsem si sprchu, kde jsem si ověřila, že mezi mnou a Blackem nic nebylo. Naštěstí nebyl Black při sobě a já taky ne. Nevím co to se mnou bylo, nebýt té únavy, Black by byl štěstím bezsebe.

Oddechla jsem si a hůlkou si vysušila vlasy. Oblékla jsem se do černého trika a šedých legín. Šla jsem do společenky, kde jsem hodila řeč s Bonnie a Lindou.

:,, Jak jste se vyspaly."

L:,, Probudila jsem se ve společence na gauči a příšerně mě bolí záda."

Začali jsme se s Bonnie strašně smát, zatím co Linda se nechápavě usmívala.

B:,,Už jsem se vykašlala na Pottera a chodím s Tomem z Havraspáru co ty Lar."

Poberti |ff HP|*Sirius Black*Kde žijí příběhy. Začni objevovat